1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hey dankje :D. Ik zal het morgen proberen te regelen, die PM etc. Moet nu echt gaan. Rapport uitreiking en ben al beetje laat. :D.
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    PM Hoeft niet. Ik heb de laatste tijd steeds minder achter mn xbox gezeten, ik heb veel moeten werken en wat ik achter mijn xbox zat was Forza en sinds kort GTA: SA. Ook heb ik afgelopen week veel van het weer genoten. Helaas dat ik niet veel kon doen, wat jullie misschien niet helemaal top vonden, maar van mij mag Blanqua een nieuwe maken.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @Master of Blades; Misschien heb je er inderdaad weinig tijd voor gehad, maar dat was denk ik niet echt veel van invloed op het aantal personen dat meedeed aan de competitie. Hier kan jij volgens mij niks aan doen; er was gewoon te weinig animo om de competitie goed te laten draaien. De meeste mensen zaten in de Forza-competitie (die nu gesloten is, misschien zijn er nu meer mensen die zin hebben in PGR2-competitie). Ook spelen veel mensen GTA;SA en genieten ze, net als je zelf al zei, van het mooie weer.

    Ik zou best een competitie willen runnen maar ik heb daar totaal geen ervaring of wat dan ook mee. Inmiddels hebben we al veel car- en circuitchallanges gehad, misschien al te veel om nog duidelijk te kunnen zeggen welke we nog KUNNEN doen. Misschien is het handig als nog iemand meedoet met het organiseren. Heb er namelijk weinig zin in om de competitie te laten 'floppen' doordat ik bijvoorbeeld geen idee heb hoe ik het goed zou moeten doen. Dit is even mijn reactie, laten we hopen dat we er met zijn allen uit kunnen komen.
    Groeten ;),
    Lars
     
  4. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    zou jammer zijn als er geen pgr2 compo meer was... hoop dat blanqua een vervolg kan maken nu MoB 'afstapt'( :'-( ).
    eventueel bied ik me aan als assistent of iets dergelijks...
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Over een tijdje komt iedereen terug van Forza naar PGR 2.. Ik heb iig Forza links laten liggen voor PGR 2 omdat ik ze allebei bij een vriend gespeeld had, en ik PGR 2 toch de beste vond. Ik hoor nu ook van veel mensen dat ze Forza niet meer hoeven, en weer teruggaan naar PGR 2.. Er is dus nog hoop , dus succes!
     
  6. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    @ blanqua: Ik wil ook best wl helpen met deze competitie. Ik heb er overigens ook geen enkele ervaring mee, maar ik best wl helpen.
    Komt er binnenkort dan weer een nieuwe challenge?
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  7. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Metal Mark of Superbol kunnen er wel wat van ^^.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als jullie dan een nieuwe thread starten ;). Maar tis heel simpel, je vraagt iemand om een Lay_out te maken. Je zet der zelf een baan op. De tijden worden gereden en die tijden verwerk je gewoon in de eerste post. Ga maar wat proberen en als het niet lukt PM me :)

    Niet te mooi he :+
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hey mede PGR2-ers ;). Helaas ben ik de komende periode van ongeveer 4 weken niet in staat om een nieuwe competitie op te starten (als dit van mij of iemand anders verwacht werd). De rede is heel simpel; vakantie. Binnen nu en een week ga ik weg voor een week, ben dan weer iets van 3 dagen thuis en vertrek dan weer voor een week. Dit zou betekenen dat ik amper online kan zijn. Dit komt een competitie natuurlijk niet ten goede. Ik zou best samen met iemand de competitie willen 'runnen' maar dit heeft natuurlijk weinig nut als ik weg ben. Ik hoop dus dat iemand anders er zin in heeft om een nieuwe competitie te starten. Nogmaals; als ik tijd zou hebben dan zou ik het dolgraag willen doen. Hoop dat jullie hier wat aan hebben. Fijne vakantie!
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tof dat je het meld. Dan kan iemand anders het misschien opzetten want anders zaten wij hier heletijd tezeuren van waar blijft Blanque nou :9 iig een fijne vakantie toegewenst! Iemand anders die hem wil starten?
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dankje O-). Ja precies, als ik het niet zou melden zit men hier dalijk op iets te wachten... wat uiteindelijk niet komt. Ik hoop dat iemand anders hem wil starten inderdaad. Meedoen zal ik zeker wel, wanneer ik terug ben van vakantie. Veel plezier allemaal! _O_
     
