De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kriebelvisje

kriebelvisje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Standaard Camerastand & automaties schakelen

Maar kom niet onder de 00:35:00 :mad:

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Camerastand: Meest verre view vanaf de Auto
    Schakelsysteem: Manual (Je kan hem gewoon de hele baan in z'n 3 houden)

Ik zal strax ook wel weer gaan proberen :9

3. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere baan!, maar ben er mee eens, die laatste bocht is echt fucked up.
    Heb die bocht een keer hard genomen en die tijd is nog altijd mijn snelste terwijl ik halverwege bij een checkpoint makkelijk een 0.5 sec sneller ben, alleen in de laatste bocht wordt ik steeds ingehaald.
    Beste tijd tot nu toe 34.498

Ik rij nu nog automatic maar ga proberen manual te rijden, normale view

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Manual is makkelijk bij deze baan, je hoeft niet eens naar een andere versnelling toe :+ Alleen twijfel ik daar nog wel een beetje aan, ik kan die laatste bocht nog niet helemaal super, en ik kom ook nooit met 150+ over de finish (hoogste tot nu is 145 ofso). Maar als je dan in derde bocht ff na de 2de versnelling gaat ben je misschien net ff 0.00.050 sneller :) Maar in de 3de versnelling blijven is gewoon veel chiller.

5. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren had ik Master87 met iets van 148 of 149 over de finish zien gaan terwijl hij de hele tijd in z'n 3 zat. Gisteren had ik m'n eigen tijd nog aangescherpt met een halve seconde, kijken of ik dat thuis ook kan. Ik moet eventjes hard oefenen met die 'badkuip op wielen', de eerste bocht gaat tegen m'n gevoel in. De ghost van Master gaat helemaal naar de buitenkant, terwijl die van mij niet verder dan driekwart van de baan komt. Bij brede bochten geldt vaak de wet van de minste meters, maar die gaat hier niet op.

6. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    DIe 1e bocht kun je op 2 manieren nemen. Of agressief over die kerb heen rammen, waardoor hij wat slipt, maar dat maakt niet heel veel uit bij deze auto. Zolang je maar met 140+ dat rechte stuk opdendert.

2e manier is om, om de kerb te gaan of net over dat puntje en zo min mogelijk slippen. De auto gaat dan wat wijder door de bocht, maar je maakt wel veel snelheid. Op die manier hab ik 8.696 gehaald ^^. Ook hier 140+ de bocht uit :).

En laatste bocht moet echt in de 3 ^^. 1x heb ik 151 over de finish gehaald, maar meestal 148/149 :).

7. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0

Hoe stuur je de laatste bocht dan in? Lukt mij niet in zijn 3 die bocht door..

8. kriebelvisje

kriebelvisje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u voor tha tips
    word nog eens goed in dit spel :)

nieuwe toptijd: 0:33: 984

9. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor het al, ik kies voor manier 1 :+ . Misschien moet ik niet Montoya in z'n begindagen als F1 coureur als grote voorbeeld nemen.

10. Master87_NL

Master87_NL En zo niet, dan toch

Leuk Bevonden:
    0
    140+ de eerste bocht uit ( _O_ )is rete veel... k denk toch dat daar het meeste tijd in gaat zitten. Maar zowiezo is dit best een lastige challenge vind ik om zo continue mogelijk te rijden.
    (owjah allemaal morgen is Gunther jarig :+ )

Ik zal straks nog eens ff proberen, met een ander camera-standpunt bovendien, ergens boven de auto ofzo... wie weet heeft het voordelen.

11. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    0:32.767 (51 op live)

...bleh... vind deze baan/auto nie zo leuk :{

snel maar weer een ander spel :cool:

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  12. Master87_NL

Master87_NL En zo niet, dan toch

Leuk Bevonden:
    0
    0:33.121, geeft me geen stijging, maar wel mezelf weer verbeterd.

rijden met een andere camera, achter de auto, geeft me veel minder grip op de auto, k glij zo verdomd veel meer weg dan. De tijd van me gaat m vooral zitten in de 2e bocht.
    Owjah, k las dat Fredkroket (d8 ik) in de eerste sector 8.696 haalde. K heb eens ff op zitten letten, maar lager dan 8.9xx kom ik met geen mogelijkheid. Ik probeer echt alles, maar die 3/10 krijg ik er niet af... en dat over een afstand van een paar honderd meter. vaag...

13. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd: 33.303

Edit: 33.103

14. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo vaag? :+

Gewoon hard die 1e bocht doorrammen :9. Probeer wat eerder in te sturen dan normaal, zodat je egt langs die vangrail gaat en over de kerb. Als je dan geen 8.8xx haalt, weet ik het ook niet meer.

En de laatste bocht.. Recht aanremmen en net na de zwarte lijn insturen. Als je instuurt gelijk volgas erop. Je moet wel genoeg afremmen, zodat je niet teveel slipt in de bocht.

15. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haalde bij de 1e cp net 8.798, en zette mijn rondetijd op 33.053.

Edit: Nu 32.733.

16. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    31.4** gereden, laatste bocht is echt kut!! maar ga hem nog wel scherper rijden hoop op een hoger 30'er

Fred bedankt voor je tips!!

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jaja ik heb deze tijd nog een keer gereden. 3 keer dezelfde tijd 8) 8).

Vlak nadat ik me tijd voor 3de keer reed, reed ik 0.32.355 :cool:

Fred was is jou 2de checkpoint? Ik reed daar een keer op 18.619 :{ maarja de vangrail in de laastste bocht zat me tegen

18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    0.32.522 (MT)

tussentijden (ongeveer)

0.09.xxx (ging heel slecht)
    0.18.9xx (goede 2de sectie)
    0.32.522 (aardige laatste bocht)

Ik kom meestal de 1e bocht uit met 140 (ik meet op het punt waar de schaduw ophoudt)
    2e bocht kom ik meestal met 120+ uit (als 'ie goed gaat)
    3e bocht meestal met 90+

Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Zow wat een slechte 1ste checkpoint (Kbedoel het goed, klinkt miss beetje grof ;)). Daar kan echt veel sneller. Wel een relaxte 2de check. Geen id hoe je aan zo'n snelle check komt, ik rijd wellis 0.08.8 en ik kom dan met een goeie bocht zelfs nog in de 18.8/18.7/18.6.

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam die 1e bocht met ongeveer 125 uit:9

Dus ik van: :mad: :mad: :mad: En nam gewoon alle risico's in de 2de bocht. Ik ging er veel te hard in, maark kwam er ook met 127 uit ofzo, echt zo'n bocht die maar 1 keer lukt. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina