De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    weekly challenge---> 1:06:007 (SUV ssr) (stocholm 2)

mmh net niet onder 1.06.000 maja.. ik ga nu niet meer rijden,w88 tot mob de tijden bijwerkt, ik stan inmiddels bij testrack + n-ring 1e :9

en zondag op vakantie.... dus dan kan ik pas volgende week zondag weer rijden... :mad:

grtzz

2. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    In de weekends heb ik geen internet, is het goed als ik mijn tijd op maandag ochtend neerzet?

Heb nog steeds de 1:09:5** staan, kijk of ik er nog iets van af kan halen, wou het gister doen maar mijn vriendin heeft verdomme ook mijn xbox gevonden….

3. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook ff de test-track gedaan. En heb mun ouwe tijd van de vorige competitie verbeterd. Het is nu 0:48.216 ( heb er een foto van ). Gereden met de speed 12 :).

4. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    ik heb met de speed 12: 0.48.276 staan |:-
    met de redical: 0.47.139 :9

5. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    @ FredKroket: die 6:396 heeft een vriend van me gereden die het spel ook af en toe wilt proberen. Ik ben zelf een middelmatige racer, en gezien je tijden ben ik absoluut geen concurrentie :p.

Vandaag weer wat PGR2 gespeelt, nog maar 60 zilvere medailles weg te werken (in de laatste 2 a3 dagen ben ik van 115 silver naar 60 gegaan). De CLK GTR komt in zicht.

Niet leuk: een smsje krijgen tijdens een cone challenge die eindelijk na zoveel pogingen supergoed gaat |:- . Het valt te negeren, maar het leid behoorlijk af.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zow redical is echt snel. Kwou dat ik die DC auto's kon krijgen :mad:...Geen live :'-( Ik zal ook ff kijken wat ik op Test Track kan neerzetten.

7. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Radical heeft een hele hoge acceleratie, maar niet zo hoge top. (ik weet het ff niet precies, volgens mij iets van 280). Maar hij is heel snel op die hoge snelheid. Op lange banen is die langzamer dan andere auto's.
    Pas bij 4000 RPM geeft dat ding power, daarvoor komtie geeneens vooruit.
    Als zijn power zit in de hoge toeren

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb mijn tijd verbeterd :D (Chevrolet SSR Challenge). Weet nu eindelijk goed hoe ik die laatste 2 bochten goed moet doen, eerst gingen ze altijd maar (half) goed.
    De tijd; 01:07;698

9. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Net ff uurtje gereden en ik kan het Wr verbeteren :). Ik heb nu een tijd van 1:04.900 staan ( Rank 2 op Live ). Ik zit maar 0.032 achter DR velocity. In het 1e stuk kan ik nog een tiende winnen en in het laatste stuk 0.050. Dus zou moeten kunnen. Mijn tussentijden van dit rondje zijn : 22.348 ( Heb daar al een keer 22.1xx gehaald ) , 2e meetpunt 44.959.

Dit zou mun 2e Wr kunnen worden :+

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hup Hup!

Speciaal bericht voor de deelnemers aan PGR 2 challange!

MoB is geban-d en kan nu tijdelijk nix meer doen op het forum dan alleen kijken, hij heeft mij gevraagd om naar deze site tegaan: PGR 2 challange. Het zal tijdelijk hier verder worden gehouden omdat MoB 1 augustus ook op vakantie gaat, en zo kunnen wij: Corossi, Blanqua, Fredkroket en Metal Mark (Ik) het bijwerken. Ik hoop dat het niet teveel werk is.

Mods de website is geen spam voor iets, maar is maar voor tijdelijk bedoelt!

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Fred, je tijd is bijgewerkt! Komop mensen, veel racen! De tijdelijke nieuwe organisatie van deze competie gaat goed verlopen, daar ben ik zeker van.
    *Steekt PGR2 weer in zijn xdoos*

12. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [waarschijnlijk mislukte, maar tóch grappig bedoelde reactie] Mag ik geeneens meehelpen met de site! :eek: :9

Ontopic:

Ik heb nu een tijd van 1.06.149, maar'k vroeg me af hoe jullie deze baan rijden, ik doe het zo. (ff tips inzamelen voor tomorrow's sessie)

Met gem 115 in z'n 3 over de finish.
    1e & 2e bocht volgas in z'n 3, ik kom er met zo'n 150 km/h uit.
    Aanremmen íets voor het rubber bij de 3de bocht. Laat insturen om de bocht zélf zo recht mogelijk te nemen, maar niet té laat insturen anders moet je aan het begin van de bocht té scherp insturen en verlies je teveel snelheid.
    Ik neem 'em in z'n, en kom er met zo'n 120+ uit.
    1e tussentijd is meestal nét boven of onder de 22.5xx.
    4de en 5de bocht volgas, bij de 5de bocht voor het rubber insturen en eventueel ff liften. Ik kom bocht 5 met zo'n 165 uit.
    Dan voor bocht 6 bij het 2de gele bord links aan de weg remmen. Omdat het aanremmen moeilijk is ivm de baan blijf ik in het midden zonder veel risico's. Ik schakel terug naar z'n 2 en neem de bocht zo vloeiend mogelijk om er met 70 uit te komen.
    Bocht 7 laat aansnijden zodat je er aan de binnenkant uitkomt, om zo bocht 8 bíjna volgas te kunnen. Ik kom bocht 8 dan meestal rond de 110 uit.
    2de tussentijd is meestal hoog in de 45.
    Bocht 9/10/11/12 allemaal mákkelijk volgas.
    Voor bocht 13 vlak voor het grijze gedeelte aan de linkerkant van de muur aanremmen en terug naar z'n 2. Aan de binnenkant van de bocht blijven om bocht 14 zo snel mogelijk te nemen, bocht 15 kan ik daardoor wat minder aansnijden maar da's ook niet echt nodig IMO. Met 110 laatste bocht uitkomen, snel ff naar z'n 3 schakelen en dat was mijn rondje.

