De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja..ik dacht dat ik het al goed had gedaan met mijn 1.18 damn hé ik ben nog een noob in PGR2 :9 Maja strax misschien proberen te verbeteren..

Ik heb PGR2 ongeveer 2 maanden dit zijn mijn stats:

80 uurtjes gereden :{
    bijna 7000 Km gereden
    Porsche 911 GT1 Meest gereden met ongeveer 650 KM
    4:551 gemiddelde kudo's :{

(ik vind het ook weinig hoor corossi ;) )

Ja, dat komt omdat je een (nieuw) record heb neergezet op de baan dan kan je idd niet retry doen..

Edit: Twee kleine verbeteringen:

Test Track: Porsche 911 GT1: 0:49.848
    Edinburgh: TVR Cerbera Speed 6: 1:18.208

Laatst bewerkt: 19 jul 2005
  2. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt nog wel mee, ik heb nog meer uurtjes gereden. (is niet de zien aan mijn tijden, maar goed ;) ) Ik ken gasten op live die heb wel 3x zolang deze game gespeeld. Maar 80 uur is eigenlijk nog wel veel uurtjes voor een game. De meeste speel ik veeel korter.

Ok, tnx voor het antwoord.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Tsja heb gezien van gasten die hebben 400 uur :{ Oftewel geen leven :+

4. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal zo alles weer ff bijwerken.

mutantemile, kun je misschien toch een keer een fotootje posten of insignen op live zodat misschien (CorossiNL) ff je tijd kan checken? En het is btw Cerbera en geen Serbera (staat gewoon in het spel wel goed gespeld).

Ik zit denk ik ook wel (incl. mijn vorige verneukte profiel) zo rond de 100 uur in PGR2. Ik heb denk ik weinig spellen meer gespeeld. De meesten houden de play time niet bij, maar ik heb ook enorm veel Pokemon Blue gespeeld, zo'n 200 uur incl. restarts en Pokemon Gold wel meer. Maar goed, daar heb ik ook veel tijd voor gehad :p.

Maar gasten die 400 uur spelen, die het spel vanaf de release hebben, hebben misschien wel een leven. Als je XboxLive hebt en vanaf de release met hetzelfde profiel doet, is het niet eens zo gek lang, denk ik. Het zijn nog geen 3 weken aaneengesloten op 2,5 jaar als ik het goed heb.

5. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nieuwe tijd:
    Edinburgh Princess street long
    TVR tuscan Speed 6
    1:21.130

ja ja, helemaal 1 seconde sneller :9

6. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag bij een vriend geweest, die ik qua racen behoorlijk hoog heb staan. Hij heeft alles op silver en vrij veel goud en veel platina. Maar dat sommige gasten alles op platina uitspelen :{ . Dat kan ik met m'n hersenen niet bevatten :).

Wat drijft degene die dat hebben gedaan? Het kudos systeem of de TVR?

Ik heb weer besloten om PGR2 weer eens op te pakken. De reden daarvoor was dat ik een vriend heb uitgedaagd om 20 rondes N-ring te rijden (als dat technisch mogelijk is...). Blijkt dat ik de Ring zelf nog niet geunlocked heb :confused:. Ik moet nog de laatste 2 kampioenschappen.

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Platina valt wel mee hoor, je moet het ff door hebben, zelf heb ik Platina ook nog niet gehaald, ik moet er nog (maar) 3! |:- Vanzelfsprekend allemaal cones. Maar waarom ik door speel, ik weet niet, PGR2 heeft gewoon iets magisch, een O-N-G-E-L-O-O-F-E-L-IJ-K-E lange replay-waarde, het is zóó verslavend gewoon. Als je zover bent ga je natuurlijk wel voor de TVR, niet speciaal voor het Kudos, maar eigenlijk ga je gewoon verder, omdat je meer wilt van die gameplay. :9

Ontopic: Ik heb een tijd van 1.15 neergezet, maar ik post 'em niet, want ik was er totaal niet tevreden mee, 2 keer de muur geraakt #$%&@!!!

8. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles op silver is niet zo moeilijk. Ik kan amper egt goed racen, zie mijn tijden maar, en nog heb ik alles op silver en een aantal op goud en platinum.
    De N-Ring krijg je vanzelf als je de Track Specials uitgespeeld hebt (volgens mij, ik had hem al eerder via Live). Bij de track specials krijg je elke keer een stukje van de N-ring, dr is mij verteld dat je hem dan ook meteen volledig kan spelen. Volgens mij is het 'technisch' mogelijk om 5 ronden te rijden. Ik kan het ook fout hebben, zal zo ff kijken.

9. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    De Nordschleife is pas unlocked nadat je de laatste race in de KWS hebt gedaan (Ultimate series, laatste race, 2 rondjes Nordschleife).

Maar wat ik me al een behoorlijke tijd afvraag is wat de TVR Cerbera in het echt zo bijzonder maakt, dan bedoel ik niet in het spel. In PGR2 is dit de ultieme auto, omdat je hem unlocked door de KWS op platina uit te spelen en in Forza win je de TVR Cerbera door het laatste level, level 50 te halen. Ik bedoel, het is wel een mooie en snelle auto in het echt, maar waarom is die auto eigelijk meer bijzonder dan een Mercedes CLK-GTR, een Enzo of een Chrysler ME Four-twelve om maar even wat auto's uit beide spellen op te noemen?

Ik ken best veel auto's en heb de Cerbera ook wel eens gezien enzo, maar zit er een verhaal achter die auto, is die auto legendarisch, waardoor het in twee spellen de ultieme auto is?

Ik heb trouwens vorige week de cerbera op autotrader.nl zien staan voor zo'n 50.000 euri tweede hands. Dan te bedenken dat een enzo nieuw 909.000 euri kost :confused:. Volgens mij zijn auto's als de enzo, zonda en carrera GT ook stukken sneller en beter als de Cerbera, maar ik kan me misschien vergissen.

10. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Door Forza heb ik leren racen _O_ . Eeerst vond ik platina een onbereikbaar hoog niveau. Het blijkt dat ik van de eerste races dat ik platina goed aan kan, en soms loop ik een beetje uit ook nog.

En de Cerbera is ondanks zijn foeilelijke uiterlijk een snellere auto dan de meeste supercars. (Je hebt verschillende Cerbera's, en die jij in het krantje zag was waarschijnlijk geen Speed 12).
    De snelheid en handeling zijn afhankelijk van veel factoren, maar als je wilt weten hoe snel een auto is dan is de pk/gewichtsverhouding een handig kengetal. Hiermee zie je dus hoeveel gewicht 1 pk moet voortrekken. Mijn bron is www.supercars.net

Cerbera
    800 pk - 1000 kg -> 1,25

Enzo
    660 pk - 1370 kg -> 2,07

Zonda C12-S
    550 pk - 1350 kg -> 2,45

ME Four-Twelve
    850 pk - 1306 kg -> 1,54

CLK-GTR
    612 pk - 1545 kg -> 2,52

Porsche GT1
    544 pk - 1200 kg -> 2,21

Cadillac LMP02 (Le Mans racewagen)
    600 pk - 900 kg -> 1,5

Hopelijk geven deze cijfers aan waarom de Cerbera zo goed zou zijn. Toch vind ik de Cerbera niet de ultime auto voor een racegame, van sommige hoeken is de auto oké/vet, maar deze auto heeft absoluut lelijke kanten. De Mercedes CLK-GTR heb ik hiervan nog niet betrapt.

Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    OI oi! Ben terug van vakantie en ga weer meedoen met de competitie :D. Had verwacht dat ik veel gemist zou hebben, valt mee; de challenge loopt nog --> CHILL!

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Heb je mij dan niet gemist :+.

Maar wat mij motiveerd om PGR 2 op platina uittespelen is simpel. Je ziet je zelf gewoon echt beter worden en dat heb ik nog nooit bij een andere game gevoelt. En het is gewoon een verslaving!

Maar dit kunnen we ook allemaal bespreken in het Centrale PGR 2 forum :)

13. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die geweldige tijd van mij weer verbeterd trouwens:
    Edinburgh - Princes Street Long - TVR Tuscan Speed 6
    1:20.884

en
    N-Ring - TVR Carbera Speed 12 (LIVE)
    7:11.500

Fredkroket heeft op live een tijd neergezet van 1:13.765. Dat is een 5de tijd.
    @ Mutantemile: Je was niet ingelogd op xbox live, je tijd staat niet op de scoreboards.
    Maak er anders ff een foto van of probeer die tijd opnieuw te rijden en dan wl ingelogd zijn xbl (als MoB er nog een bevestiging van wil)

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij PGR2 uitgespeeld? (aangezien je een TVR hebt, dan moet je toch wel betere tijden kunnen rijden! :eek: )

btw, de TVR is in het echt niet het snelst, één v.d. langzamere supercars zelfs. De Enzo, ME 4-12, GT1, CLK-GTR, Carrera GT, Zonda C12, S7, ze zijn allemaal sneller.

15. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag zeggen dat ik PGR2 heb uitgespeeld, maar dat is helaas niet zo.
    Ik heb die TVR van de booster pack, ik zal er ff LIVE achter zetten.

Ik vind het wel jammer dat de TVR als snelste auto 'gemaakt' is, want ik vind hem geeneens mooi. Doe dan de CLK-GTR, de Enzo of de Carrera GT als snelste auto's. Dit vind ik wl mooi.

16. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind persoonlijk, al ver voordat ik PGR2 kreeg, een mooie auto, echt een mooie auto, maar ik heb hem nooit bij de ultimate auto's geplaatst, maar ik vind het gewoon vreemd dat die beide spellen (Forza en PGR) die auto als ultieme auto verkiezen. Een redelijk onbekende auto (alleen bekend bij auto-gekken en mensen die PGR2/Forza/R:Racing/ETC. hebben). Kies dan voor de Zonda, toch een bekendere auto, meer verhaal erachter, betere auto, lijkt mij. Maar goed, het is zo en ik verander er niks aan, door met de challenge.

BTW, zit er een verschil qua snelheid tussen de TVR Cerbera die je unlocked door de KWS op Platinum te halen n die TVR Cerbera die je download in die booster pack? Of moeten ze beiden in staat zijn dezelfde tijden te rijden?

EDIT: Corrosi: Ik zie wel graag een bevestiging van mutantemile, aangezien hij hier overal zo'n beetje de beste tijd heeft staan en tegenwoordig is het al gek dat iemand geen webcam/mobiel/camera heeft, maar dat zou kunnen. Je kan hem lenen. Bovendien gek dat iemand wel live heeft, maar niet inlogt. Ik wil hier niks mee zeggen, maar toch zie ik graag een bevestiging.

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Lol ik heb nooit 6:18.208 gereden en nooit een TVR Cerbera Speed 12 gehad Heb je het hiervan verkeerd overgetypt?

Ook een fout van mij ik typte Cerbera speed 6 en dat moet natuurlijk Tuscan speed 6 zijn maar het is wel op de Edinburgh track! :9 (weet je mijn vorige tijd op de N-ring nog? anders geef ik die morgen wel maar die zit zo bij de 6.38 geloof ik.)

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jongens ik ben dit weekend weg dus de eerste plek zit der niet meer in voor mij. Fijne Competitie gasten, en Maandag de neiuwe challange :eek:....ff jullie ass kicken :p

19. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe checken jullie de tijden??

Ik heb geen live maar ik heb een tijd gereden van 1.21.790 op de Edinburgh - Princes Street Long - TVR Tuscan Speed 6

en tot wanneer kan je een tijd opgeven?

20. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    tot a.s. maandag kan je je tijden inleveren voor deze challange.

er word gecontroleerd met behulp van foto's en/of xbl... maar uiteraard alleen als er om gevraagd word.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina