De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook... maar ik ben ook benieuwd hoe je die laatste bocht goed doet!:9

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik? Ik zal het je vertellen ;). Hij lukt bij mij niet altijd eigenlijk, denk dat het de helft van de keren goed gaat en de andere helft dus fout :mad:. Ik doe het zo;
    Je komt op de bocht aanrijden (wanneer je net van 'een helling' afkomt). Ik laat de auto dan een stukje uitrijden zodat hij stabel op de weg ligt en ga dan rustig aan lichtjes remmen. (Ik stuur in halverwege de zwarte 'slipsporen' links van de bocht). Zo houd ik ongeveer een snelheid van rond de 130 km/h en pak uiteindelijk de buitenste curbstones. Met ongeveer 150 km/h ga ik over de finish. Ik weet het, ik ben onduidelijk maar hier ben ik niet goed in! (uitleggen). Sorry, hoop dat je er iets aan hebt.

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Er word zo te zien weer hard gereden door Moskau. Ik heb even vluchtig in het rijtje gekeken of deze challenge al is geweest, maar vond hem niet, maar hij is toch al gehouden. Maar dat maakt de competitie er niet minder leuk op.

Wat ook belangrijk is voor een goede rondetijd op het Kremlin is dat je met een enorme snelheid de start/finish passeert. Als je in een ronde die laatste bocht verkeerd uitkomt en tegen de muur botst, dan kun je de ronde erop al op je buik schrijven (spreekwoordelijk dan :p). Een goed rondje is gebaseerd op tweemaal dezelfde bocht. Eerst voor het daadwerkelijke rondje goed de bocht uitkomen en snelheid opbouwen/vasthouden en eenr ronde later deze bocht zo efficiënt mogelijk benutten.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Kga meestal met 160 over de finish. Maar ik moet ff weer een keer proberen want ik heb al een paar keer gehad dat ik bij de 1ste check al 0.00.200 der onder zat. Dus zal niet lang mee duren voordat ik ook weer een nieuwe tijd heb.

5. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste bocht is gewoon niet uit te leggen :9. Ik doe um 3 van de 4x goed en heel soms perfect. Maar je moet er licht slippend ingaan en echt strak langs de binnenkant. Doe je dit iets te vroeg knal je aan de buitenkant tegen de vangrail. Te laat, dan verlies je vet veel snelheid. Hele moeilijke bocht dus ^^.

@ Blanqua

Dat WR had/heb ik met de car challenge van de Porsche 911 Turbo op een circuit in Barcelona.

6. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Kremlin 1 0:32.978
    Lancia Stratos

ik heb alleen geen digi, anders had ik wel een foto geplant....

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mooie tijd, heb je ooit al eens een foto'tje gepost? Trouwens, je hebt een LIVE account dus het zou stom zijn als je de tijd verzint ;). (Ga hier ook niet van uit.) Zal dus wel goed zitten joh, don't worry :).

8. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijd -> 0:32.265 ( Rank 9 op Live :) ). Egt goed rondje alleen de laatste bocht moet wat beter. Op het 1e meetpunt had ik 10.891 in dit rondje.

Btw mutantemile, ik zie je naam niet op het scoreboard staan.. Misschien handig om eerst in te signen en daarna de tijd te gaan rijden??

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, kan ik je ghost downloaden. Kan ik even zien hoe jy dat rondje zo snel rijdt. 4 sec sneller dan mij! _O_

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    De Beginpost weer ff gefixed.

Ik heb Mutantemile er wel bijgezet, maar toch vreemd dat ie niet insignt, maar dat kan alsnog.

Wat willen jullie eigelijk? Nog een week doorgaan met deze challenge of moet ik morgen een nieuwe opzetten?

11. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag ben ik 2 weken op vakantie, dus liever nu een nieuwe :p. Kan ik nog snel een tijdje rijden :+.

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jup, liever nu een nieuwe ;). Ik ben woensdag ook weg (waarschijnlijk :mad: plannen zijn nog erg onduidelijk helaas).

13. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    OK, ik zal na deze missie in GTA PGR2 er weer in stoppen voor een nieuwe challenge.

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dankje! Succes met je missie ;) :). Zal zo snel mogelijk mijn tijd posten. (Freddo Kroketto; waarom ben jij zo snel _O_. Niet eerlijk ;)).

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nieuwe tijd, en het kan nog sneller.

0.32.601

Ik had 1 keer een lekkere eerste checkpoint: 0.11.043 O-)

Doh |:- Waarom zo snel :eek:

Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  16. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd:

0.32.499 (Auto)

Ik kwam niet snel over de finish (+/- 155) én ik reed Auto (normaal MT) dus een lage 32-er (misschien wel sneller dan Fred) moet mogelijk zijn voor mij op deze baan. O-)

Andere tijden:

Test Track: 0.49.068 (Auto, 911 GT1)
    N-Ring: 6.29.466 (Auto, 911 GT1) (ik heb al eens in een race een 6.26 gereden)

Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ff mijn PGR 2 stats patsen :+

Overall Stats

Test Track: 0.48.600

Challange van deze week: 0.32.601

N-Ring: 6.25.585

18. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat er ff een patsen dat ie pgr2 helemaal uitgespeeld heeft

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    haha laat me :+ Zo geef ik dit topic ook weer een kick omhoog ;)

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Shit, gisteren was het te mooi in GTA (Alle Los Santos1-missies uitgespeeld) en de challenge helemaal vergeten. Ik zal zo alsnog een nieuwe challenge opzetten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina