1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0

elke maandag start er een nieuwe competitie op dus nog ff geduld tot 28 Feb.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dank je wel :) Alle informatie is ook op de eerste post tevinden.

Trouwens ik heb vanmiddag ook ff 3 sec van mijn tijd afgehaald :D

heb nu een tijd van 56.980 *) Morgen weer proberen :9 Ik vind dit een geweldige baan en auto dit keer. Laps van 1 min en minder zijn beter dan van ander half en 2 minuten.

3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ben ik het ok mee eens. Je kan dan veel meer rondjes rijden en de tijden zitten ok wat dichter bij elkaar. Kga volgende week op vakantie, dus ik kan ni meedoen :'-( maar miss dat k het aant eind v/d week nog ff probeer....

4. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd verbeterd: 0.57.532

Schiet ik niks mee op voor het klassement..maar maakt het weer wat lastiger om ingehaald te worden. :cool:

Deze track is trouwens erg goed...ik speel weer echt achter elkaar door om dat record te krijgen. De vorige was stuk minder..f*ck chicago 8)

5. U Black Emperor

U Black Emperor Obscured

Leuk Bevonden:
    0
    mijn tijd verbetert naar 1:01:896

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd: VERBETERD : 1:08.070 maar ben ook nog niet zo goed. :)

EDIT:/

Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Heb je het wel met de Aston Martin gedaan. Probeer wat meer te remmen in bochten, en rijd er dan gewoon rustig uit dan kom je heus wel op een tijd in de 1.05.

Trouwens Leuk dat er weer zoveel mensen aan meedoen nu al in totaal 11 man :D

8. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel voor je tip Metal ! ik ga zo nog een keer proberen :p en inderdaad er doen er steeds meer mensen mee. :)

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg cool trouwens dat er via XBW zo'n competition bestaat man !! moet bij meerdere games worden gedaan ;)

10. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kunnen we als afsluiter van deze 6de competitie soms niet iedereen die xbox live heeft deze track met de Aston Martin doen. :D
    Deze tread is eigenlijk voor de offline gamers ook bedoeld, maar na deze competitie weet iedereen deze track bijna helemaal uit zijn hoofd. En dan lijkt een online competitie me wel leuk.

Ik heb trouwens gisteren ook me tijd verbeterd, maar ik moet alleen nog even kijken hoeveel het verbeterd was. Ik zit in iedergeval ook in de top 100 ;)

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, lijkt me wel cool idee ja als afsluitertje zo'n Live tournament doen :)

12. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    opzich best een leuk idee, ik stem wel voor
    maar we gaan natuurlijk ok gewoon door met de Offline competitie want die vind ik ok zeeer goed _O_

13. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn nieuwste tijd is nu 0.56.650.
    Damm Fred kroket ik was 1 ronde sneller dan jou ghost maar echt bij die laatste bocht knal ik tegen de vangrails aan en vloog de baan af. :D

Edit: Hehe ik ben net ook handmatig schakelen aan het proberen.
    En dat wat is dat moeilijk. Maar het maakt het spel wel veel realistisch dan met de automaat. Ik had ook bijna een nieuwe record kunnen, halen maar knal ik weer tegen die zelfde vangrail bij die laatste bocht. :D

14. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT:/

Mijn nieuwe tijd is: 1:07.717 :) het gaat steeds de betere kant op O-)

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Zet hem op he :)

Dank je :9

Tlijkt me een leuk idee voor de Online Gamers, Toch jammer dat ik der niet aan kan deelnemen. Tis niet anders :'-(, Als ik iets voor jullie kan beteken (door bijvoorbeeld een Datum en Tijd der neer te zetten voor de Online Mogelijkheden in de Beginpost, PM me dan :))

16. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan ik ok ni aan meedoen, maar voor degenen die wel live hebben lijkt ut me wel leuk om uit te vechten, wie nou de beste is op die track. Misschien dat ik binnenkort ook live heb, kan ik tenminste ook tijden neerzetten op de scoreboards.

17. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, laten we serieus een keer zoiets doen dat lijkt mij echt wel vet ! _O_ maar natuurlijk toch het meest focussen op de offline ranglijst om de NON-live gamers toch nog de kans krijgen om in een ranglijst te staan. en voor de xboxlive bezitters is het ook heel erg leuk om mee te doen, ik vind het namelijk helemaalt TOP ! _O_

18. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou er ook een kans zijn dat PGR3 een keer uitkomt ? zoja wanneer? .:)

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt een supervette track _O_ !
    Chille auto, het is licht, niet te lang... echt gaaf.
    Ik heb nu een tijd van 58:223, kan zeker nog wat vanaf. Elke keer sta ik een seconden ofzo op m'n ghost voor en dan in de laatste twee bochten word ik bijgehaald. Ik zat net trouwens met vier ghosts om me heen te racen:+

Car Challenge
    Edinburgh
    Princes Street East
    Aston Martin Vanquish

58:223

Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  20. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Strakke tijden worden er allemaal gereden hier hoor _O_

Heb nu nog geen internet in me nieuwe huis, dus posten is af en toe best lastig, maar als ik tijd heb zal ik zeker weer meedoen. Hoop volgende week weer fatsoenlijk mee te kunnen doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina