nee, natuurlijk niet, maar ik reageer gewoon leuk op zo'n opmerking. alleen wat is het nou van deze vier? \o/ PGR2 \o/ PGR2 PGR2 PGR2
ik vind eigenlijk de tweede het beste. dat geeft aan dat ie ownt en ook heilig is. welja het is allemaal zeer geschikt uiteraard
Dacht zal mijn tijd met de F50 ook maar posten. 1.01.080 weet niet zoveelste ik daar mee sta, maarja dat zie ik wel
Na-apers van de oude PGR3 competitie handtekeningen... Maar ach, PGR is PGR en moet gewoon veel gespeeld worden he? :b:
Nope, maar dat gaat zeker weer gebeuren Ik ben nu eigenlijk meer met andere games (en andere dingen) bezig, maar ik ga zeker weer wat rondjes rijden en hopelijk een beetje mooie tijden neerzetten. Beetje jammer eigenlijk dat er verder weinig mensen meer racen...
Ik vind het ook jammer, ik deed eerst echt fanatiek mee maar nu doen er veel minder mensen mee, dan is het ook minder leuk.. Helaas Helaas
vrijdag ben ik soort van verlost van school dit seizoen, dus behalve dat ik dan veel online ga zal ik ook nog wel wat tijden rije
Ik heb nog niet geraced Het komt er dit weekend ook niet meer van denk ik Misschien daarna weer, natuurlijk de nieuwe challenge uitproberen Ow jah, ik heb ook nog veel te doen bij de oude challenges
Ik heb weer wat rondjes geracet. Maar mijn tijden bij lange na niet verbeterd. Het was echt rampzalig te noemen. Ik moet er echt weer inkomen en veel oefenen om die geweldige tijden van mij te verbeteren. Maar ik vond het ook te warm om te gamen eigenlijk
ja, het is ook eigenlijk best warm. en ik game nog wel op zolder (waar m'n slaapkamer is). maar ja, ik ga ook wel is buiten voetballen. vandaag was het (gelukkig) weer wat minder warm. met al die hitte doe je eigenlijk niets en door de weeks naar het strand zit er ook niet in. ik (een beetje gamer) blijf nog wel lekker gamen tijdens deze zomervakantie
Ik begin er langzaam aan weer in te komen. Ik heb al een paar snellere tijden gereden, ik ga nu weer even racen. Even alle challenges uitgeprint, dan weet ik weer precies welke challenges er zijn. Ik zal ze staks hier posten en in de scoreboards zetten
mooi, het is altijd fijn als iets lukt. ik zal die van mij nog wel een keer proberen te verbeteren, maar dat gaat lastig worden. ik zal er echt ff voor moeten gaan zitten en daar heb ik niet altijd zin in.
Mijn nieuwe tijden: TC9: BMW M3 - 1:04.652 TC 8: Porsche Boxter - 0:54.699 TC 7: Ferrari F50 - 1:07.241 TC5: Subaru Impreza WRX STi - 1:26.832 Ik zet ze zo ff in de scoreboards Toch op een paar banen mijn tijden een paar seconden verbeterd / Volgens mij mis ik nog een paar verbeterde tijden.. Nah daar kijk wel een keer naar, ik ga zo eerst Lost kijken