De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    ja, een challenge van 3 weken, desnoods 4 weken is niet eens echt een slecht idee. Als ik bijvoorbeeld zeg: 25 augustus sluit de competitie, dan ben ik er zelf alweer en kan ik zelf de competitie afsluiten dus kan ik zelf zien of er te laat is gepost. Misschien is het zelfs een optie om gedurende die 3,5 weken twee challenges te laten lopen voor wat meer afwisseling. In dit geval is het nadeel dat je niet kan zien op welke plek je in het klassement staat, tenzij iemand dit in een bepaalde post bijhoud of om de paar dagen met een update komt ofzo. Maar het is nog geen 1 augustus, dus tijd zat over om te overleggen en natuurlijk te racen :D.

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    De goede instelling; RACEN! Ik ga weer verder, proberen die 00:00;155 eraf te snoepen!

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gaat ook tijd rijden :D. Blanqua ik ga je verslaan :+....Broem Broem

Morgen ochtend zet ik me tijd der wel neer, moet strax eerst nog wat anders doen...

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is goed ;). Mij verslaan lukt wel zo'n top-tijd heb ik nou ook weer niet :p. Weet iemand toevallig de site met de online scoreboards van PGR2, als die bestaan :D. Echt leuke challenge dit.

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Foto's van de Kremlin 1 met de Lancia stratos. De tijd: 0.34.663

Ik hoop dat jullie het kunnen zien?

Moet ik vaker foto's posten? Het is namelijk heel wat werk? Jullie kunnen me gewoon vertrouwen!

Voor mensen die het willen weten..!! Dit is de nieuwe pas-gespoten controller:

Wat ook een optie is om heel de vakantie een challenge te maken die je altijd kan verbeteren tot het einde van de vakantie. Net zoiets als de lopende Challenge van de Test-Track en de Nürburg-ring! (typ ik het goed MoB? :9 ) Dat lijkt mij eerlijk gezegd nog het beste idee!

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mooie tijd. Ajoh je hebt nu bewezen dat je niks verzint (waar we aanvankelijk ook niet van uitgingen). Mooie controler en mooie tijd! Vaker foto's posten hoeft niet denk ik, maar daar gaat MoB in deze competitie over ;). Hij runt hem.

7. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Keey, foto's zijn duidelijk zat. Nu hebben we een bevestiging dat je toch redelijk goed bent en voortaan vertrouw ik je wel (net zoals ik je nu al heb vertrouwd) en is foto niet meer verplicht. Tijden van N-ring en TT zijn al verwerkt ja.

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bijna vergeten te melden! Heb een nieuwe tijd op de Test Track, met de Porsche 911 GT1; 00:49;032. Jammergenoeg nog geen TVR hier om het record te halen, lukt dan ook niet denk ik, dan zou ik een halve sec. sneller moeten zijn. Is die TVR echt zo snel?

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eikel :9, 0.00.036 sneller dan mij. |:-

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga de N-Ring en de Test Track ook een keer opnieuw doen mijn tijden daarvoor zijn niet zo spetterend..

Nog een foto ookal geloven jullie me wel :9

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jongens jullie moeten wel wat sneller gaan rijden :p.

Tijd: 0.32.965
    De tijd is uit stand. Dus ik heb gewoon restart gedaan en zo heb ik me tijd gemaakt. Het kan dus sneller want elke keer als ik bij de eerste checkpoint kom staat der -0.00.200 Hmm :+

Zal zondag een plaatje posten *broer heeft de K750i mee. En kan vandaag dus geen foto's maken en morgen moet ik hele dag werken :confused:

Ja die snel :+.

Trouwens ik kwam deze challange al heel bekend voor omdat ik op deze baan al een hele goeie tijd had staan. Hier zie je de challange van de vorige keer.

!!de 5de competitie!!

Moskou:
    kremlin 1

lancia stratos (classic series)

1.Quadra
    0.32.350

2.Biscuitje en Rectal8-ball
    0.32.450
    hoe sommige mensen het ook voor melkaar krijgen is een raadsel

3.Tha Mike
    0.32.915

4.Cole Trickle
    0.32.983

5.Metal Mark
    0.33.064

6.geen echt idee
    0.33.336

7.Mchief
    0:33.953

8.jellejelle
    0.34.435

Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  12. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even ter info:
    De snelste tijd op XBOX Live bij deze challenge (Kremlin 1, Lancia Stratos) is 0:31.867 (als je de gamertag wilt weten: die tijd is gereden door Myytti)
    Als je in de top 10 van XBOX Live wilt komen moet je sneller rijden dan 0:32.266

Ik heb gister nog een aantal rondjes gereden, maar ik kwam geeneens meer onder 0:36.5 :'-(

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Kreeg net fredkorket online....Nou hij reed ook eventjes voor de lol mee. Nah 10 rondjes had hij al een tijd van 0.32.450 en nu zittie nog lager. Ergens onder 32.350 :confused:. Hij is echt niet normaal goed. Respect toe fredje :p.

14. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Oi iedereen :)

3 Dagen geleden weer eens pgr2 in het laatje gedaan. Dat was ff keihard schrikken, want ik was 5 sec langzamer dan voorheen :9. Maar vanochtend kreeg ik het weer te pakken en heb ik een tijd van 0:32.348 neergezet ( Rank 14 op Live ). En er kan nog cker 0.150 af :). Misschien dat ik de 31'ers kan halen :p. Erg leuk btw dat er weer een competitie is ^^.

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat ik al redelijk goed reed...naja strax probeer ik ook in de 0:33 te komen..moet lukken lijkt me!

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ga weer hard rijden!!! Tot zo ;).

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Verbetering: Kremlin 1 0:33.631 Lancia Stratos
    Verbetering: N-Ring 6:45.782 Porsche 911 GT1

Ruim een uur gereden maar ik doe de laatste bocht nooit echt goed. hoe moet je de laatste bocht nemen? Als dat lukt is 0.32... best mogelijk!

Shit blanqua nog niet ingehaald met beide :'-(

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hehe, ik ga ook weer even mijn best doen :p.

19. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat probleem heb ik dus ook, in de laatste bocht verlies ik altijd veel tijd.
    De ene slide ik te veel, de andere ga ik te langzaam en weer een andere keer knal ik tegen de vangrail

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nieuwe tijd; 00:32;673
    Denk niet dat ik nóg sneller kan.
    @FredKroket; Op welke baan heb je trouwens een wereldrecord met PGR2, ben daar wel benieuwd naar. :D. _O_.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina