1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zow, je 2de checkpoint is echt meesterlijk. Dus je had nog wel wat aan m'n tip :). Je ziet 0.00.300 onder mij bij de 2de check. Dus bij je kan nog in de 57.5 komen. Ik zal zo ook ff weer proberen

Mooie tijd :)

Gunther, probeer mijn filmpje nu is tekijken. Of anders voeg me toe op MSN. Dan stuur ik hem wel.

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Danke schön! :)

Eerlijk gezegd is jouw tip in dat rondje niet gebruikt, die 6e bocht (die snelle rechter) ging namelijk hélemaal fout. Ik kwam héél erg snel uit bocht 5 (iets van 160+) gooide me auto té ver naar links en kon de binnenkant van bocht 6 niet meer halen. Ik gleed dus veel te ver naar buiten en kon pas bij uitkomen weer op het gas. |:-

Ik kan nog een heel stukje sneller, ik reed gewoon té verkrampt nadat ik een 23er als opening zag staan. :9

3. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    De wekelijkse pretbederver is er weer :9

0:57.319 is mijn 1e tijd ( Rank 13 op Live ). En daar kan nog cker wat vanaf. Ik ga voor de 56 ^^.

Leuk filmpje Mark _O_

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Thnx, ik ga zeker vaker gebruik maken hiervan. Gewoon als inleiding van de nieuwe challange, gewoon een rustig rondje rijden om jullie zo de baan telaten zien. Lijkt me wel grappig...

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat ís grappig ;). Leuk filmpje, je rijdt strak, soms schamp je echt bijna de vangrail (doe ik ook maar valt nooit zo op :+).

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je tijd blanqua, normaal ben je vergelijkbaar met Mark en mij dus........................ :9

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Moet mijn tijd nog rijden :D. Heb weinig tijd gehad (veel werken van 09.00 tot 19.00 etc :mad: ) Vandaag tot 18.00, maar ben nu erg moe om goede tijd neer te zetten. Heb net rondje gereden en was iets van 59.*** Eerste ronde, ga deze week nog flink erachter zitten (wanneer ik niet werk).

8. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alweer een verbetering erin gezet.

0:57.052 ( Rank 5 op Live ).

Keb op het 1e meetpunt de snelste tijd in handen, nu de rest van de baan nog :p. Kad een 23.618. Dr Velocity 23.680 ongeveer :+. Nu het 2e deel nog goed erachteraan en dan heb ik een 56'er :).

9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Nice! :) Zelf ga ik d'r voor om laag in de 57 te komen, want bij m'n huidige tijd (57.617) remde ik te laat voor bocht 7 waardoor ik begon te slippen. |:-

Fred, wat is je tussentijd bij sectie 2 ongeveer?
    Mijne 42.717

10. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    42.442 is mijn 2e sector-tijd.
    1e sector iets van 23.780 atm.

In de 1e sector ben ik al cker 0.150 sneller geweest en in de 2e sector 0,100. Dus een 56.7 moet cker te halen zijn =].

11. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, dan weet ik iig dat ik niks verlies in de 2e sector. :)
    Nog maar ff werken aan de 3e sector dan.
    Stuur jij vroeg of laat in bij de laatste bocht? Ik persoonlijk vroeg, omdat de auto dan strakker op de baan blijft liggen i.v.m. die hobbel aan de buitenkant van de bocht. (ik kom die bocht met zo'n 115/120 uit)

12. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de ghost van de nummer 1 bekijkt (die gast is 2 sec. sneller dan de nummer 2) dan zie je hem stilstaan.. terwijl hij gewoon rechtdoor rijdt op de radar :confused:

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Is een cheat volgens Fred ;) Ik ben zelf ook 0.00.200 sneller geweest dan mijn ghost :mad:

Edit: Hehe Gaming 4 Ever is op vakantie dus nu kan ik me tijd ff posten. Anders gaat dat kereltje ook met zo'n k*t gevoel op vakantie :9

Nieuwe tijd: 0.57.600 Tis geen perfect rondje want ik batste ook nog op het laatste stuk tegen de vangrail aan |:-

Owja kheb ook nog een redelijk snelle 1ste check gereden. 0.23.851. De volgende bocht had ik al weer verkloot dus had der nix aan

Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nou tword weer tijd voor een nieuwe challange! Iemand een suggestie?

De top 3 van deze keer is
    1.Fredkroket
    2.Metal Mark
    3.Gaming 4 Ever

Jammer dat het opeens zo rustig is geworden :mad:

15. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Forum was dood , vind je het gek :+. En er zijn een paar op vakantie. Ik heb weinig tijd gehad, omdat ik veel moest werken. Maar deze week gaan we helemaal los :9. Ik zie btw dat niemand een challenge opgeboerd heeft. Laat ik eens initiatief tonen en weer eens een sappige challenge neerzetten.

Hierbij de nieuwe challenge :

Bmw Z4 ( Sports convertible )
    Grassmarket Eight

Hij ziet er pittig uit, maar dat valt best mee. Nu hopen dat jullie um leuk vinden, anders mag ik nooooooit meer een challenge posten. Succes!

Laatst bewerkt: 21 aug 2005
  16. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    BMW Z4 _O_

Helaas hangen er overal spandoeken met 'scholen zijn weer begonnen', dus ik moet eens kijken hoeveel tijd ik heb voor challenges. Want m'n studie gaat voor O-) O-) .

17. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit deze, BMW Z4 is ook een mooie bak!

Volgende week ben ik 3 weken weg, 3 weken eqypte dus dit is mij laatste wedstrijd voorlopig.

Wordt er nog wat met die site gedaan?

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Niet dat ik weet.

Kheb mijn eerste tijd naar een dik uurtje rijden: 1.05.365 Kheb geen idee of het een snelle tijd is maarja, we zullen dat wel zien aan de hand van Fredkroket ;)

19. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    mmmh... ik heb 2 rondjes gereden, 1.05.222

kan nog wel wat vanaf

!!!na 2 dage eindelijk het forum weer online

20. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het op zich wel handig die site. Dan kun je makkelijk alle tijden en de standen. Het lijkt mij wel leuk om door te gaan met de site, als we nog maar wel met zijn 4en de site blijven updaten.
    Over Fredkrotket: die is nu PGR2 online aan het spelen, dus wie weet komt er zo wel met een mooie tijd aanzetten.
    Ik ga ff een paar rondjes rijden.

EDIT: Ik heb de nieuwe challenge op de site gezet + de voorlopige tijden.
    De vorige challenge had ik trouwens wel gereden, maar met die tijd zou ik tog laatste zijn ofzo

Laatst bewerkt: 22 aug 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina