1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien beschuldig je me niet or, maar toch heb ik het gevoel dat niemand me gelooft. Dus als je me ni gelooft wil ik best ff een foto'tje poste or, duz zeg ut maar.
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Als je het toch niet uitmaakt: Laat die foto maar zien, ben je gelijk er gelijk vanaf.

    Wat is de nummer 1 tijd op live voor de Nurnburgring? Valt me op dat de tijden op de eerste pagina flink uiteen lopen in vergelijking tot de andere banen. Jajaja hij is stukken langer.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2005
  3. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof altijd iedereen, tot dat het tegendeel bewezen is. :D
    Ik heb zulke dingen zelf ook mee gemaakt.
    Bijvoorbeeld bij CS voor de pc. Schiet je zelf echt bijna het hele team dood komen ze zeiken over ach je cheat en weet ik veel wat nog meer.
    Ok als ze dat 1 keer zeggen kan je er wel om lachen, maar na de 10 keer wordt je er echt spuug zat van.

    Maar ik bedoelde alleen maar te zeggen dat theoretisch gezien Quadra dicht bij de nummer 1 komt, omdat daar bewijzen voor zijn. (Xbox Live ranking)
    Dat was het enigste wat ik wou uitleggen.

    Ik heb trouwens ook weer een beetje van me tijd afgehaald.
    Tijd is nu: 1.35.899 en ik sta op de 122ste plek op live.

    Het valt me trouwens ook op dat er veel nederlander in de top zitten. :)
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2005
  4. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar bij de vorige competities had ik toch ook redelijk goede tijden? Dat wil toch wel wat zeggen? Nouja ik geloof ook echt wel dat iedereen hier zijn echte tijden post, want daar gaat het toch om, proberen de tijd van iemand anders te verbreken en niet staan patsen met een tijd die je niet gereden heb?
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tijd van iets 5.55.xxx, dat zei Quadra laatst nog geloof ik.

    Trouwens weer een heerlijke discussie of je het nou moet geloven of niet..Mensen probeer een beetje vertrouwen in elkaar te hebben. Tboeit mij echt niet dat Xboxmod zulke snelle tijden rijdt omdat ik daar toch niet in de buurt kan komen. Ik hang altijd tegen de top 6 aan ofso. Dit keer heb ik een tijd gereden van 1.37.xxx en daar ben ik dan tevreden mee om dat ik echt haast niet beter kan. (eigenlijk wel leip, ik hoef nog maar 16 platina's en rijd bij de Competities gewoon slecht, Heb ook al meer dan een half jaar niet meer gedaan maargoed)
     
  6. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn eerste en gelijk ook de laatste tijd voor deze competitie van mij: 1.39.034, niet echt goed, maar heb maar iets van 5 rondjes kunnen rijden en kom tot maandag niet meer bij mijn Xbox :'-(

    Over het leveren van bewijs voor gereden tijden. Deze competitie is gebaseerd op goed vertrouwen, net zoals de vorige, en als mensen expres betere tijden gaan zitten plaatsen zijn ze zielig _0/
    Oftewel, zolang je jezelf nog aan durft te kijken hoeft er wat mij betreft geen bewijs geleverd te worden.
     
  7. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    XboxMod heeft al een keer een foto geplaatst, dus bewijs genoeg lijkt me. Had ff de topic vanaf het begin gevolgd of doorgekeken dan had je het geweten...Mod en Quad zijn duidelijk erg aan elkaar gewaagd... _O_

    EDIT: ff nagekeken...check pagina 13. Voortaan gewoon iedereen vertrouwens dus binnen deze topic. Ik zal vanavond ook mn tijden ff posten *)
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  8. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké dan.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Kunne we niet gelijk afspreke dat als je in de top 3 drie staat (of gewoon een hele goede tijd hebt) je verplicht bent om een foto'tje te poste of je tijd op live heb moeten staan? Voor mij hoeft ut niet persé, maar als niemand je gelooft lijkt me dit wel de beste oplossing.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  9. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    voor Chicago: Wells & Lake: 1.40.531....Ik meet me wel met de wat mindere O-)
     
  10. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0

    had eerst ok zo'n belaberde tijd :9 maar naar goed oefenen gaat ut egt wel beter

    @xboxmod: vind dat deze thread maar op vertrouwen moet worden gebasseerd maar als da nie gaat moeten er wel maatregelen worden genomen _O_

    tijd die ik nou heb staan is 1.34.733 eindelijk onder de 1.35
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  11. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je steun ;)
     
  12. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al een suggestie voor de volgende competitie?
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm...We moeten ff wat meer members laten halen voor deze competitie zodat tie ook weer wat leuker wordt

    Srry dat ik de laatste dagen niet kon reargeren was veel aan het werk..
     
  14. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nie of jullie nou nog een nieuwe challenge willen maar heb mischien wel idee
    Car Challenge:: Aston Martin Vanquish

    als iemand anders nog een challenge heeft vind ik da ook goed maakt mij allemaal niet uit
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Maandag pas he :p En het maakt eigenlijk helemaal niet uit wat voor auto het word. Het mag van mij ook best wellis een lekker sloom bakkie zijn :cool:
     
  16. U Black Emperor

    U Black Emperor Obscured

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ben gewond sinds woensdag, kan een tijdje niet spelen
    zodra ik weer 2 handen heb zal ik de strijd met de onderste vd competitie aangaan
     
  17. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Classics _O_, we hebben tot nu toe eigenlijk alleen maar snelle moderne auto's gehad, en die classics zijn ook wel gaaf, alleen heb je dan niet zoveel leuke banen bij die carchallenges |:-
     
  18. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Hierbij kondig ik de 6de competitie aan: Car challenge met de Aston Martin Vanquish
    naam van de baan is Edinburgh: Princes Street East

    De competie mag van start gaan vanavond om 0.00 uur ( dus 21 Februari )
    ik post dit al eerder omdat ik morgen de hele dag op school zit

    veel succes dan maar
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  19. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    0:55.667

    Als je wil controleren kun je bij de scoreboards kijken. Ik sta op plaats 18 :).
     
  20. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit alleen vorr mensen die live hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina