De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje tussendoor , Speelt hier ook iemand met een stuurtje? Ikzelf heb er sinds een dikke week een , en vind het zeer leuk om mee te spelen . Alleen rijdt ik nog niet de rondetijden die ik met een controller aankan. Daarom is m'n tijd op dit moment "maar" 1:11,554 .

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Der was iemand in de voirge competitie die met een stuurtje reed. Hij reed wel goeie tijden, maar met een controller kan sneller je reargeren :).

3. JeePee

JeePee Guest

Maar in een circuit met lange doordraaiers heb je met een stuurwiel toch weer voordeel :)
    Ikzelf ben het snelst met een stuur, gewoonweg omdat ik NOOIT met controller race :+
    (owja, A2racer, maar die ondersteund geen stuur 8) |:-)

4. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. Ik denk dat ik zo nog eens probeer een goede rondetijd met een controller neer te zetten. Maar daarna weer meteen met het stuur verder want dat vind ik leuker ondanks dat het niet zo snel gaat :p

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijd: :)

1.06.415 (MT)

Weer iets dichter bij Blanqua. (mijn doel voor deze competitie :+ )

Deze keer maar weer eens Manueel gedaan, ik switch gewoon graag.

Tussentijden weet ik niet meer precies.

Ik geloof:
    1 sectie : 22.563 (kan iets anders zijn, maar iig 22.5)
    2 sectie: 44 hoog, 45 laag. :confused:(zoiets iig :p )

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    OMG ik ben precies 0.00.004 seconde sneller dan Blanqua. 8)

Ik heb net weer een sessie achter de rug en mijn nieuwe tijd is:

1.06.235 (MT)

De eerste sectie ging nagenoeg perfect met een 22.2
    Daarna maakte ik het "degelijk" af door mijn doel te halen en in de top 3 te komen. :cool: (niet lullig bedoeld hoor, maar het is altijd leuk als je iemand verslaat die nagenoeg even goed als jou is :) )

Ik wil wel een foto maken, de batterijen van de Digicam zitten in de oplader, omdat ik morgen foto's van mijn Forza-auto's ga maken. Ik wil best ff een pic showen.

* Sorry voor de dubbelpost, ik keek eerst in de beginpost en klikte rechtstreeks op de "Post Reply" knop. |:-

Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    *) Thnx ;). Gefeliciteerd, erg strakke tijd. Weet zeker dat ik niks meer lager kan, heb nu zo'n 225 km op de teller van de Lexus staan (aan het begin van de challenge hooguit 5 km). Gaat niks meer vanaf, rijd alleen maar slechtere ronden.

Ik pak je nog wel terug de volgende challenge *gromt naar gaming 4 ever* :p :+

8. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga een week op vakantie, maar ik neem m'n Xbox mee. Dus dan haal ik wel ff de CLK GTR op en probeer ik wat platina te rijden. Bij deze vraag ik aan Master87 of hij de nieuwe challenge naar me kan sms'sen. In dat kutgat waar ik naar toe gaat is geen hol te beleven.

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Volgens mij 6.8 km. Zoland is die baan namelijk (geloof ik):9. Heb zin in nieuwe Challange, ik kom namelijk niet meer onder mijn tijd :mad:

10. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lust ook wel een nieuwe challenge :9. Waar zijn de tijden gebleven dat er op zondagavond nog snellere tijden werden gepost :D.

Anders rijd ik nog wel een paar rondjes Nurburgring. Daar kon je tog ook je tijden voor posten?

Ik heb een 6:05.784 ( TVR Cerbera Speed 12 ).

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb 6.19.048 :eek: ( TVR Cerbera Speed 12 )

12. Master87_NL

Master87_NL En zo niet, dan toch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 6:29.xxx met de Porsche GT eh... je weet wel :p k heb al weer ff niet gespeeld en k weet t allemaal niet meer... World of Warcraft, dat doe ik de laatste tijd...

Maar zodra de nieuwe challenge er is ben ik er ook weer :p

13. Master87_NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor ik mag t allemaal weer gaan oplossen zeker... zucht en ik werk al 40 uur per week :+

14. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet meer, ik zal regelmatig in een i-net cafe zitten. De TV in m'n vakantiehuisje heeft gelukkig scart, en is nog iets groter dan m'n TV thuis. Ik vermaak me wel hier in de bush.

15. Master87_NL

Leuk Bevonden:
    0
    De bush... oftewel winterswijk |:-

Laat die nieuwe challenge maar komen!

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Zo... ik ben net terug van vakantie...(3 weken) was erg leuk enz.. maar ik ga natuurlijk weer meedoen aan dit toernooi :9 Moet nog wel erg wennen enzo maar dat maakt niks uit :9

17. JeePee

JeePee Guest

Nou, pfffff. Gister avond ff een paar rondjes PGR2 gereden bij gaming 4 ever. Ik ben tot een 1.08.427 gekomen (*Schaamt zich zeer diep)
    Best een rare game; Je hoeft pas te remmen als je gaat insturen :{ , dat was nogal wennen als je daarvoor met een F1 auto over de Nordschleife bent gegaan. (Filmpje daarvan komt er nog aan)
    Het was btw AT, omdat ik de auto bijna niet kon horen, en omdat ik het een beetje k*t vind om met een controller te schakelen. (ik race nooit met controller, gaming 4 ever, KOOP STUUR!!! 8) :9)

:{ Meer dan 3 seconden langzamer dan het WR |:-

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Toch een zeer nette tijd. Voor iemand die het spel nog nooit heeft gespeeld :) Je bent iig sneller dan mijn 1ste rondje op die baan. M'n 1ste rondje was 1.11.500 8)

19. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne 1.07.349 :cool:

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hebben we het hier gewoon nog over de challenge met de Lexus?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina