1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het uitgespeeld op goud en bijna op platium, maar ik doe nu alleen maar mee aan de competities. Ik mail zo wel ff een foto naar Metal Mark, dan kunnen jullie het zien. _0/
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ok, jongens ik heb de foto. En de tijd klopt. 1.04.069

    Geweldige tijd :9

    [​IMG]

    _O_

    P.S. Ik zal mijn MiniGame Highscore morgen anders ook wel posten als niemand dat gelooft :9, Graag weer verder met de Competitie
     
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaaaah, eindelijk bewijs! Als ze het nu nog niet geloven weet ik het ook niet meer.
    Bedankt Metal Mark!
     
  4. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    owja khad vannochtend ff een tijd neergezet ksta nu 5e met een 1.02.966 kan nog wel 0.5 af
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    haha Xboxmod net helemaal blij met zijn tijd komt Quadra het weer lekker verpesten :9 Man jij bent goed :eek: Maar aan die MiniGame in de Garage own je me niet zo snel :cool:
     
  6. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    nee oke daar ownje me totaal in mijn hoogste is volgens mij 28k ofzo
     
  7. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou kun je zien dat het in ieder geval mogelijk is. Kzal ook nog ff probere of ik dr nog wat vanaf krijg. Kvind het alleen een beetje raar dat je mijn tijd nu ineens verbroken hebt. Je had vandaag om 12:27 nog gepost dat mijn tijd niet haalbaar was en waarom heb je dan gelijk niet ff je eigen tijd gepost?
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  8. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    kwas toen niet thuis en had geen zin om een halve tijd neer te zetten, en ik heb nooit gezegt dat het niet haalbaar was
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Xboxmod daar heb je duidelijk bewijs, ik weet niet of het een goede tijd is (heb dat stuk zelf niet gereden) maar goed om in die competitielijst te komen is het wel. _0/
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  10. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    heb tijd ok weer wat aangescherpt

    nu 1.06.316
     
  11. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel er niet mee dat je liegt hoor, als je de nummer 3 van de wereld bent zal je dat vast wel kunnen. _O_
     
  12. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Net even op Live zitten kijken en Quadra is idd 5de, heb er nooit aan getwijfeld, maar even een bevestiging naar de rest, Megramons had zijn tijd ook verbeterd naar 1.04.xxx, maar dat mag ie lekker zelf posten :p.

    Heb zelf ook 2 nieuwe tijden.

    Car Challenge
    1.05.434 (nr. 194 op Live)

    Nurburgring
    TVR Cerbera Speed 12 (Live)
    6.30.918


    Heb ook die Arcade game geprobeerd, maar verder dan 9645 kom ik niet |:-. Dat kan ik dus echt niet :p
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2005
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    gheghe }:]

    Ik heb gisteren weer een platina plak gehaald :D hoef der nu nog maar 16 O-)

    Status: 16 Goud en 157 Platina :cool: Ik ga voor die TVR :p

    P.S. trouwens iemand die het leuk vindt om de volgende competitie aantegeven PM me dan :)
     
  14. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb zonet een 47.850 op test track gereden met de Radical, wat je wel kunt doen is je hebt dus de Test Track 2x: 1x met Radical en de andere met de Normale autos maar je kunt de Nurburgring ook met de Radical doen bij Car Challenge misschien dat je die daar weer onder kan zetten. Dan heb je dus 2x de Test Track en 2x de Nurburgring, het is maar een voorstel.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2005
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus nóg een lijst voor Metal Mark? :p
     
  16. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Denk niet dat het werkt, de enige Live auto waarmee het nut heeft om de Nurburgring te rijden is de TVR Cerbera Speed 12 in de Live uitvoering. Die Radical komt gewoon zoveel tekort aan topsnelheid, en de bochten op de Nurburgring zijn ook prima te handelen met een TVR, dus imo hoeft er niet nog een lijst bij.

    Ga zo nog ff rondjes rijden, want ik moet en zal onder de 1.05 en 6.30 rijden :p
     
  17. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd met de Pagani heb ik bijgeschaaft tot 1.04.381.
    Ik heb ook geprobeerd om met die Radical de Testtrack te doen, maar met dat ding kom ik echt niet onder de 50 seconden, zal wel aan mij liggen :{
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik kom ff terug op die Nurburing.

    Ik zet hem der niet bij Quadra omdat er voor de Nurburing maar een paar mensen aan deel nemen. Zoals bij Test Track daar doen er genoeg mee om 2 apparte Competitie voor te maken. Maar voor Nurburing kan je net een lijstje maken van 5 man.

    Naja, ik denk der nog ff na. Vanavond maak ik hem misschien ook wel aan...
     
  19. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    ach laat maar is niet meer belangrijk
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijd op de testtrack:

    Testtrack Offline
    Porsche 911 GT1
    49.217


    Telkens heb ik dat ik op een bepaald gedeelte op de track veel sneller ben alleen dan heb ik het daarvoor alweer verkloot of ik moet het nog verkloten, das wel jammer want als ik bijv. de 3 snelste secties op elkaar zou tellen dan was het stukken sneller, maar dat is erg logisch en iedereen heeft dat. :)

    -Edit- Derde plaats! :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina