Aah wat een bagger auto, dat sturen van die auto gaat voor geen meter. M'n tijd die der nu staat zeg ik nog ff niet...zo sloom
Ik heb even de beginpost van deze thread weer up to date gemaakt, want nu kan dat weer . Ik zal zo nog ff het overbodige van de site afhalen en dan ga ik iets van bier drinken.
1:06.618 -> ( Rank 13 op Live ). MetalMark heeft me zelfs live een 1:06.6 zien neerzetten . In de 1e + 2e en 4e + 5e bochten combinaties is veel winst te halen.
Tijden weer aangepast, klinkt trouwens als een leuke challenge! Denk dat ik San Andreas maar even uit de de zwarte kist haal en PGR2 er weer in schuif .
Zaterdag had ik de eerste NFSU gekocht, maar ik zal hem dadelijk eens eruit halen. Eens kijken of ik het echte racen nog wel kan na flink wat uurtjes underground . Overigens ga smam hoogst waarschijnlijk vandaag d'r camera ophalen, dus dan kan ik zelf foto's van m'n gereden tijden maken. [opschepmode] Zijn 8 megapixels genoeg om een duidelijke foto van m'n TV te maken ? [/opschepmode] EDIT: ik heb een 1:11,732 neergezet. Met ruimte voor verbetering (das al snel met zo'n tijd ).
Ja en dit tips waren handig. Ik heb zelf een tijd van: 1.05.968 staan Jaja fred! Je zei gisteren nog van: Morgen heb je 1.06 staan he Mwaah dat vond ik wat zwak en daarom heb ik nu 1.05 Twas een geniaal rondje. Kzal strax wel weer een pica neer batsen voor de liefhebber die me niet gelooft *Edit: Website Uptodate! Edit: Foto
@ Metal Mark: ik wilde net ff de site updaten, ik zie dat jy het net al gedaan hebt. Ik ga ook ff een paar rondjes rijden voor de nieuwe challenge, hopelijk rij ik een mooie tijd
Metal Mark; 1.05;***? . Prachtig, welke rank is dat op Live? Zelf heb ik het wel gezien met de challenge. Mijn tijd staat nu op 1.06;239 Heb mij suf gereden, gaat denk ik niet echt iets meer vanaf. *Steekt San Andreas in xbox* Trouwens, die Lexus stuurt echt als een vrachtwagen .
Alain Prost is bij Ferrari als F1 coureur ontslagen omdat ie beweerde dat z'n bolide als een vrachtwagen stuurde .
Fuck! Allemaal stuk sneller dan mij zie ik. In welke versnelling nemen jullie de bochten, ikke zo: bocht 1: 3e versnelling bocht 2: 3e versnelling (110 uitkomen) bocht 3: 2e versnelling tussentijd: 22 hoog, 23 laag bocht 4: 3e versnelling bocht 5: 3e versnelling (120 uitkomen) bocht 6: 3e versnelling bocht 7: 3e versnelling tussentijd: 45 hoog (weet ik niet helemaal zeker) bocht 8: 2e versnelling bocht 9: 2e versnelling (90 uitkomen) eindtijd tot nu toe: 1.07.349 (MT) Tips???
@Gunther; I know . Had speciaal die uitdrukking gebruikt, voor de oplettende race fanaten hier . Niet gedacht dat iemand toch daarmee naar voren zou komen. Had het vorige week op een site gelezen. Even de site opzoeken. @JPRaceGamer; Vette pic!
Tsja ik rijd gewoon automatische, dus geen versnelling tips Zou ik daar een plaatje van mogen zien En welk rank? Volgens mij had Fred het gisteren over ''top 3'' als je in de 1.05 komt
@Metal Mark; Helaas, foto gaat niet. Weer hetzelfde probleem als eerst; het ontbreken van een digitale camera. Erg vervelend, kom nu waarschijnlijk ongeloofwaardig over. Niks aan te doen verder, zal zo snel mogelijk camera proberen te regelen (veel mensen zijn op vakantie, erg lastig allemaal). Nogmaals; sorry.
Maak niet uit. Post hem maar een andere keer Aah fred is nu ook aan het rijden, en zoeft telkens heel wat honderste der af. Zal niet lang meer duren en mijn tijd is sloom
Thnx voor het vertrouwen . Ben deze vakantie veel aan het werken, probeer eind van deze maand een Sony Cybershot bij elkaar te sparen. (Als Fred eenmaal begonnen is )
Nou ik geloof je niet hoor Gewoon een hele seconde sneller dan mij!!! Ik ga morgen/overmorgen/de dag na overmorgen etc etc broem broem doen om ook een 1.06 te rijden. (btw, grapje blanqua (nee joh )