De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Precies! Daarom is dit een leuke challenge :D. Goede keuze!

Nieuwe tijd; 00:34;814 er moet nog wat vanaf kunnen.

Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  2. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die auto rijdt egt lastig. Mijn eerste tijd: 42.179
    EDIT: Na een paar rondjes gereden te hebben: 36.184

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Dan heb ik toch een beter debuut-rondje dan jou. Mijn tijd is mijn enige rondje met de stratos ooit. Ik wilde even snel een tijd neerzetten. Wanneer ik er meer tijd in ga steken moet een 0.37 sowiezo lukken.

EDIT: MoB in zijn Blauwe Lancia Stratos: 0.37.228. Welke kleur zou eigelijk het snelst zijn?:+

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat een toeval! Ik zat al te denken; in welke kleur zouden zij hem rijden? Haha vaag :D. Mijne is geel ;) Past mooi bij zijn velgen ;).

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Even wat bijgewerkt:

Kremlin 1> 0.34.663 (voorlopig eerste :9)
    Nurenberg ring > 6:59.768 met de Porsche 911 GT1
    Testtrack> 0.50.235 Mercedes CLK-GTR

6. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Kun je misschien een fototje laten zien van je tijd op kremlin?

en het is Nürburgring, als dat te moeilijk is, noem je hem gewoon N-Ring. Dit is geen aanval ofzo, maar dit soort fouten vind ik persoonlijk irritant, gewoon een zwak punt van mezelf:p.

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik ook maar eens meedoen. ;) *)

TestTrack: 0.49.068 (911 GT1, Auto)
    N-Ring: 6.26.xxx (911 GT1, Auto) preciezere tijd volgt nog. Deze tijden zijn dus met een 911 GT1, ik moet nog (maar) 4 medailles op Platina halen, dus binnenkort zal ik nog sneller kunnen als ik de TVR heb.

(ik ga zo op het Kremlin rijden)

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nieuwe tijd; 00:33;397
    Weet zeker dat ik nog net ietsjes sneller moet kunnen. Bij de eerste bocht kreeg ik; -00:00;155 te zien. Hoop dat dat nog lukt, na 10 rondjes daarna geprobeerd te hebben nog geen succes. Die laatste bocht is irritant vind ik ;). Wat is trouwens het wereld record op deze baan?

9. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Wereldrecord durf ik niet te zeggen, ik heb geen L!ve. Misschien dat iemand met L!ve hier het even wil checken.

10. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    6.13.429

op Nürburgring Nordschleife :p EERSTE TIJD :p (tvr cerbera speed 12 XBOX LIVE DOWNLOAD)

ik weet niet oof die challenge er nog is, maar ik sta nu wel 1e !!!!

edit: zo ff de car challenge doen

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mooie tijd! Ik zou graag ook de TVR willen. Moet helaas nog een paar timed runs op Platina halen. Erg moeilijk, maar wel een echte uitdaging!

12. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Het een en ander in de beginpost bijgewerkt.

Maar volgens mij leeft de Challenge weer, gelukkig. Er zijn al 4 tijden neergezet (ik wacht nog even op bevestigende foto van Bonbridge), Gaming 4 ever en mutantemile hebben aangekondigd een tijd neer te zullen zetten, Metal Mark verwacht ik nog wel, dus dan hebben we alweer 7 deelnemers.

Maar hoe zullen we deze competitie doen? Hem een week laten duren en komende woensdag weer een nieuwe opzetten of hem dit keer 1,5 week te laten duren, zodat we weer op een maandag met een nieuwe challenge kunnen komen? Door deze challenge heb ik er wel weer zin in gekregen om verder te gaan met deze competitie.

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Yes! Iemand die de competitie wil blijven runnen. Lukt het met tijd enzo? Je had het er eerst over dat je tijdgebrek had. Als het niet lukt moet je het melden, dan kunnen anderen je misschien helpen etc.! Leuk! Volgens mij zou onze Fred Kroket ook weer meedoen, maar misschien is hij het vergeten +O). Ongeveer 7 personen is wel voldoende toch, om de competitie te laten leven :D. Ik kan ook nog een foto'tje posten als het nodig is, moet dan eerst even een camera zien te regelen.

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    :'-( :'-( sorry sorry sorry...ja ik kan wel een foto maken...geloof je me dus niet?

En warom geloof je mij niet als dit een gewoon haalbare tijd is? Check die mutantmile dan na die heeft een erg goede tijd die zeer ver boven de andere tijden uitsteekt... najah.. eens kijken ofdat ik de pics op de pc krijg...