Tips???

13. kriebelvisje

kriebelvisje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    & een nieuwe toptijd voor de wekelijkse track: 1:10:601
    Maar daar kan nog meer af, dat probeer ik later

14. Master87_NL

Master87_NL En zo niet, dan toch

Leuk Bevonden:
    0
    3 uur in de nacht...

Zow k ga nu eens even proberen een tijdje neer te zetten... ben net thuis en moet t gewoon nog ff proberen. ken je dat niet, dat net de eerste keer als je zo'n race weer probeert na een tijdje niet spelen, je ineens de eerste ronde heel goed rijd? gewoon altijd, de eerste keer dat je iets probeert gaat veel beter dan de eerste honderd keer erna.
    Morgen zal ik mn nieuwe record maar eens laten horen :p en zo niet, dan toch...

(owjah, voor iedereen aanrader: Mr. and Mrs. Smith. die moet je echt zien! k ben er net van terug)

De volgende morgen...

T is nu half 12 in de ochtend. vannacht 5 uurtjes geslapen. Maar... wel een nieuw record van mezelf. k pak er dan wel geen plaatsje mee, maar ik weet dus dak nog sneller kan:
    1:06.464

Laatst bewerkt: 31 jul 2005
  15. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal mijn ronde ff uitleggen.

119+ over de finish. 1e en 2e bocht volgas en 1e bocht over de kerbs. Kom ik als ik het goed doe met 152 - 154 uit. 3e bocht wat laat insturen en de kerb net raken of gewoon niet raken. Daar kom ik met 128 uit. Dan bocht 4 en 5 volgas en de 5e bocht vroeg insturen. Bocht 5 kom ik met 168-171 uit. Daarna bocht 6 8), gewoon op tijd remmen aan de linkerkant en gewoon zo vloeiend mogelijk doorheen gaan en vroeg op het gas. Ongeveer met 70 eruit. Daarna bocht 7 en 8 achter elkaar. Bocht 7 stuur ik te vroeg in, waardoor ik helemaal over de kerb aan de binnenkant ga en dan volgas door bocht 8 kan gaan. Mijn tussentijd is dan meestal laag in de 45. Daarna ff die stukjes volgas. Dan komen je bij het belangrijkste van de hele baan aan. Die 3 bochten achter mekaar. Je komt daar volgas in de 3 aandenderen en dan moet je echt superlaat remmen daar. Terwijl je net aant remmen bent naar de 2 schakelen en rechts over die kerb proberen te gaan. Zo kun je de bocht naar links scherp aansnijden ( doe dit niet te hard ), zodat je de laatste bocht naar rechts volgas of bijna volgas kunt nemen.

Wat een verhaal :9

Edit*

Net weer ff geprobeerd. 1e meetpunt 3 tienden onder mun 1:04.900.....
    22.064 reed ik op het 1e meetpunt. 2x al gedaan, maar verneukte het steeds bij die langzame bocht :mad:. Dat wereldrecord kan ik iig met gemak halen...als alles ff goed gaat ^^. Kga nu f1 kijken, daarna probeer ik eht weer.

Laatst bewerkt: 31 jul 2005
  16. kriebelvisje

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe toptijd: 1:10:481

Bedankt voor tha tips, ze helpen wel
    maar voor bocht 1 moet ik al afremmen, rijd 115-120 na bocht 2
    1st tussentijd is hoge 24 & de 2de tussentijd lage 51, moet nog meer afkunnen duz

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Pff ik kom echt niet meer onder mijn tijd :{ Bij de eerste checkpoint heb ik meestal -0.00.200 voor en dan telkens ''Bof'' tegen een vangrail |:-

Naja vanochtend maar ff 8 platina's gehaald bij Arcade :). Khad ff nix beters tedoen :9 Timed run is wel zo simpel, je haalt alles vet makkelijk, sommige heb ik wel een dikke 2 sec voor sprong op de platina tijd die je moet halen :{

18. Master87_NL

Master87_NL En zo niet, dan toch

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de 1e bocht, helemaal links gaan rijden op de baan, en dan vol insturen Als je met je neus over het zeebrapad (onder het 3e gele bord aan de linker kant) bent...

19. kriebelvisje

Leuk Bevonden:
    0
    Dank U Master87_NL
    De tip heeft zijn uitwerking niet gemist, voor t 1st onder de 1:10

Nieuwe toptijd: 1:09:651

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Zow netjes gedaan. Je word al steeds beter in die baan. Tip: neem risico's. Zo heb ik bij mijn tijd een 22.7 gereden, maar na de 1ste check die lange toch wel wat slome bocht perfect genomen, nu als ik 22.3 rijd en neem die bocht gewoon haalt mijn record me nog gewoon in :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina