De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    1.36.776

Nog steeds niet eens jouw verslagen :mad: :+

2. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, ik kan geen bewijs leveren. Een vriend heeft m'n tijd compleet eruit gepoept waardoor de target geen 1:09,965 is, maar een respectabele 1:07,084. Deze tijd is under construction, hij mag pas naar huis als ie een 1:06 rijdt. Ut gaat hem lukken :). Wordt vervolgd.

EDIT: hij flikte het gewoon, eerst was z'n tijd -0,201 en nu staat er een 1:06,850. Gereden door iemand die nooit echt gereden heeft met PGR2 en die zelf geen Xbox heeft maar een PS2. Hij heeft er zo'n 270 km mee gereden, en een rondje is ongeveer 2,5 km. Deze tijd kan ik echt no way verbeteren :mad: .

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  3. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    ik begrijp je helemaal jonge, maar ik heb het niet zo met de suv's van pgr, dus vandaar.... en dat was wel men eerste poging, en enige...(en er kan nog wel wat vanaf...) zal vanmiddag even rijden en een screen maken, of xbl rank... zal ik meteen ook kijken hoeveelste ik op de n-ring ben...

edit:/ ga zo ook is even op die testrack rijden...

4. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    geld het dan wel als een eigen gereden rondje? als iemand anders op JOUW xbox een tijd neer zet?

zo kan iedereen het, huurt fredkroket in et voila, een uber tijd! :{ :confused:

5. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Eerlijk gezegd heeft een kameraad ook een keer voor mij een tijd gereden, in die super-challenge, die in de voorjaarsvakantie of meivakantie ofzo gehouden werd. Was ongeveer een seconde sneller dan mij. Maar goed, als je constant een kameraad achter je xbox zet, dan kun je beter zijn naam gebruiken.

*zoekt telefoonnummer van KingTuur :+

6. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    5 rondjes ofzo en een 1.17 gereden, kijk wel even of dit sneller kan.

7. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik wil dat mijn eigen tijd wordt genoteerd. In mijn ogen is ie een racegod en ik leer veel van hem. Maar uiteindelijk ben ik degene die het waar moet maken. Ik gaf alleen aan dat mijn tijd niet meer 'bewezen' kan worden omdat er nu een snellere tijd staat.

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar een spelletje he. :9

Ik heb een 1.06 staan, maark moet veel sneller kunnen dus ik post binnenkort wel!

9. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    knappe tijd 1.06..

wel een stugge kut bak trouwens...'

is het trouwens een idee om na een challange alle tijden onder elkaar te zetten? kan je teminste zien de hoeveelste tijd je gereden heb? niet in de begin post maar bijvoorbeeld in de post voor de nieuwe challenge??

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Nope, alleen de top 3, anders word de beginpost te snel vol en onoverzichtelijk.

11. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    als je mijn post helemaal leest (no hard feelings at all) staat er in de laatste regel in een post, voor de post waarin de nieuwe challange wordt gegeven, niet de begin post. als dat te veel werk is kan ik het begrijpen hoor maar is maar een idee

12. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    sorry, niet gezien, maar wat jij daar zegt is idd een goed id imo (zoek de afkortingen :+). Is weinig werk. Als ik de startpost bijhou, hoef ik hem alleen maar te kopieren and that's it.

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn tijd na 5 rondjes;

01:08;693

Moet nog wat vanaf kunnen, ga vanavond verder (nu geen zin in PGR2, heb net Deus Ex; Incicible Wars geleend).
    Excusez-moi pour de la off-topique (ofzoiets).

14. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    De beginpost is weer helemaal up to date.

Mensen, een klein verzoekje: Mocht je een tijd racen op de N-Ring en/of Testtrack en hij is langzamer dan de nummer 5 (te vinden in de beginpost), post hem dan aub niet. het gaat alleen om de 5 snelste tijden. Mocht je je tijd toch willen vermelden, zet het er dan even bij. Scheelt mij namelijk enigzins opzoekwerk en is een kleine moeite.

15. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    zo... heb net lekker 2 uur gereden.... _o_

eerst de car challenge: 1:10.446 (snelste van de wereld is trouwens 1.04.9-- dat is de enige onde de 1.05, en er zijn er maar 7 die onder de 1.06.--- hebben gereden..) ik denk dat ik de 1.06.--- wel kan halen alleen weet ik niet hoe ik die haakse bocht na dat lange stuk moe nemen...
    screens (speciaal voor MOB):

de testtrack..., na ongeveer hondert rondjes met de tvr, en niet onder de 0.50.00 komen, ging ik met The Radical SR3 Turbo (ongeveer zo schrijf je het) rijden en na hondert rondjes met die kwam ik op: 0.48.700 _o_ tweede tijd... verschil is minder dan 0.00.100 dus dat moet te doen zijn...

screens:

^de laptime is zo hoog omdat ik toen ff de baterij in me camera moest verwisselen en dus stilstond :9

op de n-ring sta ik met de gedowloade tvr op de 86 plek...

hopelijk vind je het zo wel goed MOB...

grtzzz

16. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk, dit is al een stuk helderder, bedankt voor de screens.

Nog even kijken hoe we dit gaan doen, met die Radical S3 turbo, het is download en volgens mij zijn jij en corrosi op het moment de enigste met live. Wat is de mening van anderen hierover? Alleen offline auto's, een speciale challenge voor online-auto's?

17. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een speciale challenge voor live auto's zou leuk zijn, maar volgens mij zijn idd alleen mutantemile, pippin en ik met live (ik weet alleen niet of pippin die content heeft).
    Alleen om nu een challenge te maken voor hoogstens 3 mensen, dat heeft ook weinig zin.
    Maar doe maar alleen offline auto's, anders gebruiken wij auto's die jullie niet kunnen hebben, dat is natuurlijk niet eerlijk.

18. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    ik vind het echt niet oneerlijk... als je bedenkt dat je op internet zo een memoristick kan kopen met de content, op je koopt de cd waar alles op staat... die hebben ze hier bij de freerecord shop... 10 €...

edit:/ en als je het toch verandert, men snelste tijd met de tvr is nu 0.49.199 |:- |:-

edit:/ nu: 0.48.757(met de tvr) en met de redical: 0.47.246 _O_ _O_

edit:/ als je nu is een challenge voor de testrack maakt voor alleen DC's, naast die van de originele

ik ga nu ff weg dus zie vanavond wel julli reacties...

grtzz..

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Een cd waar de Downloadable Content opstaat van PGR2? €10,- best veel. Hm als het alleen van Gotham is is het duur ;).

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, nooit geweten dat die CD bestond, zou best wel eens meer info willen hebben. Maar die downloads waren toch 2x €5, dan is €10 zelfde prijs.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina