1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door KevskiVD, 13 mrt 2006.

  1. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn arcadekast score verbeterd, eindelijk boven de miljoen:D

    1079170
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wow zieke score, heb vanmiddag nog ff geprobeert: 108000 :mad: En met Evolved kom ik tot 957000 :eek: Echt een tegroot verschil.
     
  3. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Nou nou, mooie score! _O_ Ik kom niet verder dan 4000 punten ofzo.
    Anyway, ik ga straks weer ff racen, was gister bij de speedfreak in het midden van de baan al 0.7 sec sneller, en ik het laatste gedeelte kon ik nog meer tijd winnen maar ik maakte helaas ( voor mij ) een klein foutje waardoor mijn wagen de vangrail raakte. Daarna lukte het niet meer. Die volvo probeer ik ook nog wel, maar ik kom niet eens meer aan die tijd die ik heb gereden :9

    Ik ben benieuwd of coolieroelie vandaag nog een nieuwe tijd gaat neerzetten, en of soulsleeper mijn tijd met de volvo al heeft verbeterd..

    Ik vind het echt een toffe competitie :D

    En ja, roel, speciaal voor jou :

    Groetjes
     
  4. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Niemand een nieuwe tijd gereden? Ik ook niet, maar zat wel in de buurt
     
  5. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar niet :p
    Hoewel er nog steeds goed geraced wordt voor de oude challenges, ik wil in het weekend wl weer nieuwe challenges zoeken (ivm vakantie, deze is wl in heel NL hetzelfde tog?)
    Dan probeer ik wel wat challenges te zoeken die, hopelijk, net zo spannend kunnen worden als de Volvo XC90 challenge
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien de vakanie nu echt begonnen is zal ik heel erg actief gaan worden. de competitie is zekers wel tof.
     
  7. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog vroeger uit bed :eek: of n drukke nacht gehad :p
    Ik ga ook wl wat actiever meedoen volgende week, die weken daarna ws wat minder ivm met mn CE's die op 20 mei beginnen (lijkt ver weg, maar tis t zo als je veel moet leren)
    Hopelijk kan ik die onverslaanbare tijden van mij nog n beetje verbeteren
     
  8. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Hee

    Haha ja roel was wel vroeg op maar ik nog vroeger :p 6 uur
    Ik ga straks ook weer racen , en ik bem benieuwd naar die nieuwe challenges!

    Mazzol

    PS: Jullie hebben nu ook een week vakantie?
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was vroeg op omdat ik vandaag spullen ging verkopen op de rommelmarkt in Leiderdorp. Als je nog een plekie wil hebben moet je er zo rond 7 uur zijn. 6 uur opstaan dus.
     
  10. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeten jullie niet opeens allemaal stoppen met racen, nu ik toegang heb gekregen tot het Toernooien overzicht :+
    Ga nu ff kijken hoe het werkt met de HTML codes, dan ga ik de challenges overzetten naar n andere pagina ;)

    /
    Ik heb een thread aangemaakt:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1841524

    Degenen die willen helpen met het bijhouden van de scoreboards en het verbeteren van de layout kunnen het wachtwoord voor het account krijgen ;)

    Ik heb nog nix veranderd aan de layout van de challenges + scoreboards, dat komt deze avond nog of ik doe dat morgen
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat even vet. ik wel best wel helpen met het neerzetten van tijden etc. ik ben namelijk zo'n 2 a 3 keer per dag op internet. ik zal wel ff zeggen dat ik vandaag half 3 weg moet en maandag weer terug kom.
     
  12. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je n PM gestuurd met t wachtwoord ;) Maar dat merk je vanzelf natuurlijk :+

    Ik heb mn tijden verbeterd:
    enzo ferrari - 1.03.968

    ferrari challange stradale - 1.27.302


    Alleen sta ik bij allebei nog steeds op dezelfde plaats :mad:
     
  13. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Tof man zo'n echt competitie topic :cool:
    Ik heb alleen niet zoveel verstand van sites enzo en html.. dus met de layout kan ik je niet helpen denk ik.

    Verder, je tijden zijn ook stuk beter, die op de speedfreak toch al 2 sec verbeterd! Gewoon door blijven gaan en dan kom je wel onder de 26 sec makkelijk :)

    En ik ben echt fokin benieuwd naar de nieuwe challenges :D

    Doei

    PS: ik wil wel helpen met het onderhouden van de scoreboards, ben de halve dag online
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  14. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    suggestie voor nieuwe cone challenge: Extreme series - Capitol Thrill op Steel
    moet nu echt weg dus kan zelf niet erbij doen. doei
     
  15. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Nieuwe tijd voor de dodge viper:

    1.34.363
     
  16. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik ben nu wel erg benieuwd of soulsleeper nog een nieuwe tijd heeft neergezet! en er word niet echt veel geracet , of lijkt dat maar zo :{

    Ik heb trouwens weer een nieuwe tijd neergezet met die dodgeviper:

    1.33.531
     
  17. PGR2 Comp.

    PGR2 Comp. User Registered

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu wel links in de thread, zodat je in 1x naar de goede challenge komt.
    Ik wilde de scoreboards in tabellen zetten, alleen zit je dan wel met een probleem als je de tijden wilt veranderen en iemand wil toevoegen aan de lijst.
    Dit is nogal veel werk. Zo komt het er uit te zien:

    http://home.kabelfoon.nl/~ijssel4/PGR2 Competitie.htm

    Dit zijn de tags die allemaal nodig zijn om een tabel te maken:
    HTML:
    <table width="65%" border="1"><tr><td>Pl.</td><td>Naam</td> <td>Tijd</td></tr><tr><td>1</td><td>Soulsleeper</td><td>0:50.664</td>
      </tr><tr><td>2</td><td>Coolieroelie</td><td>0:50.850</td></tr>
      <tr><td>3</td><td>R. v.d. Akker</td><td>0:51.347</td></tr><tr> 
        <td>4</td><td>Megramon</td><td>0:51.600</td></tr><tr><td>5</td>  <td>Corossi</td><td>0:52.632</td></tr>
    
    Het ziet er wel mooier uit in tabellen, alleen het is dus wel erg veel als je dingen wilt aanpassen.

    @Cooleroelie: Ik zal die Cone Challenge erbij zetten. En ik moet je naam veranderen in de scoreboards zie ik. Je staat er vaak als Coolieroelie in :+
    Grtz Corossi
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  18. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ziet er sjiek uit :D
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt niet uit. we kunnen het ook op kingkoning houden. vind ikzelf eigenlijk beter. cooleroelie klinkt weer een beetje zo macho. ik vind niet dat ik het recht heb mezelf cool te noemen, maarja.
     
  20. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    heb je nog ee nnieuwe tijd gereden?
     

Deel Deze Pagina