De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door KevskiVD, 13 mrt 2006.

  1. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, das wel een chille film dacht ik zo. ik ging toch voor topgear

    je staat wel weer mooi 2e met de BMW :)
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2006
  2. PGR2 Comp.

    PGR2 Comp. User Registered

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    tijd verbeterd met Volvo: 0.46.699 !
    tijd verbeterd met F50: 1.00.870 !

    oeps dit bericht is gepost door Cooleroelie (lastig als je op 2 namen bent ingelogd)

    Cooleroelie
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2006
  3. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan gebeuren ;)
    Mooi die tijden :thumbs:
    Ik denk dat ik vanavond wel even wat rondes ga rijden.
    Met dit weer veel aan het water, alleen 's ochtends even thuis en vrijdagavond ga ik op vakantie dus echt veel zal het er niet meer van komen
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik werk 4 dagen per week, maar vandaag was ik vrij en had eindelijk wat tijd. Dus dan wist ik het wel.
     
  5. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat deze comp was stop gezet..

    ik heb met de ascari een rondje gereden van 52.8
    maar ik ga nog even pielen om te kijken of er wat afkan...

    heeft iemand tips voor de eerste bocht?? die lukt me voor geen meter
     
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeker die tijd nog verbeteren voor je hem hier laat neerzetten. om binnen te komen op de laatste plek heeft niet altijd even veel zin.
    aangezien je geen live hebt zal dat idd wat lastiger worden. ik zal het toch nog ff probeeren uit te leggen.

    je blijft voor de bocht rechts rijden en remt op de zwarte remsporen die je als het goed is op de weg ziet. als je voldoende hebt geremd (even oefenen) kan je insturen en gasgeven. als je de bocht goed maakt snij je de binnenkant en kom je op het curbstonegeval rechts uit. zorg in ieder geval dat je geen tweede keer hoeft te remmen anders heeft het weinig zin.

    hopelijk heb je hier wat aan. het vergt wel wat oefenen om dit goed te doen. ik vond het ook niet makkelijk.

    WELKOM (trouwes) en fijn dat je aan deze (geweldige) competitie wil deelnemen. (en dat je een goeie smaak hebt)
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2006
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nog even mijn felicitaties uitbrengen aan Handewasser die het PGR2 toernooi in Rotterdam gewonnen heeft. :thumbs: Grote klasse :thumbs:

    hopelijk leest iemand dit nog
     
  8. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA, ik wist het gewoon, die jongen beatte me vroeger ook al keihard met pgr2, gefeliciteerd!
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    PGR3 hè, geen 2 :9
    Maar het was niet zomaar een toernooi, hij mag door zijn overwinning deelnemen aan de World Cyber Games in Italie, waar 20.000 dollar op hem ligt te wachten.
     
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    3? m'n vader zei gisteravond PGR2. hij had het op tv gezien. 3 is wel logischer ja. die kerel gaat nog rijk worden ook.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, het was PGR3. Ik heb er zelf aan deelgenomen. In de halve finale heb ik één race tegen Handewasser gewonnen, maar helaas 2 verloren waardoor ik eruit was, en gedeeltelijk 3de geworden was :)
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, tof man. Heb je nog weer een beetje respect gekregen. Weet je of er ergens nog een site is waar daarover iets staat?
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

  14. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    AAAAARGH!!!! Coeleroel , ik zie nu pas dat je bij de volvo 2 duizendste sneller bent dan ik... Ik ben steeds als ik die baan rij iets van 0,150 sec sneller maar ik verpruts steeds 1 bocht... zooo irritant, maar als jij 7e ligt van de WERELD dan lig ik ook in de top 10... super chill
     
  15. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    @ v.d.Akker:
    die baan reed ook jij supersnel. jammer dat je geen live hebt anders had je een mooie plek gekregen.

    @JeePee NL:
    bedankt maar ik houd niet zo van PGR3. dat trainingsschema van 58 uur per week lijkt wel een verslavingsschema.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2006
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ook niet :9 Maar we hebben met JJ gepraat (die gast van de PU) en waarschijnlijk is Forza 2 volgend jaar de racegame op de WCG :thumbs:
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    das wel vet, maar ik ga geen 360 kopen en houd het bij PGR2. Ik wil daar bij elke baan in de top 10 komen te staan, waar ik al mee bezig ben. M'n broertje gaat Forza 2 wel kopen, maar echt goed zal ik daar ook niet in worden. Bovendien houd ik ook niet zo erg van die simulatie racespellen. Het enige racespel dat ik dus nog speel is PGR2. Waarschijnlijk zullen ze daar geen echte toernooien meer voor houden, maar misschien kan ik via live ooit nog es in de PGR top 100 komen als daar een toernooi wordt gehouden.
     
  18. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    das wel vet, maar ik ga geen 360 kopen en houd het bij PGR2. Ik wil daar bij elke baan in de top 10 komen te staan, waar ik al mee bezig ben. M'n broertje gaat Forza 2 wel kopen, maar echt goed zal ik daar ook niet in worden. Bovendien houd ik ook niet zo erg van die simulatie racespellen. Het enige racespel dat ik dus nog speel is PGR2. Waarschijnlijk zullen ze daar geen echte toernooien meer voor houden, maar misschien kan ik via live ooit nog es in de PGR top 100 komen als daar een toernooi wordt gehouden.

    edit: sorry voor dubbele post, maar het ging ff heel langzaam. veel gebruikers denk ik
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2006
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: Oke, we willen dus weer wat leven gaan blazen in deze competitie. Helaas komt mijn proefwerkweek eraan en zal ik niet veel tijd hebben. Infected, Corossi en R.v.d.Akker zouden volgens mij mee willen doen. We zullen er op een gegeven moment een baan bijgooien dan kijken we hoeveel animo er nog is en besluiten dan om verder te gaan.

    Dit lijkt mij het idee. Vinden jullie het wat?
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  20. Infected

    Infected Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee ; kzal ook meespelen. :)
     

Deel Deze Pagina