De mijne ziet er ook ongeveer zo uit als die van Fred.
Vooral GP2 heeft de doorslag gegeven. Die heb ik ook gespeeld vanaf 1996. Toen kreeg ik de GP2 uitbreiding
en daarna nog GP3. Ook toen viel het stil met mij, maar toen ik mijn PS2 kreeg ging ik weer volop racegames spelen. Ik dacht nooit dat ik 'snel' was, omdat de meeste vrienden van mij ook een aardig potje kunnen racen (lees: gaming 4 ever) Toen ik een network adapter kreeg met niet zo lang daarna DTM Race Driver 2 ben ik pas echt een 'racegamer' geworden. Ik heb mijn eerste 100-150 races nooit verloren, en er was maar één nederlander die me echt kon bijhouden (+ een paar Finnen en Zweden). Ik verloor alleen als ik door iemand van de baan werd gebeukt. Toen ik laatst weer ff DTM2 probeerde (en ik zwieberend over de baan reed
) won ik nog steeds. Ik heb in de loop van tijd mijn nickname moeten veranderen, omdat ik uitgemaakt werd van cheaten, terwijl ik dat never nooit doe/zou doen en ook nooit gedaan heb
.
Ik ben altijd wel een fan van gamen geweest. Wat mijn membername op dit forum misschien doet denken is dat ik alleen maar racegames speel, maar ik hou ook wel van een lekker potje schieten. Bij Socom (PS2's best verkochte shooter, zie het maar als Halo) heb ik nu een rank van 700 nogwat. Ik weet niet hoeveel mensen er ooit gespeeld hebben, maar zowat iedereen die een network adapter heeft - heeft socom. Dat zijn er dus al wat. Ik ben laatst uitgenodigd om deel te nemen in de clan van de nummer 5 van de wereld
. Socom is momenteel mijn meest gespeelde game, en ik schat dat mijn rank voordat ik Socom 3 koop tussen de 600 en 500 is
. Ik ben redelijk vaak MVP (most victorious player) en sta altijd wel in de top 3 (van de 16) als het gaat om meeste kills.
Ook speelde ik vaak F12005. Mensen doen daar aan glitch tijden (slipstreamen op een manier die te lang is om uit te leggen
) en daar doe ik niet aan mee. Wel race ik gewoon, en win ik haast elke race, als ik er niet wordt uitgebeukt. Nederlands beste speler (COSARE) rijd ik er meestal in racepace (race tempo) uit, alleen doet hij wél aan glitchen, en dus staat hij ver voor me in de rankings. Mijn rank is nu zo rond de 80, alleen heeft PS2 geen updates (alleen met socom) waardoor die glitches er nooit uit worden gehaald, en ik mijn tijden op eerlijke wijze nooit meer echt kan verbeteren.
Helaas heeft GT4 geen onlinemode, waardoor ik mij niet kan meten met andere. Wel was er op het PS-forum een soort challenge als deze. Ze deden daar 7 competities, en als je eerste werd kreeeg je 100 punten uitgerijkt, de nummer 2 kreeg er 80 en zo helemaal terug naar positie 15. Ik kwam er pas veel te laat achter
, en stapte pas in bij race 5. (heb dus maar 2x meegedaan) en sta uiteindelijk in de 'overal rankings' nog 7de (ofzo) van de 19 die meededen
.
Verder heb ik bij een evenement bij ParaDigit tijdens MONACO aan de MAAS (rotterdamracing) nog een digitale camera gewonnen van 700,- omdat ik de snelste was
.
Dit was mijn virtuele cariëre