De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master87_NL

Master87_NL En zo niet, dan toch

Leuk Bevonden:
    0
    Gek is dat toch, vannacht hondsmoe en een nieuw persoonlijk record, en nu ging het echt totaal kut... k kan elke tip gebruiken, voornamelijk een goede uitleg over de 3e bocht (dus de bocht na de chicane)
    Heel af en toe kom ik daar boven de 120 uit, maar daar zit geen ritme in... Gewoon blijven proberen, dat is t m :p
    erg frusterend als je weet dat een vriend die het spel niet heeft, sneller is geweest dan mij, met 0,1 sec.. k heb zelf 60 uur ervaring ofzo, en hij mss net 15.

Edit...

Bocht 3 is geen probleem meer. Snelheden boven de 130 heb ik bij het uitkomen van de bocht gehaald. Voor mn gevoel zit het meeste tijdverlies dat ik altijd heb in sector 2, en t grootste risico zit m in sector 3, de laatste 3 bochten vooral. Mn nieuwe record is 13 duizendste sneller dan de vorige:
    1:06.451

Scheise :p dat moet sneller

Laatst bewerkt: 31 jul 2005
  2. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Eet je pet maar op, Remon heeft een 1:05,800 neergezet. Dus een 6 tienden is het verschil. Over die :05 heeft hij lang gedaan, zijn tijd heeft een tijdje gestaan op een 1:06,016 gestaan. Beide tijden zijn clickable.

Zelf zat ik op een 09:6?? , deze challenge lukt niet echt bij me. Ik ben iemand met een vrij abrupte rijstijl, en dat werkt hier niet echt. Ik ken alleen maar volgas optrekken, en bij hoog vermogen auto's doe ik iets rustiger. Maar deze auto is alles behalve hoog vermogen, dus als ik klaar ben met remmen zit ik weer op het gas. Dat werkt niet echt, maar het zit psychics zo diep...

EDIT: foutje weggewerkt

3. Master87_NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar een paar foutjes te gaan... :D

Wat ik mij afvraag mensen, met welke camera rijden jullie? Zelf heb ik de gewoonte om in de auto te zitten met de camera, maar niet de laagste op de weg. Vrienden rijden met de camera's achter de wagen, en zelf heb k bijvoorbeeld bij de kleine straatjes waar ik ineens af moet remmen omdat ik weinig zicht heb op wat ik doe.
    Een vriend rijd met de camera achter de wagen bij deze challenge, terwijl ik van hem gewoon ken dat ie de camera in de wagen heeft.
    Misschien mensen die me daar wat over kunnen vertellen, wat beter is hier?

Edit...

Owjah en t verschil tussen manual en automatic schakelen, specifiek voor deze race? (ikzelf doe t manual)

Laatst bewerkt: 31 jul 2005
  4. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Chevrolet SSR - Stockholm - Northern 2
    1:08.468

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    De nieuwe Challenge is er! Hij staat op dezelfde site die Metal Mark al eerder gaf, ter herhaling; http://www.freewebs.com/pgr2-challenge/berichten.htm Veel race plezier allemaal, zal te tijden nu bijwerken.

/EDIT: Bij deze nog even mijn tijd verbeterd voor de Chevrolet SSR Challenge;
    01:06;218
    Veel meer kan ik er niet meer van bakken, deze challenge ligt mij niet echt geweldig ;).

Laatst bewerkt: 1 aug 2005
  6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Car Challenge voor maandag 1 augustus

Classics, Porsche 550 spyder

Sidney, under the bridge

Mooie kleine baan. Have Fun!

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Thnx! Heb mijn eerste tijd alvast gereden (na 3 rondjes).
    Een bescheiden; 00.34:837
    Moet nog meer van afkunnen denk ik, race ze allemaal!

/EDIT: Typfout, 43 moest 34 zijn. Is nu goed.

8. kriebelvisje

kriebelvisje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke challenge
    Benieuwd wat de toppers hier voor tijden rijden
    Heb vooral moeite met de laatste bocht

Mijn tijd: 035:085

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Laatste bocht is irritant, die hele haakse. Goede tijd heb je alvast, hij is ge-update.

10. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste tijd -> 0:32.983 ( Rank 90 op Live ). Volgens mij is dit weer zo'n challenge waar je niet hoeft te schakelen. Als je de 2e bocht ook in de 3 neemt, win je vet veel tijd, dan als je um in de 2e versnelling neemt.

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Pff slome :p. Heb zonet 32.501 gereden :cool: Wat is het record op deze baan??

12. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Dadelijk ga ik een 2de account aanmaken, voor die vriend. Dat bespaart veel verwarring hoop ik. Hier nog even een samenvatting hoe het nu precies zit.

Dus voor de duidelijkheid; we zijn een vriendenclub van 3 personen.
    1) Master87_NL
    heeft een Xbox met PGR2 en is gewoon snel
    2) Remon (ook wel bekend als 'die vriend van Gunther')
    heeft geen Xbox (wel een PS2) en heeft relatief weinig PGR2 ervaring maar wilt wel de challenges proberen voor de lol
    3 ) Gunther
    heeft een Xbox en PGR2 en m'n resultaten zijn wisselend. Varierend van oke tot iets bovengemiddeld, maar nooit sneller dan de 2 bovengenoemde personen

Als Master87_NL het heeft over 'een vriend' dan bedoeld hij meestal Remon, en noemt mij bij m'n nickname.

Met die SSR challenge is het uiteindelijk geworden:
    Remon -> 1:05,800 (automatische versnellingsbak)
    Gunther -> 1:09,965
    Dus als de site aangepast kan worden.

Nu heb ik met deze challenge een 0:35,065 gereden, ik zal eens de versnellingsbak op manual zetten.

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Waarom maakt die Remon niet ff een account aan. Dan is het nog makkelijker. En trouwens met manual hoef je niet eens terijden, ik rijd ook gewoon alles met auto

14. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is geen echt forum mens, maar ik zal hem eens onder z'n kont schoppen. Eens kijken of het lukt, maar ik kan geen garantie geven. Anders laat ik hem pas PGR2 spelen als ie een account heeft aangemaakt 8) .

Heb vandaag 15 zilveren medailles ingeruilt voor goud. Ik heb nu 45 silver, 14 platina en de rest is gold. Dus met een beetje geluk kan ik zaterdag met de CLK GTR knallen op de N-Ring

15. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is net zo makkelijk als ie ff een account aanmaakt. Je hoeft ook geen forum mens te zijn, al komtie hier alleen voor de competitie

EDIT: Challenge pagina is geupdate. Als er fouten inzitten, graag even melden

16. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijd -> 0:32.516 ( Rank 19 op Live ). Ik ben bij het 1e meetpunt al sneller dan Mytti geweest :). Alleen bij het 2e meetpunt is ie egt verdomd snel. laatste stuk verlies ik heel iets. Als je met 150+ over start/finish komt, weet je iig dat je snel bent :+.

Ik heb iig 1 tip alvast. Alles in de 3e versnelling :p.

*Edit:

Keb nu 0:32.401 ( Rank 15 op Live ) ^^

*Edit2:

0:32.149 ( Rank 4 :D op Live ). Nog maar iets sneller en ik zit misschien in de 31'ers :).

17. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Met die SSR challenge is het uiteindelijk geworden:
    Remon -> 1:05,800
    Gunther -> 1:09,965

18. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar een paar rondjes gereden en weer eens een geweldige tijd neergezet in de nieuwe challenge.
    Car Challenge voor maandag 1 augustus
    Classics, Porsche 550 spyder
    Sidney, under the bridge
    Tijd: 0.34.638

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Damn zonet ff anders half uur gereden. Wel een nieuwe tijd uitgebatst maar ik ben der niet tevreden mee. Ik reed namelijk 0.32.422! En waarom ben ik der niet tevreden mee, nou ik heb die tijd bijna 4 keer gereden, 1 keer exact hetzelfde dus 0.32.422, en 2 keer zat ik der net boven 0.32.433 en 0.32.455. Nah dan FLIP je toch echt wel. Op de eerste checkpoint het ik 0.08.920 gereden <- hoe sloom kan je rijden. Dus ik heb nu telkens dat ik -0.00.100 onder mijn tijd heb, en dat heb ik ook zo lomp vaak gehad dat der -0.00.100 staat. |:- En het domste van alles is, dat als ik achter mijn ghost record rijd dat ik dan soms ook nog sneller ben, staat der weer in 1 keer -0.00.100....Aaah Flip :{ :{

Controllers _0/ Kijken hoever ze nu komen.

20. Master87_NL

Leuk Bevonden:
    0
    0:33.220
    Dat is mn record na een half uur. Niet een heel erg uitdagende baan is dit... maar we gaan m toch blijven proberen :p

Maar mensen, k vraag me af met welke camera's en welke schakelsysteem jullie rijden... ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina