De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    1001 :9 jah jij ook een fijne vakantie! waar ga je heen!? Offtopic nja boeie :9

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zeer off-topic; Dankje!! Haha, ja toen stond hij nog op 1000 ;). Nu al niet meer (spambitch me? ahaha neejoh :D). Hm kga twee weekjes met een groep vrienden naar Frankrijk, beetje relaxen. Greetz!
    Lars

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben een nieuwe Wooly! 8)

(ik lig 15 posts voor :cool: ) :9 :9

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hahaa een nieuwe Wooly? Ik ga mij nu even belachelijk maken, hier komt ie; Wie is Whooly ;). Hm 'greetz' gebruik ik wel vaker, alleen niet op het forum haha. Ach ja, even genoeg off-topic geweest :D.
    Groetjes,
    Whooly

5. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    [laatste offtopic dan maar :9 ] Wooly is een forum-lid die onder ál z'n posts "Greetz Wooly" zet, zoek maar es op. :D :p [/laatste offtopic dan maar :9 ]

/EDIT, nog steeds 15 posts voor :cool: (ich bin ein competitie-beest |:- )

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha oke dan, zal het in de gaten houden _O_.

On-topic again;);
    Ik ga denk een keer proberen om zonder muziek te rijden. Misschien dat het dan beter gaat, zou wel vet zijn ;).

7. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Als je zonodig iedereen de groetjes wilt doen, zet het dan in je signature :p.

Maar als competitie-meister moet ik erop toezien dat er niet teveel gespammed word, tijdens dit proffesioneel virtual-racing gebeuren. Degene die vanaf nu offtopic gaat, krijgt 1 minuut bovenop zijn huidige tijd in de competitie :p (tsja, ik moet toch wat doen om te winnen :p:+:D)

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Potverdikkie, een heuse dictatuur hier _O_ :+ . . Hm ik ga toch weer verder racen (ook al had ik eerder belooft van niet). Zonder muziek is het wel erg saai zeg, als ik geen tijd post weet je dat het dus niet is gelukt :D.

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Kom op jongens, nu ff geen gezeik meer. Dat doen we in de GM. Een beetje off-topic mag, maar geen hele pagina.

*hehe neemt de leiding een beetje over :+ srry MoB. maar een beetje orde mag nu wel :p

Trouwens wanneer krijgen we weer een nieuwe challange, kheb nu geen zin meer in kremlin 1 :9

pff loopt 813 post voor 8)

Edit: Mob, wil je het lijstje ook weer up to date maken :)

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Lijstje is voor 20.00 uur up to date. Het is idd een optie om weer een nieuwe challenge op te zetten, want nu neemt het animo weer af. Misschien is het wat om nu even door te zetten om elke woensdag een nieuwe challenge op te starten. Ik zal zo kijken wat ik kan en ga doen.

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ah tof :D. Ik heb der al weer zin in. Eindelijk een keer zonder Fredkroket, die net nog ff een kwartier voor zijn reis na turkije een super tijd rijd van onder de 32

12. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    bin zuruck :cool:

ben overigens bezig pgr2 op platinum uit te spelen... je moet toch wat in je vakantie ;) heb er nu 102... nog 70 te gaan... 8)

heb zin in de nieuwe challange :9

edit: tijd: 0:32.651 (38ste op live)

Laatst bewerkt: 15 jul 2005
  13. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Shitt, weer die nieuwe challenge vergeten. Ik heb nou teveel alchohol op om een fatsoenlijke en serieuze challenge op te zetten, misschien vanavond later.

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nou je houd de PGR 2 competitie wel in stand :{ Tijd voor een nieuwe man, en wat minder drinken :p

Laatst bewerkt: 16 jul 2005
  15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ik wil ook een nieuwe!

@ MM, op x-gamer heb ik er ook effe een opgezet ga je daar ook aan mee doen en ga je het mee regelen?

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nou hup met die challange. Nu wil ik weer ff racen. Zo kan je net zogoed stoppen met de competitie als je toch geen challange opzet en de 1 post niet eens bijwerkt. |:-

17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ondertussen Forza en Conker ook alweer in m'n cd-lade zitten. Je moet wel wat voor die deelnemers doen he! ;)

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, sorry vanwege mijn afwezigheid, maar alles is bijgewerkt en ik heb de complete uitslag, in plaats van de top 3 laten staan, zodat je toch nog alles kunt bekijken. Nu tijd voor een nieuwe challenge, ook een auto die mij wel aanspreekt. Ik heb de challenge nog niet eerder zien staan, dus, dit is de komende challenge:

Supercars
    TVR Tuscan Speed Six

Edinburgh
    Princess street long

Mijn openingsrondje (testrondje :p): 1.33.506

Hopelijk vermaken jullie je met deze challenge.

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Metal Mark staat 2e hoor niet 5e...ik ga zo weer racen..kom net achter pgr2 vandaag mjahh..

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien suggestie dat je ná elke challenge alleen de Top 3 neerzet. Anders wordt op den duur de beginpost zo lang???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina