Misschien de Car Challenge van de Enzo Ferrari ? Die is volgens mij nog niet geweest en het lijkt me wel leuk om te zien hoe iedereen het er vanaf brengt met zo'n snelle wagen
Time Challenge 2 Volvo XC90 (Sport Utility) Stockholm - Round the Riksdagshusel 47.449 *Rank 53 L!ve Wel een aardig rondje, maar 47-laag wat jullie rijden moet kunnen... Tijd bij de Ferrari durf ik nog niet te posten, ik moet nog even oefenen met handmatig schakelen in een snelle auto geloof ik
De top 3 is bij beide challenges hetzelfde Ik kan alleen maar niet aan die tijden van Bowser komen das jammer.
tja, bowser ofwel Handewasser staat wel vaker in de top tien van de wereld en dat is toch wel erg moeilijk, zekers als het om snelheid gaat.
Ik heb er een nieuwe car challenge aan toegevoegd, die van de Enzo Ferrari (Ultimate) Veel plezier en succes ermee allemaal. Bedankt voor je suggestie tha Bomb
nou, ik zie dat nog niemand de Enzo challenge heb geprobeerd. dus ik zal het in het weekend wel ff proberen. eindelijk is m'n pw-week voorbij...heerlijk
Ik heb ook nog geen tijd gehad (PTA week :{) Ga hem vanavond denk even doen (als ik kan stoppen met fifa06 )
Round the Riksdagshusel: 0.47.134 ferrari: 1.00.884 deze kunnen jullie makkelijk verbeteren, want dit was m'n eerste rondje, maar iemand moet er toch mee beginnen.
ik heb lang geleden al eens een 1.23.835 gereden, en sta 108 op de lijst. mag ik nu ook in dat rijdje staan?
Van mij wel Alleen wel handig om te weten bij welke challenge je tijd hoort Car challenge 1 neem ik aan?? / Denk t wl, k heb je in het "rijdje" gezet
Time Challenge 2 Volvo XC90 (Sport Utility) Stockholm - Round the Riksdagshusel Tijd: 0.47.751 Time Challenge 3 (OPEN) Enzo Ferrari (Ultimate) Florence - Battistero 1 tijd: 1.00.315 dat zijn mijn tijden.. tot nu toe
nou corossi, die xboxlive tijden van de nummer 1 zijn niet echt bemoedigend, we zullen er altijd ver onder blijven. maar goed. best irritant dat die superblunt al die top 10s aan het verpesten is met z'n rammetje, corossi heeft hem waarschijnlijk ook al gezien. zijn scores tellen niet mee toch?
Nee, ze zijn idd niet echt bemoedigend, maar wel leuk om te weten voor degenen die geen live hebben hoeveel ze van het wereldrecord afzitten lijkt mij Ik heb geen idee over wie je het hebt Coolieroelie ben echt al heel lang niet meer op live geweest. / Heb de nieuwe tijden weer toegevoegd
:ik bedoel een cheater die met een dogde ram overal snelle tijden neerzet en op nummer 1 komt te staan. aangezien dat onmogelijk is, is het een beetje vervelend. omdat jij snelle tijd van live haalt dacht ik dat je dat misschien was tegengekomen. bedankt voor het toevoegen van de tijden, je doet je werk goed
Dank je en ik zal er op letten Het racen gaat dan helaas wat minder goed. Enzo Ferrari - 1.05.199 ( rank 3003 ) Mooie rank tog / Ik heb de Nurburgring en de Showroom testtrack aan toegevoegd Die zaten er in voorgaande competities ook in, leek mij wel leuk om die er weer in te doen. Als iemand nog suggesties heeft voor een betere lay-out in de beginpost hoor ik die graag. Als ik even tijd heb maak ik misschien nog wel een paar "banners", die heb ik een voorgaande competities ook gezien. Nu ben ik zelf niet zo geweldig in Photoshop, anderen kunnen die allicht beter