Ik heb hem toegevoegd Ik ga vandaag nieuwe challenges opzoeken, zit tog n dagje thuis. Pijn in mn rug, egt gaar
Oké leuk! beterschap btw.. En Tha Bomb: Hoe heb je dat geflikt? :| Echt enorm snel heb je foto? Groetjes
tnx zit half te slapen van de pijnstillers hier, heb k altijd daarvan @ tha bomb: tuurlijk vertrouw ik je dr wl op, maar een foto voor die ontzettend snelle tijd is wl mooi natuurlijk
Tuurlijk Ik maak zo vanavond en anders morgen een foto want ik moet straks weer naar de dokter :{ Maar hoe het komt ? Ik vindt de GT1 veel relaxter rijden dan de TVR op de test-track en de test-track heb ik al zo vaak gereden dan ik gewoon helemaal weet hoe je de perfecte bochten kan rijden
Nieuwe challenges zijn onderweg Er staan nu 3 nieuwe bij, veel plezier en succes allemaal. Niet letten op mijn tijden, heb net ff vlug een paar rondjes gereden op elke baan om te kijken hoe die is.
Time Challenge 6 Ascari KZ1 (Extreme) Moscow - St. Basil's Circle *edit*: 0.51.347 Zet die er maar bij Btw, hoe is et met je rug? Groetjes
wat gaan er dan eigenlijk met de oude challenges gebeuren. als we die de hele tijd laten staan wordt het ook weer wat onoverzichtelijk. misschien een link naar een andere pagina?
@ R. v.d. Akker: ik heb je tijd erbij gezet. Het gaat alweer stukken beter met mn rug, nog steeds niet toppie ik kan iig weer normaal bewegen Ik heb de beginpost iets aangepast en de oude challenges gesloten (als jullie het daarmee eens zijn natuurlijk ) Ik heb bij de oude competities gekeken, persoonlijk vind ik de meeste nog onoverzichtelijker dan mijn opzet Ik zat zelf te denken om bovenaan links te zetten en dat die meteen naar die challenge in post springt. Ik weet dat dit in HTML mogelijk is, maar hoe het hier werkt?? En op een andere pagina? Je bedoelt net als bij de PGR3 competitie? / Ik eigenlijk nog nooit in het Xbox Live & Gaming - Toernooi Overzichten gedeelte gekeken, ik vraag daar wel een plekje voor onze competitie
Hmm vind 't wel jammer dat ze gesloten zijn! Vind het erg toffe circuits! Die nieuwe zijn ook wel leuk, heb er nu al 2 gereden. Maar kunnen die oude challenges niet weer open? heb nieuwe tijd trouwens: Time Challenge 4 Dodge Viper (Supercar) Chicago - River tour 1.35.551 Groetjes
De thread is al een maand open en ik zie hem nu pas voor het eerst. Anywayz, ik heb net even de Time challenges gereden, de tijden van de testtrack en nürburgring stonden nog. Time Challenge 6 Ascari KZ1 (Extreme): Moscow - St. Basil's Circle 0.51.600 Time Challenge 5 Subaru Impreza WRX STi (Pacific Muscle) : Hong Kong - Cotton Tree Drive 1.23.502 Time Challenge 4 Dodge Viper GTS (Supercar) : Chigago - River Tour 1.33.130 Circuitchallenge Nürburgring Nordschleife : TVR 6.24.498 Circuitchallenge Test Track (Showroom Circuit) : Porsche GT1 0.49.300 Arcadekast Mini Game 758160 (nee ik heb geen 0 te veel )
Time Challenge 6 ( OPEN) Ascari KZ1 (Extreme): Moscow - St. Basil's Circle Scoreboard: 50.850 Time Challenge 5 ( OPEN) Subaru Impreza WRX STi (Pacific Muscle) : Hong Kong - Cotton Tree Drive Scoreboard: 1.21.668 Time Challenge 4 ( OPEN) Dodge Viper GTS (Supercar) : Chigago - River Tour Scoreboard: 1.32.083 nou, dit lijkt misschien snel, maar deze ochtend ging het klote. ik zal het later nog ff proberen.
Time Challenge 6 ( OPEN) Ascari KZ1 (Extreme): Moscow - St. Basil's Circle Scoreboard: 50.664 Time Challenge 5 ( OPEN) Subaru Impreza WRX STi (Pacific Muscle) : Hong Kong - Cotton Tree Drive Scoreboard: 1.22.034 Time Challenge 4 ( OPEN) Dodge Viper GTS (Supercar) : Chigago - River Tour Scoreboard: 1.32.151 dat zijn mijn tijden tot nu toe
Time Challenge 5 ( OPEN) Subaru Impreza WRX STi (Pacific Muscle) : Hong Kong - Cotton Tree Drive Scoreboard: 1.21.002 dat is mijn nieuwe tijd
Time Challenge 5 Subaru Impreza WRX STi (Pacific Muscle) Hong Kong - Cotton Tree Drive 1.23.249 Maar het kan nog veel sneller
Ik wil de oude challenges best wel weer open gooien Zal de tijden zo updaten / Jullie hebben fanatiek geraced zeg Mooi zo. Ben wel ff bezig geweest om de scoreboards te updaten, als ik nog tijden vergeten ben of foutjes hoor ik het wl. Ik moet nog ff een wachten op een reactie van Orcrist, over een speciale thread in Xbox Live & Gaming - Toernooi Overzichten.