De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer wordt dit gevraagd? Als je de snelste tijd neerzet? Of echt een te snelle tijd rijdt?
    1.14. lijkt voor mij niet weglegt, denk een tijd rond de 1:20 op zijn max (voor mij dan, andere geloof ik gelijk)

scheelt manual of automatic veel?

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ligt der aan welke baan, met veel bochten kan je beter Manual doen. :). Maar tzal niet veel schelen. En der zal alleen maar op een foto worden gevraagd als je een goeie tijd neerzet, over een redelijk goeie tijd.

3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn voorlopige tijd; 01:15;926
    Weet zeker dat er nog íets af kan. Best leuke challenge dit, lekkere bak!

4. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Foto;s plaatsen mag vrijwillig altijd, doet Metal Mark ook wel eens :), maar er word om gevraagd als je zo opeens uit het niets toptijden rijdt. Bonbridge had dat ook, hij heeft het spel twee maanden en rijd sinds kort challenges en hij kan redelijk meekomen met het podium. Ff een fotootje om te bewijzen en wij weten dat hij een talent is. Mocht jij ook tijden van 1.15-1.14 rijden, word er ook om een fotootje gevraagd, om je te bewijzen. Niks erg, maar we willen met zijn alleen een eerlijke challenge.

Ikzelf rij baggertijden (check mijn 1.33 op deze challenge), maar ik voel me beter om baggertijden te posten die bijna 20 seconden langzamer zijn dan de toptijd dan dat ik tijden ga verzinnen waarmee ik in de top 3 kom.

Verder moet je zelf kijken wat je fijner vind schakelen. Als je manual onder de knie hebt, dan kan manual sneller zijn, maar ik kan echt niet manual, dus voor mij is het alleen automatic.

Je mag tot maandag telkens je nieuwe tijd posten. Zondagavond maak ik een nieuwe challenge bekend.

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Haha..talent! Vergeleken met Metal Mark, FredKroket, Blanqua en mutantemile ben ik ook niets hoor :9 Heb je de post van mij op de vorig pagina gelezen De tijden kloppen namelijk niet...

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @Bonbridge; Je hebt best mooie tijden hoor! Hoelang heb je PGR2 al? Ik heb hem sinds de release en heb hem eigenlijk elke dag gespeeld, dat telt mee natuurlijk. Stel dat je hem een paar maandjes hebt en niet super veel gespeeld hebt en je post mooie tijden dan vind ik dat zeker 'talent'!

7. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Bonbridge, wat is nou de juiste tijd, auto en baan? Ik snap het niet helemaal. Graag zoiets posten:

[baan]
    [auto]
    [tijd]

Wat ik begrijp is dat je met de Tuscan hebt gereden en zo'n tijd als jij rijdt is onmogelijk met een Tuscan. Maar graag even wat meer duidelijkheid en ik maak het in orde.

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Het probleem was dat ik in plaats van 'Tuscan' 'Cerbera' had neergezet en dus had jij deze tijd bij de N-ring ingevoerd. Bij de N-Ring had ik met de Porsche 911 GT1 een tijd van 6.38 (kijk nog wel een keer precies) neergezet. Het was dus eigenlijk mijn fout.

@ Blanqua, Ja ik heb de game net 3 maanden ofzo speel het nu niet meer dagelijks (soms wel). Maar ik denk niet dat ik echt veel zou veranderen als ik een jaar langer race. De tijden zullen dan denk ik niet veel beter worden.

Edit:

Houd je je dus in bij het racen? Niet doen joh het is juist leuk als je dichter bij "onze" tijden komt. Ik geloof je toch wel hoor ;)

Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even over de tijd van Mutantemile: ik zal even kijken of hij al een keer op xbl heeft ingelogd en zijn tijd opnieuw gereden heeft. Voor de N-ring zal ik ook ff kijken

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik houdt me niet in, ik kan gewoon nooit meedoen met de top. Mijn tijd op deze challenge is de tijd van mijn eerste rondje en daarna heb ik niks meer gereden, aangezien GTA redelijk vast in mijn xbox zit. Ik heb eens een challenge gehad, waarbij ik binnen de twee seconden van de top reed, in Moscow, dat is gelijk ook mijn favoriete stad om te racen. Maar ik zit in de meeste gevallen wel zo'n 5 seconden van de top af, gewoon omdat ik een slechte racer ben. Ik hoef ook niet persé goed te zijn, over het algemeen speel ik spellen puur voor mijn eigen lol en racegames zijn wel mijn favoriet.

11. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik nu precies hetzelfde! Jammer dat je geen live hebt. Ik ken weinig mensen online die zo zijn

12. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de eerste challenge waaraan ik meedoe, mijn tijd is nog under construction :). Zit nu op de 1.23.??? ofzow. Ik ben van plan om de komende challenges braaf mee te doen. Morgenavond ga ik bij een vriend logeren, dus dan heb ik van 8 uur 's avonds tot een uur of 6 's ochtens de tijd om een nette ronde neer te zetten. Vanaaf ga ik eerst verder met 'mijn naam zuiveren' (zo noem ik het als ik eerdere races op een hogere moeilijkheidsgraad uitspeel).

Als ik een tijd post, is die tijd definitief of mag ik hem later nog veranderen?

13. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk mag je die tijd 'veranderen'.
    Als je een snellere tijd neerzet dan je oude tijd, lijkt het mij verstandig om je nieuwe tijd te posten. :9
    Anders zijn we wel erg snel klaar met zo'n challenge als je maar 1 keer een tijd neer mag zetten

14. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Yep, zoals Corrosi al zei mag je altijd je tijd veranderen van de challenge die er is. Daarnaast lopen de challenge op de Test Track en N-Ring altijd en mag je dus altijd posten.

Mooi zo, in een dag waarschijnijk twee nieuwe deelnemers, Stitchy en Gunther. Hopen dat ze zullen genieten van deze challenge :p en blijven.

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Mensen ff offtopic: Ik ben zo weg naar Kroatie Mzzl en fijne vakantie en veel raceplezier _0/ *) Tot over 3 weekjes!

16. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    later! veel plizier op kroatie! _0/

(gnagnagna, weer een deelnemer minder }:] ) (lol :+ )

17. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de afgelopen 36 uur ziekelijk veel PGR2 gespeeld. Gisteren om 3 uur 's middags een hoop brons ingeruilt voor zilver en goud (moet nog 14 races ultimate, en tot nu toe heb ik geen brons meer). Vanacht had ik 02:30 nog wat goede tijden willen neerzetten, maar door de Wodka met Mega Force mixjes lukte het me niet om op het limiet te rijden :+ . Niet dat ik poepzat was, want Halo2 ging best goed.
    De vriend waarbij ik gelogeerd heb ik dit topic getipt, en hij op de N-ring was hij met z'n Porsche GT1 ongeveer 12 secondes langzamer als de snelste tijd met een Porsche GT1 die hier is neergezet (na slechts 3 rondjes). De testtrack had ie in <50 secondes gedaan.

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Zow, weer tijd voor een nieuwe challenge. Ongeveer zelfde lengte als de vorige, nu met een SUV, namelijk de Chevrolet SSR, best een vreemde auto. Ik ben benieuwd wat deze challenge gaat opleveren.

Sports utility vehicles
    Chevrolet SSR

Stockholm
    Northern 2

mijn tijd na 2 rondes:
    1.20.432

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is redelijk snel. Ik haal maar nét 1.39.972

20. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk weer een nieuwe challenge. Zal ff een paar rondjes rijden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina