Iedereen mag altijd foto's van tijden posten, ik hou je niet tegen, maar jij hebt je al vaker bewezen toptijden neer te kunnen zetten. Het is niet dat ik Bonbridge niet vertrouw, maar hij is vrij nieuw en onbekend, dus ik zou graag even een bevestiging willen zien.
Echt tijdgebrek had ik niet, maar ik was meer bezig met andere dingen dan PGR2 (Mooi weer, Forza, GTA: SA) en die deed ik liever dan een competitie runnen waar twee man aan meededen runnen. Nu er weer echt competitie is en de challenge idd echt aantrekkelijk en interessant is (in eerste instantie koos ik de challenge puur om de auto, de Stratos, maar de challenge blijkt ook meer dan interessant te zijn.
Bovendien is dit een korte challenge (<40 sec), waardoor meer mensen even een rondje rijden. Fredkroket zal vast wel weer achter zijn controller kruipen als hij merkt dat er weer competitie is en ook pippinNL heb ik nog niet gezien. Mochten die twee zich ook nog tot de competitie wenden, dan word het weer mooi en interessant.
EDIT: Sorry, Bonbridge's post niet gezien: Ik geloof je wel, maar aangezien je redelijk nieuw bent en je al meet met de top hier, zie ik graag even een bevestiging dat we een topper erbij hebben. En wat betreft die typfout: trek je er niks van aan, is gewoon mijn fout dat ik me er aan stoor
Laatst bewerkt: 7 jul 2005