1.03.231 (enzo) Slome tijd, zit gewoon 4 seconde onder Soul en Don Ben het helemaal verleerd, naja misschien vanmiddag nog ff proberen
de nurburgring moet er inderdaad wel bij en de test track is ook wel een grappig idee, daar had ik echt nooit meer aan gedacht. 3003 is zeker een mooi getal Corossi, maar die zal je wel snel weer kwijt zijn. over de lay-out: ik vind het niet geheel overzichtelijk, er staat namelijk een hoop dubbel over welke er open is enzo, als je dat gewoon boven de tijden plaats of collums maakt met welke er open zijn enzo, dan lijkt mij dat beter. het is maar een suggestie en hopelijk is het niet te veel moeite. het ziet er trouwens al heel goed uit hoor, het is alleen een wat lange post
Jah klopt daar heb je gelijk in, klinkt wel goed, zal het zo even veranderen / Aangepast Ik wil trouwens ook ff weten hoe jullie over die cone challenge denken, het lijkt mij op zich wel leuk, maar ik weet nog steeds niet wat nu het handigste is om te doen mbt de moeilijkheidsgraad. Toch gewoon iedereen op dezelfde moeilijkheidsgraag zoals sommigen ook het beste vonden?
Jep, wat mij betreft wel.. dat is toch gewoon het eerlijkst? krijg je niet achterlijk veel punten voor de platinum-plak en iedereen heeft evenveel tijd.. Ik zou iedereen hetzelfde doen
ja, laten we dat maar doen. er is alleen een beetje weinig animo voor dus misschien moeten we het maar schrappen.
Het kan ook wel gewoon blijven staan, ik zit er niet mee Ik wil het zelf wel eens proberen, maar dan moet ik wat meer tijd hebben. Voor een Cone Challenge heb je toch wat meer tijd nodig volgens mij dan ff vlug een paar rondjes rijden voor de Time Challenge.
ik heb nog ff gekeken voor mijn tijd op de ring: 6.07.651 en die test track is wel afschuwelijk lang geleden maar hier is toch te tijd: 0.51.479 .....................................................................................zo ik heb het nu nog ff geprobeerd: 0.49.865 beide tijden zijn met de TVR
Dat is idd wel een hele mooie tijd Ik verander t meteen ff / LOL: blijkbaar 2x dezelfde tijd neergezet ag jah t was nog vroeg
Time Challenge 1 Ferrari Challenge Stradale (Track Specials) Stockholm - Speed Freak Tijd: 1.26.949 Dit was m'n 2e rondje,, de 3e ronde vloog ik uit de bocht.. M'n zin was zogoed als weg.. :{
iedereen nog gefeliciteerd met pasen. geniet van dit toch prachtige lange weekend. voor mij is het helemaal geweldig want ik mag alleen in het weekend xboxen, dus jullie raden het al....
Test Track (Showroom Circuit) : Auto mag je zelf kiezen Scoreboard: 0.48.848 Enzo Ferrari (Ultimate) : Florence - Battistero 1 Scoreboard: 1.00.282
Zo, mijn xbox is weer up and running! zie ik daar nou 48 sec staan?!?! hmm mijn record was 49 ik zal nu ook eens mee gaandoen aan die competieties hieer En zijn er cheats te downloaden dat in bijvoorbeeld alles in zilver heb? Aangezien ik nu helemaal overnieuw moet beginnen
Nee niet te downloaden en PGR2 heeft geen cheats zodat je alles kan unlocken. Het kan wel via een bepaalde manier, maar daar mag hier volgens mij niet over gesproken worden Hoort volgens mij ook bij modchips. @Froggle: Gezellie dat je meedoet Ik had alleen wel een snellere tijd van je verwacht, normaal rijdt jij mij er altijd zo uit
er bestaat wel een cheat. kijk bijvoorbeeld naar de beste score op de ring, die is van superblunt met de dodge ram. maar verder zijn er inderdaad bizar weinig cheats, wat gewoon tof is.
Ik hhad geschreven "cheats te downloaden" dat moest zijn inplaats van downloaden, vinden.. Sorry voor de verwarring. Maar in iedergeval bedankt! Ga ik toch maar helemaal overnieuw beginnen Heb nu bijna de eerste 2 klassen in platinum ( expert ). Mijn tijd bij die volvo is iets in de late 49 sec en die andere met die ferari straddle 1min30 En nog een vraag, ik heb geen live , maar kan ik wel die extra packs op mijn xbox krijgen via een of andere manier? ( jeweetwel, die extra banen en auto's ) PS: Coolieroelie je bent een vroegevogel, maar ik was vandaag eerder op 06:00 :|
Ow tog wl wist ik niet ik dacht dat dat ook illegaal was, geen idee hoe ik daar op kwam. @ R vd Akker: veel plezier en succes er dan maar mee. Wat je misschien ook kan doen is van bv een vriend zijn saved game file op een mem. card zetten en die op jouw xbox gooien. Ik weet niet of het werkt, alleen zit je dan volgens mij wel met de profile name van die gast, maar als het alleen om de auto's gaat voor de challenges maakt dat niet uit lijkt mij. Ik was om 7:45 op moest om 8 uur op mn werk zijn, dus ik heb me nogal moeten haasten
Hee Bedankt voor de tip! haha ja een kwartier van te voren opstaan is wel een beetje erg laat hè Groetjes, Raven