/Edit..laatmaar onderstaande post gelezen... Meet met de top haha oohh..! *) volgensmij nog niet hoor ik win nooit een challenge...:D

15. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen mag altijd foto's van tijden posten, ik hou je niet tegen, maar jij hebt je al vaker bewezen toptijden neer te kunnen zetten. Het is niet dat ik Bonbridge niet vertrouw, maar hij is vrij nieuw en onbekend, dus ik zou graag even een bevestiging willen zien.

Echt tijdgebrek had ik niet, maar ik was meer bezig met andere dingen dan PGR2 (Mooi weer, Forza, GTA: SA) en die deed ik liever dan een competitie runnen waar twee man aan meededen runnen. Nu er weer echt competitie is en de challenge idd echt aantrekkelijk en interessant is (in eerste instantie koos ik de challenge puur om de auto, de Stratos, maar de challenge blijkt ook meer dan interessant te zijn.

Bovendien is dit een korte challenge (<40 sec), waardoor meer mensen even een rondje rijden. Fredkroket zal vast wel weer achter zijn controller kruipen als hij merkt dat er weer competitie is en ook pippinNL heb ik nog niet gezien. Mochten die twee zich ook nog tot de competitie wenden, dan word het weer mooi en interessant.

EDIT: Sorry, Bonbridge's post niet gezien: Ik geloof je wel, maar aangezien je redelijk nieuw bent en je al meet met de top hier, zie ik graag even een bevestiging dat we een topper erbij hebben. En wat betreft die typfout: trek je er niks van aan, is gewoon mijn fout dat ik me er aan stoor ;):p

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zeker, altijd positief blijven :D. Moet goedkomen, dat weet ik zeker.
    Ik zal proberen nog een foto'tje te kunnen posten, gewoon voor de eerlijkheid.

@Bonbridge;
    Nee, het is niet zo dat hij of iemand anders je niet gelooft. Het is gewoon uit principe. Iedereen die hier heeft gepost heeft zowat een foto van zijn tijd geplaatst. Dit als bevestiging omdat bleek dat sommige members zomaar tijden postte. Het posten van een foto is meer voorzorgsmaatregel dan een controle. Aangezien je hier redelijk nieuw bent (in deze competitie) zou het fijn zijn als je even een foto post. Je snapt het wel :D.

/Edit; Niet gezien dat Bonbridge al de post van MoB gelezen had. Haha ik schrijf lekker langs jullie heen geloof ik :eek: 8) .

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Morgen post ik de foto wel als het niet erg is? Vanavond moet ik werken en mijn broer is nu. En ik snap jullie best hoor :9

Over de Kremlin 1 baan: Er valt altijd wel iets af te halen. Je hoeft eigenlijk alleen in de laatste bocht te remmen, de rest kan je doorkomen zonder te remmen als je de ideale lijn volgd. Maar in de tweede bocht (die zeer ruime bocht) rem ik toch een tikje anders kom ik de hoek niet goed om. Wel een zeer leuke baan. MoB kan je vaker een makkelijke baan nemen en een moeilijkere auto? Dat bevalt iedereen denk ik best goed!

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad, goede actie! Een niet al te lange baan is ook plezierig. Natuurlijk kunnen deelnemers ook met een idee voor een challenge komen toch, die PM't hij/zij dan aan de competitie runner.

FOTO:

Race ze!

Oke oke Master of Blades, speciaal voor jouw; de kleur....

*trommelgeroffel*

Blauw! (daarvoor geel O-) )

19. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    De kleur van de stratos staat er niet bij :mad::+.

Suggesties voor banen zijn per PM altijd welkom, maar blijf weten dat ik toch altijd doe waar ik zelf zin in heb :+. Haha, nee, er kan altijd overlegd worden met mij. Deze challenge (makkelijke baan, moeilijke auto) bevalt mij ook goed, dus grote kans dat de volgende challenge soortgelijk is.

Ik ben trouwens van 1 tot en met 22 augustus op vakantie. Er zijn drie opties:

1. Iemand anders runt de competitie gedurende deze drie weken

2. Er is gedurende deze drie weken geen competitie (Zomerstop :p)

3. Ik zet een challenge op die drie weken duurt (Met de VW New Beetle op de Nordschleife :p:+).

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @MoB; Hij was blauw ;). Haha :D. Ik denk dat optie drie goed is. Of dat je bijvoorbeeld 3 verschillende competities van een week vaststelt. Uiteindelijk houdt iedereen die meedoet aan deze competitie in één van hun eigen posts hun tijden bij. Zo kun je aan de EDIT zien of ze een tijd nog hebben aangepast nadat de week voorbij was (als dit toegestaan is hoeft dit natuurlijk niet). Hm het is maar een idee, denk dat er veel nadelen aan vast zitten zoals onoverzichtelijkheid etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina