1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

Waarom :'-(....Laat hem wel open a.u.b. Ik heb zonet een geweldige tijd gereden _O_

0.32.215 O-)

Edit: OMG sneller dan Fred _O_....en ik reed nog wel Automatische 8). Manual is voor watjes :+ en het kost je nog moeite ook ;)

Hehe eindelijk sneller dan Fred _O_

P.S: Morgen foto ;)

Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Respect Mark ;). Sneller dan Fred! Laat het hem maar niet lezen ;) Dan kruipt hij 5 minuutjes achter zijn xbox, heeft dan de smaak te pakken en gaat vervolgens in een mum van tijd de challenge afwerken :D. Gefeliciteerd _O_.

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben eigelijk niet weg te slaan achter GTA:confused:A en zit er nog steeds achter, echt verslavend. Misschien dat iemand vandaag nog met een verzoekje komt, anders laat ik de challenge denk ik toch tot maandag open, sorry voor Fred en Blanqua, maar het blijft een mooie challenge nu.

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Geeft niet hoor ;). Ben er net achter gekomen dat de vakantieplannen niet geheel doorgaan. Eigenlijk een paar dagen opgeschoven. Misschien maak ik de nieuwe nog mee ;). Weet niet hoe onze Fred 'SNACK' (;)) erover denkt maar hij zal het vast niet vreselijk vinden. Bye!

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Respect Mark;) Ik ga morgen MT proberen, (ik weet het, je vindt het voor watjes :9) maar let maar op. Dan rijdt ik een 31-er!!! O-) (MoB, m'n tijd van 32.499 staat er nog niet tuusen. O-) )

Zielig hoor, Jaloezie :cool:

MoB, ga je de 2 andere challenges in de beginpost weghalen, want nu begint de comp zegmaar overnieuw. Niet dat het boeit ofzo, maar ik vroeg het me zomaar af, ik ben preciezerik. O-)

Damnz man, echt jammer dat ik na Forza en RSC2 weer heleaal uit PGR2 ben. Ik wil 'em ook fcking graag uitspelen, maar die laatste 3 challenges die ik nog moet!!! :mad:

(het hadden er 2 kunnen zijn, de cone-challenge van Hong Kong, daar had ik genoeg Kudos na 1 van de 2 rondes, maar ik wou té veel en ging door en raakte een pionnetje. :mad: M'n controller heb ik kapot gegooid en ik riep snoeihard GVD!!! voor de ogen van m'n ouders :eek: )

Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is je controller echt kappot? Zonde! Die challenge in Hong Kong valt opzich nog mee, pittig is hij zeker! Succes ermee ;) Kan je nog meedoen met de challenge zonder controller, of heb je er meer :D. Maar ik ken dat gevoel :mad:. Heb je net lekker een onwijs strakke combinatie aan een geschakeld... staat zo'n pylonnetje net iets dichterbij dan je denkt... Ja dan baan je :mad:.

7. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Nope, dat zijn de top 3's van voorgaande challenges, die vormen een soort Hall of Fame, zolang er nog ruimte voor is. Had Metal Mark ook altijd en vond ik wel een goed idee om door te zetten.

Ik gooi ook heel vaak met mijn controller, als ik iets niet haal. PGR2 staat zeker bovenaan met het aantal worpen. Gelukkig heeft mijn orginele microsoft controller telkens weten te overleven :D

En wat je tijd betreft: Waarschijnlijk heb je hem gepost na mijn laatste update van gistermiddag ofzo. Morgen zal ik kijken wat het is en de hele mikmak weer updaten.

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Als iemand een nieuwe simpele baan weet dan kunnen we even een nieuwe op zetten. Ik weet wel een auto die echt door geen hond gebruikt word. De Nissan in de zelfde klasse als de lancia stratos. De auto rijdt niet echt moeilijk geloof ik maar het is wel leuk om auto's te kiezen die je anders nooit zou gebruiken.

Hoe werkt het nou met de vakanties? Je vakantie tijd opgeven en later die challenge toch nog even doen lijkt mij het beste dan hoeft niemand een challenge te missen..

9. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Om nou nog een nieuwe challenge op te zetten, vind ik niet zo'n goed plan. Ik wacht gewoon tot zondag/maandag. Maar het is idd wel een suggestie om als nieuwe challenge te doen, maandag. Ik zal hem in mijn achterhoofd houden.

Met vakanties heb je gewoon pech gehad als je een challenge mist. Als er verschillende mensen op verschillende tijden op vakantie gaan, moeten ze dus kris kras door mekaar allerlei challenges gaan inhalen en dat werkt gewoon niet. Als je een challenge mist door vakantie heb je pech gehad, zo erg is dat trouwens ook niet. Ik ga op Maandag 1 Augustus op vakantie en dat weekend ervoor zet ik een of twee challenges op die 3,5 week gaat duren.

Hoe het in het volgende schooljaar gaat, krijg ik morgen te horen. Nog 1 militaire keuring en als ik daar morgen doorheen kom, zit ik komend schooljaar in het leger, dus heb ik doordeweeks 0,0 uur tijd voor de challenge. Maar dat zien we morgen wel, of er iemand anders gezocht moet worden of hoe we het gaan doen.

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    De tijden van gisteren:

1ste Checkpoint: 0.10.942

2de Checkpoint: 20.611

Uiteindelijk tijd:

11. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Vlak voordat ik op vakantie ga ( Vannacht ) ben ik nog ff heel stout geweest. Ik had nog een kwartiertje vrij vanochtend en heb er een 0:32.135 uitgeperst. En ik kan egt een 31'er rijden :). Maja geen tijd meer :p. Ik heb nu trouwens rank 5 op Xbox Live. Snif.. oude tijden keren terug :D.

Jullie ook fijne vakantie en vanaf de 29e ben ik weer aant racen.

Adios!! _0/

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Danku! Fijne vakantie!! (Leuk dat je weer meedoet ;) Winnen wordt nu dus helemaal onmogelijk voor mij en anderen ;)) Boeiend, meedoen is belangrijker dan winnen.
    Adios!

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Pff heb al een dikke 400 km gereden voor die tijd, komt hij der weer aan met ''ik had nog een kwartiertje vrij'' Aaaah :+....Controller in vliegmode!

14. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is egt mun laatste post :eek:. 0:31.983 ( Rank 3!! op Xbox Live ). Die 31'er moest er gewoon ff uit. Wereldrecord is mogelijk, maar ik ga zo slapen, want ga vannacht weg ^^. Volgende challenge nieuwe winnaar !

Adios mensen _0/

15. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat is echt een snelle tijd. Hoe hard ga jy door de laatste bocht en hoe snel kom jy dam over start/finish? Als ik je ghost download ben jy bij de start meteen al veel sneller, je gaat veel harder over start/finish dan ik.
    Fijne vakantie btw.

16. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    kremlin 1 0.32.723

:9 (ik rij automaat)

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    ik ook hoor ;)

@Corrosi, meestal gaat fred met een snelheid van 160+ over finish. Ga ik ook altijd..

18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook wel, ik vroeg het me alleen af puur uit nieuwsgierigheid. Best wel een Big-Deal natuurlijk, de beginpost! :cool: :9
    Bij mij staat PGR2 ook MAKKELIJK bovenaan qua frustraties bij games. Toen ik hem kapot gooide, toen gooide ik hem vanuit m'n Playseat (ff patsen :+ ) snoeihard tegen m'n plafond op m'n kamer. Is nu al paar maanden terug en heb inmiddels een nieuwe, dus ik kan weer meedoen met een nieuwe. En nog een 2de controller, al is die ook "gewond" door PGR2. :p
    Is goed! Ik vroeg het alleen eventjes voor zekerheid. :) O-)

19. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, snap ik en is ook goed. Het kan misschien wel eens gebeuren dat ik een post over het hoofd zie en als iemand ziet dat ie er niet bij tussen staat, kan ik het nog aanpassen. Vandaag en gisteren ben ik weggeweest, dus ik ga vanavond aan het aanpassen.

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oke dan! Denk niet dat ik nog een nieuwe tijd ga posten. Vrijdag op vakantie ;). Dus allemaal; Fijne vakantie en race ze etc!
    Greetz :D,
    Lars

Even patsen;
    _O_ 1000e post _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina