De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meet altijd bij het kuiltje, daar rijd ik zo rond de 145. Ik bedoel dus het kuiltje waar je je auto ziet bewegen.

2e bocht kom ik meestal met 110-120 uit

3e bocht ook met 90+, soms wel 99-110. Maarja, die 110 is me allen gelukt toen ik er de p in had :mad:, eenmalig dus.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nieuwe tijd gereden: 0.32.302
    Owja deze tijd is wel zo verneukt. Ik reed als 1ste check 0.08.952 (hoe sloom!!!) en als 2de 0.18.752!

4de keer dat ik die tijd rijd :+

Bijna 0.32.422 voor de 5 keer gereden 8)

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ff een sessie(tje) gehad en kwam tot een tijd van 32.571, niet sneller dan m'n huidige toptijd dus (32.522)

Weer zo kut, bij m'n toptijd had ik een 1e sectie van 9.xxx (sloom |:-) en tóch een 2e tussentijd van 18.8xx dus das wél weer een snelle 2e sectie.

Nu had ik 9.2xx bij m'n 1e tussentijd en bij de 2e tussentijd 18.700! 8)
    Ik deed maar 9,4xx seconden! O-)
    (ik verpestte de laatste bocht dus geen toptijd. :'-()

Het punt waar je IMO veel tijd kan winnen is het uitkomen bij bocht 2 en 3.
    Vooral als je bij bocht 3 goed uitkomt kan je veel tijd winnen.

Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Yes! Nadat Metal Mark mij behoorlijk was zeer nuttige tips over deze challenge heeft gegeven, heb ik een nieuwe tijd neergezet! Red het niet om Metal Mark, gaming 4 ever en andere toppers (fred:)) bij te houden, maar ik kom in de buurt. Er moet ergens nog iets vanaf kunnen, dat week ik zeker.
    De tijd;

00.32.671

1e meetpunt; 8,7xx
    2e meetpunt 18,9xx (ben hier niet zeker meer van)

Moeilijk om PGR2 nu lang en intensief te spelen nu ik San Andreas in mijn collectie heb... _O_

5. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    *) *) *) *) *) *) *) *) *) *) *) *) *) *) *) *)

6. JeePee

JeePee Guest

Jou vakantie kan niet meer stuk :+

7. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, lol :)

De laatste dagen heb ik verjaardag geviert, en ik had geen zin in die challenge (alles goed en wel, maar deze baan heeft te weinig uitdaging voor me). Wel ben ik verder gegaan met de kudos world series. Gisteren had ik mijn dag, ik reed sneller en ik had meer geduld. Meteen flink gebruik van gemaakt 8) . Alle cone challenges zijn op goud uitgespeeld. Ik heb nog maar 5 of 6 silver staan, en slechts 14 platina. Als ik vandaag die 5 of 6 street races doe dan heb ik m'n CLK GTR. Hoewel, die laatste street races zijn stervensmoeilijk (2 uit de ultimate, 1 uit die amerikaanse klasse en 2 of 3 uit de extreme). Zodra ik de CLK GTR heb zal ik wat tijden gaan neerzetten.

8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een street-race gewoon proberen na de 1e bocht 1e of 2e te liggen, dan moet je het wel kunnen afmaken! ;) Zelfde principe bij Platina.

Als je snel Platina's wilt halen, moet je de One on One's, Speed Camera's, en Overtakes doen, die zijn niet zo moeilijk, ;)

Nog meer nieuwe tijden, 'k denk het niet, van mij part kan de nieuwe challenge vanavond gepost worden. :)

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie moet de nieuwe challenge trouwens uitzoeken?

10. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zorg dat er een nieuwe challenge komt. Als niemand er wat op tegen heeft, kan ik um vanavond wel posten. Ik zoek er weer 1 uit die ik in ieder geval nog nooit gereden heb ( net als de vorige 2 ) ^^. Rond een uur of 10 vanavond staat hij er dan op.

11. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    gastuh.. kom nou... kom ik terug van vakantie is er nog steeds niks veranderd, ik stel voor dat we een nieuwe topic starten angezien MoB gebanned is of hij laat niks van zig horen

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hij is nog steeds gebanned. En hij is op vakantie. Als je op de link klinkt je het zien :)

Trouwens corossi, blanqua en fred jullie mogen ook wellis gaan bijwerken als der nieuwe tijden zijn. Corossi heeft het al een keer gedaan, maar een steentje bijdragen mag ook wel :p. Anders kan ik net zo goed weer een nieuwe thread aanmaken.

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hey, ik heb ook bijgewerkt hoor ;). Had vanmiddag alleen even geen tijd na het posten, moest soliciteren ;).

14. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Na aandringen van wat mensen links en rechts alvast de challenge voor volgende week. Dit is wel een uitzondering, omdat de challenge deze keer zo klein is. Ik stel voor dat de tijden van de vorige challenge nog wel op zondag gemeld kunnen worden. Ze overlappen dus iets.

De nieuwe challenge -> Lexus SC 430 ( Sports Coupe ) op Minato Mirai ( Yokohama ).

Waarschijnlijk heb ik morgen allemaal dreigbrieven op mun mat enzo, maar het leek mij wel een aardige challenge O-)

15. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een leuke challange :9
    is elke keer veel te verbeteren. en je word ook niet zo genadeloos afgestraft als je een bocht niet perfect neemt :p

mijn tijd: 1:07.601 [live49]

16. Master87_NL

Master87_NL En zo niet, dan toch

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kut-challenge. wel een hele aparte jah... dreigbrief wordt gelijk maar antraxbrief.
    Maar toch maar gaan proberen, k heb het dan ook pas 3 ronden gedaan. Mijn tussentijd:
    1:09.674

K heb niet veel tijd gehad, want ik heb vanavond World of Warcraft ontdekt. Nooit echt zin in gehad, maar mn broertje heeft m en via zijn account kan k makkelijk spelen, met mn eige karakter. Echt een gaaf spel. Jammer dat ik ga studeren.... dan heb je zo weinig vrije tijd!!!

17. kriebelvisje

kriebelvisje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke challenge
    Mijn 1ste poging: 1:12:566

Btw bij de challenge van 0108 klopt mijn plek op de ranglijst niet, sta onderaan maar hoor ergens in de midenmoot

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nieuwe Challenge staat online! Tijden aangepast. Staan er fouten in dan kan dat altijd gemeld worden ;).

19. kriebelvisje

kriebelvisje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Flinke verbetering van mijn tijd: 1:09:851

20. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    bericht vanuit Turkıje :cool:;

Ik zıe ook dat ık eındelıjk weer unbanned ben en dus weer kan posten (like I care, met dıt weer :p).

De challenge loopt qua animo, zie ik, maar de challenge ıs al veranderd, wat mısschıen toch wel begrıjpelıjk ıs. Het lijky me een mooıe challenge, alleen kan ık hem nıet racen.

Maja, ık ga weer, ıedereen succes met de challenge.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina