1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Doe je netjes man!

Corossi, nice job ;)

2. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 1e tijd -> 1:04.683 ( Rank 11 op Live ).

Dat was mijn 1e tijd, maar had nog niet op post gedrukt 8). Keb um nu net verbeterd naar 1:04.198 ( Rank 7 op Live ).

Ik heb even met Z Man 08 meegereden en die gek gaat megasnel in de 2e sector. Ik lag bijna een seconde achter en in het laatste stuk vloog ik gewoon naar die kerel toe ..... En op start/finish was het nog maar 6 tiende. Dus als ik ook zo'n snelle 2e sector kan doen ;)

Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  3. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Damn gewoon een seconde onder mijn tijd :eek: Kzal vanmiddag ook weer is gaan racen. Ik dacht echt dat ik dit keer een goeie tijd had neergezet, tis dus niet zo

4. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Weer een verbetering -> 1:03.966 ( Rank 6 op Live ).

Eerste meetpunt 15.510
    Tweede meetpunt 42.559

:D

5. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk zou ik m'n sig moeten veranderen:
    born to be seconds too slow.

Uhm, ik heb een 1:11,2?? vandaag neergezet. Er kan een dikke seconde af, maar dan ben ik alsnog veel te langzaam tov de top. Das ook de reden waarom ik het spel niet op platina ga proberen uit te spelen.

6. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die aan tips niet meer genoeg hebben, kunnen mij op msn toevoegen en kan ik wat rondjes demonstreren via de webcam ;). Metal Mark heeft mij ook al bestudeerd de vorige challenge :9. Voor info klik hieronder :+

Als je wil kun je me toevoegen -> fred_kroket16@hotmail.com

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel matig dat je altijd 1 rondje moet inrijden om een beetje snelle tijd neer te zetten.. da's bij Forza Motorsport wel anders. De auto start is niet snel genoeg in vergelijking met wat je normaal haalt...

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Dat is toch logische |:- Iedereen rijdt toch een inrij rondje en dan gaattie der pas echt voor zitten. :{ Je rijdt toch ook direct geen WR :confused:

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat inderdaad zo. Maar als je in PGR2 uberhaupt een snelle tijd wil rijden MOET je die ronde al een keer eerder rijden zodat je meer snelheid hebt (snellere exit voordat je aan de finish komt). Dat is het enige wat ik bedoel. Tuurlijk oefen ik wat in, altijd. Maar sowieso.. ik vind het gewoon matig dat je meerdere rondjes kan rijden in Time Trial (kan in Forza niet).

Ter vergelijking: probeer eens met een Radical S3 te rijden met auto start en met eigen accel. Een wereld van verschil. Dus als je Nurburgring goed wil rijden moet je eerst 6-7 km inrijden (zodat je vaart hebt).. en als je dan een klein foutje maakt moet je WEER 6-7 km inrijden voordat je weer seriues kan racen.

10. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou het net zeggen. Ik rij gemiddeld 20 rondjes ofzo per poging. Dat inrij-rondje is ook precies wat de naam al aangeeft. Inrijden :9. Banden opwarmen enzo :+. En daarna ga je pas voluit.

11. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Gunther: Mijn tijd was nog langzamer, 1.12 ofzo :p. Dus je bent niet enigste met een 'langzame' tijd.
    @Nicos: Ik weet niet hoe bij Forza de time trials gaan, maar als je voor elke ronde weer opnieuw moet starten lijkt mij dat wl irritant. Ik vind het wl lekker dat je in 1x door kan rijden bij PGR2. Ook is het 'leuker', bij de meeste banen moet je egt zorgen dat je de laatste bochten goed neemt, anders wordt de tijd van de volgende ronde ook meteen langzaam

12. JeePee

JeePee Guest

Het heet niet een inrij rondje, maar een 'outlap' :+

13. Master87_NL

Master87_NL En zo niet, dan toch

Leuk Bevonden:
    0
    Mn record staat nu op 1:07.401

toen ik dr aan begon reed ik een paar keer boven de 1:10, en toen d8 ik echt, hoe in gods naam... da kan toch niet. maar bij deze challenge zit echt bij elke bocht veel tijd.

we blijven proberen hm :)

14. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou geen complexe F1-talk erbij halen, maar hield het in de Nicos taal :+.

Ik kijk al 11 jaar F1 en weet dat het idd outlap is :9. Maar het heet een outlap , omdat je uit de pits komt, maar bij pgr2 kom je niet uit een pits. Dus inrij-rondje zou gewoon kunnen als benaming ^^.

15. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heet het gewoon een opwarmronde of formatieronde (F1) in het Nederlands :+
    Lekker boeiend eigenlijk, we begrijpen tog wat er bedoeld wordt met inrijronde of iets dergelijks. :9

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.. boeiend hoe het heet :+
    Wat ik probeerde te zeggen is duidelijk. Mijn uiteindelijke mening is dat Time Trials beter werken in Forza Motorsport dan in PGR2. Jullie begrijpen inmiddels waarom ;)

17. kriebelvisje

kriebelvisje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke challenge
    Tijd na de 1ste dag: 1:09:282

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even die challenge geprobeerd maar ik maakte bij één van die bochten een 360'er 8) Tijd: 1:09.231 (niet uit de pits :+ )... kan dus beter.

Edit: niet indrukkend maar iets beter: 1:8.080, kan beter.

Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  19. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    1:07:583

Die eerste bochten combi is lastig je kan er vol gas doorheen maar zit nog even het juiste punt te zoeken dat ik hem altijd goed neem. Wel een dikke baan lekker veel bochten!

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    :eek: Ik heb jammer genoeg vanochtend niet sneller gereden. K baan ook :+. Iig succes allemaal!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina