Het is weekend geweeest + het is kut weer , dus heeft iemand nog nieuwe tijden neergezet? ik iig niet..
ha ik heb mn eerste tijd! volva xc 90 49,962 niet dat het veel nut heeft want ik zie dat ik dan elfde sta
Time Challenge 2 Volvo XC90 (Sport Utility): Stockholm - Round the Riksdagshusel 49.566, ietsje sneller als Corossi edit: weer iets sneller, 49.150 nu proberen onder de 49.000 te rijden
oke klakoen je staat erbij. als je nou 2 duizendste seconde sneller had gereden was je een plekje hoger komen te staan. de moeite waard om het nog te proberen dus. btw. fijn dat er nog mensen meedoen en bijkomen. \o/ joepie\o/
Ik heb mijn tijd weer verbeterd! Time Challenge 2 Volvo XC90 (Sport Utility): Stockholm - Round the Riksdagshusel 48.982 Ik verloor volgens mij de hele tijd heel veel tijd bij dat gedeelte dat je zeg maar over die stoep rijdt, met die witte ondergrond. edit: Wow! ik sta nu achtste
Dat zal binnenkort nog wel niet Maar Time Challenge 2 is de enige baan waar ik zulke snelle tijden rij nu, nu oefenen met de rest!
Mooi dat er weer wat nieuwe mensen meedoen Veel succes met de challenges Ik ga vanaf 1 juni weer lekker xboxen, dan zijn mn CE's voorbij dus kan ik een tijdje lekker relaxed gamen.
Jaja! Time Challenge 8 Porsche Boxter S (Sports Convertible): Stockholm - Gamla Stan Loop 54.481 Eindelijk! Ik reed de hele tijd net 56.100 enzo
je had het verkeerd aangepast. klakoen staat nu boven froggle (moeten jullie maar ff kijken das lache)
Weer nieuwe tijden! Time Challenge 5 Subaru Impreza WRX STi (Pacific Muscle) : Hong Kong - Cotton Tree Drive 1.26.565
En nog een nieuwe tijd! Time Challenge 1 Ferrari Challenge Stradale (Track Specials) : Stockholm - Speed Freak 1.29.696
mooi mooi mooi, maar zou je de tijden voortaan in 1 post kunnen zetten, zodat je er niet de overbodige 3 voor nodig hebt?