Ik vind persoonlijk, al ver voordat ik PGR2 kreeg, een mooie auto, echt een mooie auto, maar ik heb hem nooit bij de ultimate auto's geplaatst, maar ik vind het gewoon vreemd dat die beide spellen (Forza en PGR) die auto als ultieme auto verkiezen. Een redelijk onbekende auto (alleen bekend bij auto-gekken en mensen die PGR2/Forza/R:Racing/ETC. hebben). Kies dan voor de Zonda, toch een bekendere auto, meer verhaal erachter, betere auto, lijkt mij. Maar goed, het is zo en ik verander er niks aan, door met de challenge.
BTW, zit er een verschil qua snelheid tussen de TVR Cerbera die je unlocked door de KWS op Platinum te halen n die TVR Cerbera die je download in die booster pack? Of moeten ze beiden in staat zijn dezelfde tijden te rijden?
EDIT: Corrosi: Ik zie wel graag een bevestiging van mutantemile, aangezien hij hier overal zo'n beetje de beste tijd heeft staan en tegenwoordig is het al gek dat iemand geen webcam/mobiel/camera heeft, maar dat zou kunnen. Je kan hem lenen. Bovendien gek dat iemand wel live heeft, maar niet inlogt. Ik wil hier niks mee zeggen, maar toch zie ik graag een bevestiging.
Laatst bewerkt: 21 jul 2005