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik stap niet af, maar ik had begrepen dat Blanqua de competitie wil runnen, maar dat heb ik dus verkeerd begrepen. Ik wil de competitie wel verder runnen, maar ik kan niet garanderen dat ik er heel veel tijd voor heb. Toernooien en competities organiseren vind ik enorm leuk om te doen. Misschien is het een optie om wederom een nieuwe thread op te richten, maar nu het op de volgende manier aan te pakken:

    Voorbeeld:
    Ik, Corossi en Blanqua willen de competitie met zijn 3-en runnen. Ik maak de startpost, corossi reserveerd post 2 en blanqua post 3. Wanneer 1 minder tijd heeft, kan iemand anders de competitie tijdelijk bijhouden in zijn post. Zo heb je meer tijd, maar toch een grote competitie waar toch tijd aan besteed word.

    Maar ik wil wel verder, maar heb steeds minder tijd, de laatste tijd. Aangezien er toch animo voor is, wil ik zo wel even snel een competitie opzetten, maar sinds Forza er is, is het vooral pippinNL vs. Blanqua geworden.

    Een suggestie:? Een PGR2-toernooi? om de competitie weer even te promoten? 't is maar een suggestie.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454


    1* Neen dat gaat niet werken. In de startpost moet gewoon alles worden bijgehouden anders word het een zooitje. Helemaal als drie mensen het gaan doen onderelkaar. Dan krijg je weer van:Tis helemaal niet bijgewerkt en dan moet daar weer een reactie op worden gegooit van *dat staat in de 3de post, want in post 1 en 2 staat nog een oude. Werkt dus niet. Alleen startpost moet het doen. En het word der overzichterlijke van.

    2* Een toernooi. Naja dan moet je het misschien over live doen want offline werkt niet helemaal, Naja ik was blij dat der toch zo'n 6 a 7 mensen echt actief meededen. Online zal misschien meer pakken maar dan kunnen ook sommige mensen niet meedoen omdat die geen live hebben (zie het toernooi van Kobold! Ook wel jmmr is dat tie wel word gepromoot op de Frontpage en de PGR 2 toernooi van mij toen niet. En zeg niet dat dat gewoon een toernooi was die snel afliep want hij heeft toch langer dan ander half jaar hier gestaan. En ja ik het gevraag aan Cole Trickle toen destijds dat tie toernooi van hem ook werd gepost.) Maar khoop dat iemand snel weer een PGR 2 comp opzet....Ik heb der zin in !
     
  14. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik anders een nieuw competitie maken? Ik zal eerst ff naar de andere competites kijken hoe die zijn opgezet, dan wil ik wl een nieuwe maken

    EDIT: Alle challenges worden gewoon uit de standaard challenge list van PGR2 gehaald? Bij Time Attack ofzo?
    EDIT: Oh nee, ik zie het al. Mag ook uit de KWS komen.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2005
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja maar de CarChallange zijn makkelijker omdat je dan ook niet krijgt van, ja maar ik had al een snellere tijd gereden met een enzo waardoor mijn tijd van deze keer niet kon worden gesaved. Is ook makkelijker om het tecontrolleren als je het niet helemaal aandurft met iemand omdat je hem niet gelooft.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou kom maar op jongens. Ik heb weer zin om te gaan gassen met PGR, hij ligt al in de xbox :cool:. Dus kom maar op met die competitie:D
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    hmm, goed dat je het zegt, ik zal deze keer nog even een competitie gaan bouwen voor jullie, aangezien ik nu merk dat de interesse in PGR2 weer fors is toegenomen.

    *zet xbox aan, haalt GTA: SA eruit en doet PGR2 erin
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Car Challenge Woensdag 6 Juli 2005

    Classics
    Lancia Stratos

    Moscow
    Kremlin 1

    EDIT: Pittig wagentje, die Stratos, heb hem net pas unlocked. Word wel een interessante challenge, denk ik. Mijn eerste tijd: 0.39.863
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hey! Ik ben nog tot aan de 11e hier :D. Kan nog meedoen... en ga dat doen ook!

    *Haalt MotoGP2 uit zijn xbox en schuift met een smile van oor tot oor PGR2 er weer in!*

    /EDIT; Eerste rondje; 00:36;974
    Die stratos heeft echt achterlijk dikke achterbanden ;). Vette challenge dit, leuke auto op een niet al te moeilijke baan. HAVE FUN!
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  20. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    De baan levert weinig problemen op, denk ik. Het is vooral de stratos goed in bedwang kunnen houden en hier de ideale lijn mee te behouden, denk ik. Zo kunnen er toch leuke verschillend ontstaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina