1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    58.300 (MT)

Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  2. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt die site nu niet meer bijgehouden?? Ik vondt deze heel overzichtelijk en netjes….
    Je zag iedereen zijn tijden netjes onder elkaar…

3. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het op zich ook wel overzichtelijk, ik denk dat de anderen die net als ik ook toegang hebben tot de site de site nog wel bij willen houden.
    Ik vind alleen freewebs zo langzaam gaan.
    Ik werk zelf liever met dreamweaver om hem dan op de pagina van mn internet provider te plaatsen.
    Dan kun je ook veel sneller de site aanpassen enzo, alleen dit zit je met het w8woord enzo.
    ik wil de site wel even updaten, even de tijden bij elkaar schrapen

4. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne was 1.06.235 (MT)
    En voor deze challenge 58.300 (MT) ;)

5. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de site nog niet geupdate. Doe ik vanaaf wel. Dr moet weer een nieuwe pagina gemaakt worden en eerlijk gezegd weet ik niet hoe dat moet :9

@ G4E: tnx. Ik zie nu idd dat de oude challenge ook nog geupdate moet worden. Die doe ik eerst wel even

EDIT:
    Ik heb de tijden van de challenge van vorige week geupdate. Als je een beetje waarde hecht aan de uitslag, controleer a.j.b. even of de tijden kloppen!

Ik heb ook een pagina gemaakt voor de nieuwe challenge, ik weet niet hoe de baan heet (ben te lui om mn xbox aan te zetten).

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Het is dat ik niet de mogelijkheden heb om dat te doen, anders had ik het ook wel ff willen doen. :)

7. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach jah, ik heb er nu van geleerd hoe je bij freewebs die kolommen (paragraphs) krijg en hoe je nieuwe pagina's toevoegd aan de nav bar enz.

8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Aaahhh, netjes gedaan, ik zie zo snel geen fouten dus het zal wel kloppen! :)

En nu.... Let's Race! :cool: Op het circuit hieronder (* wilt zoveel mogelijk zijn creatie showen van 10 minuten werk 8) )

9. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    1:00:301, lekkere baan trouwens en thanks voor het updaten

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Vanmiddag ga ik ook weer eens een keer racen (na 3 á 4 weken :eek: ) Eerst even inkomen! Maar ik haal denk ik de 1:0 niet eens ;)

11. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik d8 ik ga met mn slaperige kop ook eens een paar rondjes rijden.
    Eerst een tijd van 1.04.xx en daarna 1.02.xx 8)
    Maar goed, ik was nog net wel wakker genoeg om te merken dat ik bij sommige bochten veel te langzaam ging en een totaal verkeerde lijn nam :)

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    K dan! Ben eindelijk in de 57 wezen fietsen :cool:

Nieuwe tijd (Prcs 0.00.200 onder mijn ouwe tijd). 0.57.817 O-)

En mijn broeder zat ook net toevallig met zijn nieuwe camera een filmpje optenemen. Ze hier mijn rijstijl.

Check Ut out!!!

Owja, vlak voor de finish zeg ik nog wat. Let daar niet op :+. Ennuh Mariah Carrey Pwend 8)

Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  13. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Mariah Carrey SUCKS! :cool: Maar wel een mooie filmpje, je rijdt bijna precies hetzelfde als mij.

Ik heb ook weer een nieuwe tijd...

0.57.999 (AT)

Nog maar vlak achter je MM O-)

Wel maf met mij, ik switch de hele tijd tussen MT en AT, de ene keer ben ik met AT sneller, dan weer met MT. 8)

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik reedt net 1:000.698 maar dat vind ik niet eens zo slecht als ik ongeveer 4 weken niet heb gespeeld!

@ MM, Het filmpje doet het niet bij mij... helaas want misschien kan ik nog van je leren :p

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qua tijd maakt AT en MT bijna niks uit. Het komt op hetzelfde neer. De computer kan prima z'n werk doen op AT. Op de WCG reden ze ook op AT, terwijl heel veel mensen denken dat MT sneller is in PGR2 maar dat is dus niet zo (wat ik ervan begrepen heb). In Forza Motorsport zou je wel een significante voordeel kunnen maken met MT.

