Mwha, deze challenge spelen de lijnen een beetje voor zich dus écht handige tips kan ik niet geven. (ik ben natuurlijk ook géén echte topper al heb ik wel de snelste tijd )
Gewoon in de haakse bochten zo vloeiend mogelijk doorheen gaan en zoveel mogelijk snelheid behouden. Zorg daarbij ervoor dat je vóór de bocht al genoeg heb geremd, waardoor je niet meer in de bocht hoeft te remmen, hierdoor slipt je auto niet en kan je dus harder/vloeiender de bocht door.
Dus gewoon rempunten en instuurpunten bepalen en daar telkens goed op concentreren. Als je bij de 1e tussentijd onder de 24.5 zit dan doe je het goed!
Mijn nieuwe tijd is dus.......
0.57.815 (AT)
En daarmee ben ik 0.00.002 sneller dan Metal Mark.
Ik voel me echt schuldig hier, vorige challenge al 0.00.004 sneller dan blanqua voor een podiumplek, en nu weer 0.00.002 sneller dan MM voor de eerste plaats.
Eerste sectie ging (eindelijk) eens een keer goed, ik had daar 24.090, in de laatste 2 sectoren verloor ik wel wat tijd t.o.v. m'n oudere record dus een 57.6 o.i.d. moet mogelijk zijn.
Mwuahahahahah, ziet een baan voor zich als de "Officiële PGR2 competitie challenge kiezer"!
Whoeoe, ik ben weer sneller, dus sta ik gelukkig niet meer 2 duizendste voor Metal Mark, maar nu 2 tienden.
1e tussentijd: 23.967
2e tussentijd: 42.717
eindtijd: 0.57.617 (AT)
Na de spectaculaire openingstijd zakte ik wat af, dus een tijd onder de 57.5 is wel mogelijk. Ik ging namelijk te vroeg op het gas bij bocht 6 (die snelle rechter) Ik heb alleen jammergenoeg nog maar 36 uur om dat te doen, want dan gaan we naar Frankrijk. ^_^
Laatst bewerkt: 17 aug 2005