De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bestaat die CD echt niet. Dat die dan voor 10 euro verkocht wordt kan nooit, dan draaien ze er verlies op.

Ik las trouwens een tijd terug ergens op Bizarre Online Forum (forum van de makers van deze game) dat de DLC niet beschikbaar komt op een disc.

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  2. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    heb zojuist een >>>1:06.117<<< er uit weten te poepen :p

ik heb ook problemen met de eerste (en 2e bocht).
    weet gewoon niet wanneer ik in moet sturen en kan op de weg ook niet echt een orientatie punt vinden dat helpt :{
    ik kan zeker onder de 1:06 komen (en in de top 10 :9 )

maar voor nu:[​IMG]

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb op de carchallenge van deze week een tijd van 1.16.100 gehaald. Dat kan beter. :)

En mutantemile, waar ligt jouw Free Record Shop? Ik was gisteren in die bij mij in de buurt maar daar heb ik zoiets niet gezien. :eek:

edit:
    Ik heb hem nu verbeterd, mijn tijd is nu 1.11.183. Dat is het beste wat ik kan doen, ik eindig nu keer op keer ongeveer gelijk met mijn ghost.

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @PippinNL; Grandioze tijd jongen!
    Leuke challenge dit, aparte auto op een niet al te moeilijke baan (1 pittige haakse bocht). De bak is erg grappig, vond hem in MM3 ook al leuk. Sturen gaat lekker zwaar dus je moet echt op tijd insturen anders 'zijn de rapen gaar':+.

5. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste bochtencombinatie is ook een leuke. Je kan daar geen tijd winnen, alleen verliezen :). Als je de eerste bocht fout neemt gaan de volgende 2 ook fout. Het is idd een relaxt circuit, en met een leuke auto (ik hield m'n hart vast toen ik las dat ik met een SUV moet rijden, maar deze auto kan de eland-proef WEL doorstaan...).

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha inderdaad, ik schrok ook even van de Sport Utility. Ach ja, is ook weer eens wat anders. Wat dat betreft kies je leuke challenges uit MoB, dat meen ik oprecht.

7. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    ik heb hem ook nog niet echt gezien, maar het stond wel in de folder, ik kijk wel of ik hem erges heb liggen...
    maar wat ik zij je kan ook mmcards kopen met de dc erop, á 20 euro op bijv ebay ofso... en dat is echt niet veel.. ja wel maar als je bedenkt dat het dowloaden ook 5 euro per content is....

freerecord shop in middelburg, zeeland

>MOB waarom edit je de beginpost niet

nieuwe tijd met de SUV car challenge 1.07.992 _O_ _O_
    die SUV's zijn toch niet zo erg als ik dacht, en in die haakse bocht moet je gewoon vol gas tegen de kant beuken dat je met de muur meedraait, ik kwam met 155 door die bocht!!!

DIT IS TROUWENS WEL DE LELIJKSTE AUTO DIE IK NOOIT GA KOPEN!!!

8. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is nog een redelijk bestuurbare SUV, hij is ook geen echte SUV, het is meer een auto die te vergelijken is met de PT Cruiser in het echt. Als je de Ford SVT Lightning of de XC90 gebruikt, is het al veel moeilijker.

9. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteraaf hadden die vriend en ik voor de gein met de Cayenne geraced, op dezelfde baan. Hij is wel wat sneller, maar echt een rampen bak. Met de SSR zijn crebs goed te nemen, de Cayenne verliest elk contact met de weg als ie maar een beetje cerbs neemt. Alles wat ik van een onderstel verlangt mist een SUV.
    De SSR is een pick up, en de X5 en de Cayenne zijn 'echte' SUVs. Soort te heet gewassen terreinwagen die stoer oogt maar zo'n beetje om kantelt als ie een bocht neemt.

10. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn tijd verbeterd:
    Chevrolet SSR - Stockholm - Northern 2
    1:12.114

Zoals jullie al zeggen, als je bij die laatste serie bochten de eerste fout neemt, gaat de rest ook fout. Dat is mijn probleem nog.
    Ik ga echt heeel langzaam door die laatste bochten, omdat ik de eerste fout neem. In die bochten moet ik helemaal terug naar versnelling 1.

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na een maand er niet in te hebben gezeten heb ik net weer een seseei(tje) van PGR2 achter de rug, 'k heb in totaal 36,2 km gereden en een tijd van 1.06.415 eruit gekregen. Ik rijd manueel.

Tijd: 1.06.415 (MT)

De tijd van PippinNL moet mogelijk zijn, maar hij zegt dat op zijn beurt óók weer harder kan. :cool: Iig... Ik moet uiteindelijk zéker wel een 1.05.xxx kunnen rijden, want bij m'n huidige tijd ging de laatste bochten serie niet goed, ik remde te laat, schoot door bij de eerste bocht en kon de volgende 2 bochten niet meer goed aansnijden. |:-

(PippinNL, instuurpunt bij bocht 1 en 2 = vlak na het zebrapad) ;) :9

12. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb nu ongeveer een idee waar ik moet insturen, bij de eerste bocht ga ik helemaal links rijden en stuur in bij het betonen muurtje aan de rechter kant. heb gewoon veel keer achter elkaar ge-restart om uit te vogelen waar ik nou moest in sturen :+

13. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een psychiator in de zaal? Ik heb er eentje nodig :mad:.

Altijd ben ik met racen een seconde langzamer dan m'n 2 racemaatjes. Met karten, en bij verschillende banen op Forza. Echt, bij zo'n beetje alles. Dan denk je, ik ga lekker op de Groene Hel knallen met een GT1. Na een paar rondjes had ik een 6:52 neergezet. Dat had ik naar een van m'n racemaatjes toegestuurd via sms. Hij heeft zelf ook een Xbox met PGR2 (en een GT1). Zijn reactie was dat hij een 6:42 heeft staan. Ik ga verder racen. Dan zet ik de volgende tijd neer:

[als het plaatje niet duidelijk is; een 6:43,633 met een GT1]

Op een lange baan van meer dan 20 km is het verschil weer 1 seconde! *&^%# Gelukkig heb ik 1 troost, deze tijd is sneller dan die van Blanqua dus dat levert me een eervolle vermelding in de beginpost op :).

Dit is een foto gemaakt met een cameera op een mobieltje die ik via MMS naar een oud mobieltje van me heb gestuurd. Een nadeeltje is wel dat het me geld kost, maar ik ben nu onafhankelijk van andermans camera.

Laatst bewerkt: 27 jul 2005
  14. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Chevrolet SSR - Stockholm - Northern 2
    1:09:535 of :553

Weet ffies niet meer hoeveel honderdsten ik er over gedaan heb…535 of 553..
    Veel sneller als deze lukt mij niet denk…wel een relaxed parcour. De bocht naar lrechts na die chicane waar pippin (ik ook) moeite mee heeft is een belangrijke om snel te nemen, je heb dan een lang recht stuk (waar je niet hoeft te remmen), pak je veel tijd mee…

15. Master87_NL

Master87_NL En zo niet, dan toch

Leuk Bevonden:
    0
    Arme jongen... en nu heeft zn andere vriend nog een snellere tijd van 6:39.8 gereden ook :{ Maar er is een troost, ik zal mezelf eens even verbeteren, ik ben zeg maar een andere vriend van gunther, ik had gezegd 6:42 te hebben gereden. maar ik herinnerde me het verkeerd, dat zal ik even recht zetten. Ik heb een tijd gereden van 6:46.0 ...
    Zoooo jij ook weer blij.

Op de challenge met de Chevrolet SSR (Blauwe kleur!!!) op de Stockholm 2, was mijn snelste tijd: 1:07.467
    Me record op de Test-track is: 0:49.899

16. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Val dood ;). Ik hoopte stiekem dat als ik om 11 uur ging beginnen met racen dat ik om half 1 kon slapen. Gezien je tijd zal dat wel later worden :).

17. Master87_NL

Leuk Bevonden:
    0
    Record Update

Ik zal je opnieuw moeten teleurstellen }:] Zojuist ff geracet nog, en daar kwamen de volgende tijde uit:

Stockholm 2 (Chev SSR): 1:06.969
    Nordschleife (Porsche GT1): 6:39.316
    Test-Track (Porsche GT1): 0:49.419

Ik ben er trots op! (Gunther, maak er maar half 4 van ofzo :+ )

Owjah waar ik niks van snap mensen, hoe kan iedereen zo snel al de TVR cerbera speed 12 hebbe? Zo ver ik ooit heb gehoord is er 1 persoon op de wereld die ALLES op platina heeft ofzo. nu weet ik nie of dat klopt, maar toch, veelzal t nie moeten schelen... of krijg je die dan bij alles goud?

18. Master87_NL

Leuk Bevonden:
    0
    Paar tips voor die baan dan:
    - Eerste bocht volgas, insturen na 3e Gele bord linksboven;
    - Tweede bocht net 3 meter na het begin van t donkerdere stukje asvalt, insturen en evne vol op de rem, en snel weer loslaten om vervolgens er doorheen te razen (uitgangssnelheid van 125 is erg netjes);
    - Bochten daarna vol gas, tot bij de kleine straatjes. Vol op de rem na het tweede (d8 ik) bord, en dan op t gas net als je denkt: "nog 1 seconde". Uitgangssnelheid boven de 70 van de eerste naar rechts is haalbaar;
    Daarna spreekt t voor zich.
    Dan de 3 laatste bochten: alle apex mee pakken. 1 meter te ver naar de middellijn van de bocht is fataal. bij alledrie. Hierin ligt de meeste tijd van alle bochten.

Probeer t eens, deze baan geeft echt een kick als je bochten zo hard mogelijk neemt!

19. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Dag iedereen !

Ben weer terug van 2 geweldige weken Turkije. Dus ik zal de scoreboards weer onveilig proberen te maken :).

@ Master87

Er zijn egt wel meer mensen die alles op platinum hebben. Ik heb iig alles op platinum ( arcade ook helemaal ). En er zijn ongeveer 1000 mensen met de speed 12 denk ik.

20. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44

ik ben niet iemand die voor jou kan spreken, maar wel namens de groep pgr rijders, je rijd nu toch behoorlijk goede tijden, net als ik dat ooit moest doen vraag ik ook aan jou of je wat screens kan maken... zoniet leen dan ff van iemand een kamera ofso, en ik heb het spel ook helemaal op platina uitgespeeld

joow fred kroket ik heb veel over je gehoord man... ik ga je ff serieuze competitie geven hier:)

tijden update:
    n-ring---> 6:05;115 (tvr cerbera speed 12) (na 1.5 jaar)
    testtrack---> 0:48;276 (tvr cerbera speed 12) (na 150 km)
    ---> 0:47;139 (redical) _O_ (na 210 km)
    weekly challenge---> 1:06:879 (SUV ssr) (stocholm 2) (na 152 km)

screens komen als het echt moet pas over 1.5 weken want ik ga zondag op vakantie en me moeder is al weg (met de camera)

@ MOB: wanneer updat je de begin post

Laatst bewerkt: 28 jul 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina