1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga altijd achter m'n ghosts aan, dus ik ben nooit sneller. |:- :p
     
  2. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    De ghost leidt me af en hij zorgt ervoor dat ik meer eruit wilt gaan halen dan dat erin zit.

    Gisterenwas die Remon nog ff langs geweest. Hij had wat challenges gedaan, en wat nette tijden neergezet. Tegen de tijd dat ie aan de TVR challenge begon was het bijna half 11 en bij ons is de regel dat vrienden om half 11 weg zijn. Na enkele rondjes had hij een 56 of een 57 neergezet. Geen gekke tijd voor iemand die de baan niet kent. Ik had gehoord dat G4E de volgende challenge mocht uitkiezen. De challenge erna heb ik wel een leuke challenge. Eentje die lijkt heel saai te zijn, maar hij is best uitdagend. Remon had een tijd neergezet waar de meeste (met uitzondering van Fred natuurlijk :p) er behoorlijk voor moeten knokken.

    Ben wel blij trouwens dat er nu weer veel gepost en gereden wordt, want vorige week zat het in een dipje.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was weg he. }:]

    Ik heb idd ook al een challenge voor volgende week. IMO best een leuke waar de tijden vooral dicht bij elkaar zullen kunnen zitten. Ik heb er nog maar één rondje gereden, omdat ik het anders niet eerlijk vond. O-) (tijden liggen iets boven de minuut)
     
  4. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tijden dicht bij elkaar wilt hebben, moet je de Mazda Miata Mx-5 challenge doen. Op die korte Yokohama-baan :p. Rondjes van 25 seconden ofzo ;).

    @ Gaming 4 ever

    Ik rij bijna nooit meer met een ghost aan. Vooral irritant als je precies zo snel als je ghost bent of als hij net iets voor ligt. Ghost leidt je dan egt af en je ziet de apex minder goed, omdat je ghost er rijdt. Ghost gebruik ik nu alleen nog maar als ik echt niet meer weet waar ik tijd kan winnen, dan zet ik mun ghost aan om te kijken of ik op plekken weg kan lopen. Maar ik rij liever zonder :).

    Btw, ik sta 2e in de weekly challenge ;). Mensen met Live kunnen mijn ghost daar bekijken, mocht iemand dat willen :+.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Is er geen mogelijkheid om je ghost tijdens het rijden weg te klikken?
    Bij GT4 druk ik altijd op het D-pad 'Up' en dan verdwijnt je ghost, of je roept hem op. Ik gebruik m'n gost dan alleen op de rechte stukken. Kan dat hier niet?
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, en dat wist je best. :+

    Ik heb een nieuwe tijd! :)

    0.54.454

    En daarmee ben ik weer sneller dan Metal Mark. (m'n über-rivaal }:] ) :p

    M'n tussentijd waren:
    sector 1: 18.500
    sector 2: 37.467

    Ik heb al eens 18.2 in m'n openingstijd gehaald, dus het moet zéker nog 3 tienden sneller kunnen, misschien is een 53er nog wel mogelijk, al weet ik niet of ik dat nog ga halen. :eek:

    @ FredKroket, De challenge van mij zullen de tijden ook heel dicht bij elkaar liggen, aangezien het een extreem makkelijke challenge is. Fijn bakke, makkelijk parcours. maar 3 échte bochten, meer verklap ik niet... :9
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    :{ Nee, echt niet. Anders zou ik het toch niet vragen |:-
    Ik wist wel dat dit bij Forza niet kon, maar bij PGR2 wist ik het niet zeker.
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Komop pikkies! :9 Jullie moeten de site weer bijwerken, anders maak ik gewoon een nieuwe starterspost waarin ik het bijwerk, want soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben die eraan denkt. Dan hoeven jullie ook niet meer eraan te denken, dat doe ik dan wel.

    Als jullie dat ok vinden tenminste? Dan maak ik een nieuwe beginpost, met al de top 3's van een tijd terug etc enzo, dan staan al de tijden weer netjes in de beginpost die ik elke dag zal bijwerken.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2005
  9. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goede startpost is wel handig ja :). Is het toevallig de Volkswagen Golf R32 challenge Gaming 4 ever? :9. Die heeft ook maar 3 egte bochten :+.

    Mooie tijd btw. In de 2e sector is een 36.5 mogelijk, dus daar zou je nog aardig kunnen verbeteren.
     
  10. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Jy hebt het wachtwoord van die site tog ook?
    Ook ik heb hem de laatste keren heel vaak bijgewerkt enzo.
    Een nieuwe thread vind ik ook best, alleen vind ik die site wel mooier.
    Eigenlijk zouden we ergens een andere hosting moeten vinden, ik heb nu challenges moeten verwijderen omdat het er anders niet op past
     
  11. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou ik misschien een link van die site mogen...ff kijken want ik wil pgr2 ook weer oppakken:)
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik vind het een goed plan. Mob houd deze challange niet echt bij :mad:.
     
  13. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    De site is: http://www.freewebs.com/pgr2-challenge/
    Ik zie nu dat G4E het w8woord niet heeft. We kunnen ook gewoon een nieuwe thread starten en kijken of we de site blijven gebruiken.
    Op zich zou ik het wl leuk vinden om een site te blijven gebruiken, maar dan niet op freewebs maar op een andere waar geen limiet hebt voor het aantal pagina's zodat je alle uitslagen kunt laten staan
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag ff toestemming aan de mods, ik zal alles proberen zo mooi een goed mogelijk te maken, en anders kunnen jullie altijd PMen. ;)

    Dat ik dan bijv vanaf maandag met de nieuwe challenge begin?
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2005
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ja kvind het best G4E :) start de thread maar. (wel eerst wachten op reactie van een modje :p)
     
  16. Master87_NL

    Master87_NL En zo niet, dan toch

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    goed, na lange tijd, eindelijk verlossing:

    55.459 na een ronde of 10, 15

    K had toch eerst gezegd dat ik deze challenge al een keer had geprobeer toevallig? nou, toen was mn tijd 57.8 na 3 ronden... k vind het wel een leuke challenge, je kan dr echt in groeien... gewoon blijven oefenen... en ik neem nu voor het eerst de voorkeur bij de camera ACHTER de auto... anders doe ik altijd op de motorkap.
    als er vanmiddag nog een nieuwe challenge komt dan doe ik m nog, en anders wordt t weer volgende week.
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Misschien vanavond (kweet niet weer dit keer de eer heeft om een challange teposten (volgens mij G4E) anders word het maandag ochtend. Dus misschien vanavond nog, maar een lekkere tijd. Ik had als begin tijd 59.512 8).Echt een lekkere baan dit
     
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    doen we nogsteeds deze:

    TVR Tamora ( Sports Coupe )
    Edinburgh - Grassmarket West

    ???

    ik kwam hier nooit echt stom, maar ga nu aan proberen te denken, en ben nu ff aant rijden, dus.. ik zal es kijken hoe ver ik kom..
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    snif, jullie zijn wel goed. first try: 1:01:379
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu zo het volgende deel van de competitie posten.....

    Ik verzoek jullie om de tijden voor déze challenge hier te posten, je hebt nog de tijd tot zondag 23.59. Zometeen komt dus de volgende challenge en tijden etc over díé challenge kunnen jullie daar posten ok?

    Ik verzoek dus ook de mods om vanaf morgen deze thread te sluiten aangezien dan er al een deel 4 is. :)

    Alvast bedankt!

    Nieuwe deel is klaar, posten daar is nu mogelijk!

    Mods, deze kan op slot. :)
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina