1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijn tijd voor de competitie;

    00:20;833 met de Jaguar XJ 220
    Mijn tijd om de Nürburgring met de Porsche 911 GT1; 6:44;761
     
  2. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps vergeten... |:-

    met de TVR :)
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal zo even de laatste veranderingen veranderen en een nieuwe challenge bedenken voor komende week.
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    OK, de nieuwe challenge voor komende week:

    Voor degenen die het niet snappen, even uitleggen: Je gaat naar de KWS, dan naar de Extreme series, daar is 1 cone challenge te vinden, in Washington. Die selecteer je en je kiest de moeilijkheidsgraad silver. Bij minder heb je teveel tijd over om vette slides en 360's te maken en bij een hogere difficulty is het voor sommigen (inclusief mezelf) te moeilijk, dus daarom alleen silver. Je mag zelf kiezen welke auto uit de extreme series je gebruikt. Je score, inclusief de 1,500 puntenbonus voor zilver is de score die je hier post.

    Ik hoop dat alles een beetje duidelijk is, zo niet, kun je me gerust alles vragen.

    Over de maand-competitie: iedereen krijgt gewoon het aantal punten gelijk naar zn plaats. pippinNL is 1e geworden en krijgt 1 punt, ik ben 5e geworden en krijg 5 punten. Degene die aan het eind van de 4 challenges het minste aantal punten heeft, is de winnaar. Hiervoor moet je wel aan alle 4 challenges mee hebben gedaan. Mis je er 1 of meerdere, dan word je achter degene geplaatst die alle challenges heeft gedaan.
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke dan, mag je ook challenges inhalen?
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    SHIT!!! Ik ben boos! *GOOIT CONTROLLER DOOR KAMER*

    *Haalt diep adem, telt tot 10 en legt uit wat er gebeurd is:*
    Met die nieuwe challenge, die CONE CHALLENGE op in extreme, had ik de twee volle rondjes een aaneengeschakelde combo. Zat in de 19.000 KUDOS, raak ik echt het één-na-laatste k*y pylonnetje aan. ARGH! <Sorry voor deze reactie>

    *Pakt zijn controller weer op, fluistert hem lieve woordjes toe omdat hij pijn lijdt.... Schuif PGR2 weer in xbox en racet verder*
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke dan! Het is gelukt! Twee rondes één lange combo, totaal met silver bonus;
    31.474
    Ben er echt blij mij. Zeker lang aangezeten. (de reden waarom ik mijn post niet edit is simpel; draadje moet hoog blijven, hij lijkt dood te bloeden :mad:)
     
  8. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Nurburgring 06:59:645 met de porche 911 GT1
    Testtrack ook met de porche 911 GT1 00:51:231
     
  9. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    lo mensen *zwaai*

    ben weer terug.
    morgen die cone challenge proberen... hou d'r niet zo van maja :{
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Veel succes! Is erg moeilijk maar wel leuk. Inderdaad, ik vind tijdraces ook leuker maarja, een beetje afwisseling kan geen kwaad. (Bloed dit draadje nou echt dood :mad:)
     
  11. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    jep :{
    mensen zijn nu meer aan het forza'n denk ik...

    die cone challenge is trouwens f*cking moeilijk... als ik rond de 20000 haal ben ik meer dan blij :cool:
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ajoh 20000 is ook goed toch, dan heb je in iedergeval een combo van meer dan 1 lap. 1,5 waarschijnlijk he? Veel succes. Er wordt trouwens ook weinig gereageert door MoB. Ach ja, je kan andere dingen aan je hoofd hebben. Hoop niet dat er challenges zijn van slechts 4 of 5 personen die meedoen. Tot nu toe doen er twee mee met deze challenge.... ik en PippinNL, misschien ook topic-owner Master of Blades. Laten we het hopen :D.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja theeft jammer genoeg nooit echt goed gelopen :mad:. Ik als ex-PGR 2 competitie houder weet uit ervaring dat het nooit echt goed loopt. Ik was altijd al blij met een top 10. Je het klinkt nietveel maarja, mensen kiezen liever voor live dan om met een competitie mee tedoen.

    Ontopic maar weer. Zal vanmiddag ook ff kijken wat ik nog kan rijden.
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke dan! Weer een zieltje erbij. (Terug van weggeweest!). Succes ermee, is een moeilijke maar verslaafende challengde dit. Suc6.
     
  15. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben de afgelopen dagen helemaal niet online geweest, wat uitzonderlijk voor mij is. Ik had het druk met werk en aanmelding voor volgend jaar, etc. Ik zal zo eens kijken wat er te veranderen valt en misschien zo zelf nog even een leuke score neerzetten (alhoewel cone challenges niet mijn ding zijn op gold/platinum niveau. Ik vind ze gewoon leuk om te doen.

    Toen ik de challenge maandag bedacht, ben ik snel in vogelvlucht door het parcours gevlogen, toen had ik precies 2100 punten en toen was de tijd om en moest ik nog een aantal cones. Maar ik kan iig beter dan dat.
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Succes!
     
  17. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    best tot nu toe: 28248 |:-

    (met ferrari f50)
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Komt toch al aardig in de buurt!
     
  19. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    jep ;)

    maar kan een stuk beter omdat ik 2 keer gecrashed was... |:-
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nog iemand een nieuwe score, nog nieuwe deelnemers?
    *Wanhopige poging om dit draadje nieuw leven in te pompen*
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina