och dat wereldrecord...we moeten gewoon zolang mogelijk proberen tot we een beetje in de buurt zitten. ik ben trouwens vrijdag al vrij i.v.m. examenstunt (de lessen vervallen na het 3e uur en aangezien ik altijd de eerste 3 uur vrij had..) dus dan hoop ik al wat te proberen.
Je bent lekker bezig Ik heb net nog geprobeerd mijn tijd met die volvo te verbeteren maar is me nog niet gelukt, heb een probleem met 1 bocht Ik heb wel mijn tijd met die Ferrari op speedfreak verbeterd! 1.23.716 Groetjes
Nou eindelijk! Verbetering! Time Challenge 2 Volvo XC90 (Sport Utility) Stockholm - Round the Riksdagshusel 0.46.948 Ik had nog wat beter kunnen zijn ik slipte een beetje weg in de laatste bocht maarja, ik zit onder de 47 seconden! Toch al een lekkere prestatie **EDIT** Laatste bocht heb ik net ff wat beter genomen! zie hier het resultaat! 0.46.701 Groetjes
Time Challenge 2 Volvo XC90 (Sport Utility) Stockholm - Round the Riksdagshusel nou voorlopig houd ik het op een 0.46.900 maar morgen ga ik verder
Zo zo, zeker netjes bij die Volvo XC90. Jullie komen steeds dichter bij het wereldrecord. Zie je nu wel dat het wel gaat lukken Akker
precies. en het maakt niet uit hoe lang je erover doet *) : dit wordt gewoon een dikke pro competitie, zolang we dit onthouden: PGR2
^^ Ik heb mijn tijd met de Ascari op Basil's Circle met 2 seconden verbeterd, ik heb nu een tijd van 0:52.632 Sta ik nog steeds laatste mee :{
Time Challenge 2 Volvo XC90 (Sport Utility) Stockholm - Round the Riksdagshusel heb nu 0.46.74 maar ik probeer het vanavond nog wel een keer
remember: je kan altijd je eigen berichten editen (naast quote) als je spelfouten of weet ik het wat hebt gemaakt om veel posten te voorkomen.
het viel me gewoon op dat jij altijd onderaan je post 'groetjes' zet. je zou er je handtekening van moeten maken. ik hoop dat ik morgen de xbox weer warm mag laten worden. en ik verveel me nu idd wel een beetje.