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Naja op sommige tracks heeft MT voordeel. Maar in de meeste gevallen kan je gewoon op AT rijden. Tis relaxter en je kan je meer focussen op het sturen/rijden.

17. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Gunther live @ platteland

Een echt kei gave challenge, hulde aan G4E. Vandaag heb ik niet gereden. Eergisteren had ik een 1:08,635 en gisteren wilde ik toch wat harder gaan :D. Dat resulteerde in een 1:00,801. Er kan een seconde af, ik heb al flinke winsten geboekt in afzondelijke sectoren. Ik ga dus flink aan de slag, eens kijken of ik morrowind eruit kan krijgen.

Ik kan hier geen filmpjes bekijken, dus ik kan niet zien hoe MM z'n best doet :mad:. Ennuh, geven de pro's hier nog racecursussen voor de noobs :)? Anders schrijf ik me in voor elke cursus.

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Mwha, deze challenge spelen de lijnen een beetje voor zich dus écht handige tips kan ik niet geven. :) (ik ben natuurlijk ook géén echte topper al heb ik wel de snelste tijd :cool: )

Gewoon in de haakse bochten zo vloeiend mogelijk doorheen gaan en zoveel mogelijk snelheid behouden. Zorg daarbij ervoor dat je vóór de bocht al genoeg heb geremd, waardoor je niet meer in de bocht hoeft te remmen, hierdoor slipt je auto niet en kan je dus harder/vloeiender de bocht door.

Dus gewoon rempunten en instuurpunten bepalen en daar telkens goed op concentreren. Als je bij de 1e tussentijd onder de 24.5 zit dan doe je het goed! ;)

Mijn nieuwe tijd is dus.......

0.57.815 (AT)

En daarmee ben ik 0.00.002 sneller dan Metal Mark. :eek: 8)
    Ik voel me echt schuldig hier, vorige challenge al 0.00.004 sneller dan blanqua voor een podiumplek, en nu weer 0.00.002 sneller dan MM voor de eerste plaats.

Eerste sectie ging (eindelijk) eens een keer goed, ik had daar 24.090, in de laatste 2 sectoren verloor ik wel wat tijd t.o.v. m'n oudere record dus een 57.6 o.i.d. moet mogelijk zijn. :)

Mwuahahahahah, ziet een baan voor zich als de "Officiële PGR2 competitie challenge kiezer"! :cool:

Whoeoe, ik ben weer sneller, dus sta ik gelukkig niet meer 2 duizendste voor Metal Mark, maar nu 2 tienden. :eek: :cool: :)

1e tussentijd: 23.967
    2e tussentijd: 42.717
    eindtijd: 0.57.617 (AT)

Na de spectaculaire openingstijd zakte ik wat af, dus een tijd onder de 57.5 is wel mogelijk. Ik ging namelijk te vroeg op het gas bij bocht 6 (die snelle rechter) Ik heb alleen jammergenoeg nog maar 36 uur om dat te doen, want dan gaan we naar Frankrijk. ^_^

Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  19. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Dubbelpost |:- kijk hierboven voor goede post. :)

Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  20. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, bij deze challegne vidn ik juist de lijnen niet eenduidig :).

Bij bocht 1 sorteer ik rechts voor. Het is niet zoals de ideale lijn, maar het levert minder stuurbeweging op. Ik rem bij zo'n bordje. Bocht 2 vind ik een vage bocht. Heb daar geen rem of instuurpunt. Ik gok een beetje zodat ik op het midden van de baan uitkom. Bocht 3 neem ik net niet volgas. Flink over de kerbs maar niet teveel. De auto moet z'n grip blijven behouden. De grote doordraaier vind ik een vage bocht. Ik heb het idee dat ik hem altijd hetzelfde neemt, maar de exitsnelheid verschilt behoorlijk. Meestal rond de 140 kmpu, maar soms ook 120 of 145. Door die %$#^ vangrail aan het einde van die knik verlies ik vaak 4 secondes :). Bij de volgende 2 snelle doordraaiers kan alleen maar tijd verloren worden. Wat doen jullie, remmen of gas los? De laatste 2 90graden bochten spreken voor zich, gewoon instuur-apex-exit waarbij er zo min mogelijk geslipt moet worden en zo'n hard mogelijke exit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina