1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Metal Mark: Helaas man... *) ...op naar morgen..

@ Fred: Je was een aantal plaatsen gezakt, dus misschien heb je wel weer wat plaatsen gewonnen...ik dacht dat je 8ste stond eergisteren.

En misschien idd leuk om zo een oude bak te nemen of de wat langzamere auto's, waarschijnlijk komt het dan net als bij deze baan heel dicht bij elkaar te liggen. Als het dan nog een baan van net onder de 1 minuut is ben ik helemaal blij :cool: .....(Tip: Porsche cayenne met....??geen idee welke baan??....)

2. mr_xbox

mr_xbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe rijden jullie die tijden van 00.55.163 , mij is het al bijna onmogelijk om te halen.
    hebben jullie het spel al uitgespeeld dan????
    zo ja hoe rijden jullie de cone challenges dan.
    mijn eigen tijd in de competietie is inmiddels verbeterd naar 00.58.996 na 16x opnieuw proberen en veel zweten.

mr_xbox

3. U Black Emperor

U Black Emperor Obscured

Leuk Bevonden:
    0
    Had mijn tijd verbetert maar was nog niet genoteerd: 1:01:014

& een scherpere tijd voor de Nurburgring Competitie
    7:11:533 Koenigsegg CC V8S

4. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Kudos world series en arcade helemaal op platinum. En die tijden moet je rijden door gewoon keistrak te rijden en gewoon niet te slippen.

Die cone challenges kun je halen door alles aan elkaar te linken en je bonus dus niet kwijtraken. Daarvoor moet je best hard rijden en als je dat lukt dan haal je vaak al genoeg voor platinum.

Ik heb ook wel eens 100x over een cone challenge gedaan :p, egt een ramp soms.

5. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die cone challenges kun je halen door alles aan elkaar te linken en je bonus dus niet kwijtraken. Daarvoor moet je best hard rijden en als je dat lukt dan haal je vaak al genoeg voor platinum.

Ik heb ook wel eens 100x over een cone challenge gedaan :p, egt een ramp soms.[/QUOTE]

Ja dat weet ik maar In ultimate heb je er een in florance op platina moet je daar iets van 19500 halen iklink hem dan helemaal en haalt het dan net niet.

Voor de testtrack 00:50:016 Porsche 911 GT1
    Voor de Nurburgring Competitie 06:59:217 Porsche 911 GT1

Na heel veel zweten en zulke tijden haal ik niet met de mercedes clk-gtr hoor. Maar het kan ook komen omdat ik nog niet zo goed ben ik heb alles op goud en pas 40 platina in de kws.

6. mr_xbox

mr_xbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt beide, ik ga het proberen en hoop zo ver mogelijk te komen.

7. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders help ik je nog wel een keer met de conechalanges.

8. mr_xbox

mr_xbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    graag zelfs kom je om 11 uur nar mij dan

mr_xbox

9. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit mag niet he wel je aan de regels houden maar is goed. Volgende week kunnen we dan een compact sports car challange nemen en deze week een classics.

10. mr_xbox

mr_xbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of niet floris.sp
    maar hoe bedoel je dat dan met die challenges

mr_xbox

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik word echt helemaal gek hier. Ik zit een hot lap te doen bij de SUV's, je moet een tijd van 58.000 halen... had ik eerst 58.039, verbeterd naar 58.032 en nu heb ik 58.023. Ik word echt helemaal gek. Het is dezelfde track als de car challenge die nu nog staat, dus ik dacht dat dat wel ff ging lukken... Komt de nieuwe competitie gewoon vanavond?

Edit: YEEEEEEEEEEEES!!!!!!!! 57.938 na 137 pogingen :p Snel verder :)

Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  12. mr_xbox

mr_xbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    erg balen voor je maar ik heb hem al gehaald, je moet hem gewoon vaker over doen helaas.

mr_xbox

13. mr_xbox

mr_xbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zonet mijn tijd verbeterd , het record staat 00.58.423 dus ik sta onder floris.sp.
    ik neem aan dat dit nog veranderd word voor de uitslag bekend is.

Mr_xbox

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Graag niet Offtopic gaan mensen :p. Daar heb je een Centrale PGR 2 forum voor :) Mr_xbox je kun hem ook Editten ;)

Ik had Fredkroket Zondag GePM-ed maar hij staat nog steeds als ongelezen, Fredje Lees is je PM ;). Ik hoop dat hij hier vanmiddag een baan + Auto er neer batst :cool:

Srry voor de mensen (U Black Emperor & Mr_xbox) Maar de Test Track en Nurburing zijn top 5 competitie's om het zo maar ff te zeggen :) Vandaar dat jullie der niet in staan.

Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, sorry, mijn fout :p Waar kun je trouwens de testtrack rijden?:) Beetje laat, maar ja... Ik heb nog geen auto's unlockt in die hoge klasses, maar ben wel ff benieuwd...Rijd ik hem wel met de Saleen ofzo...

16. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een auto kiest in single-player staat er onderin garage en showroom. Ga naar de showroom en dan kun je met al je unlockte auto's rijden op de test-track :)

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Fredkroket je mag zelf kiezen wat voor baan dus zet der maar wat neer :D..

Srry dat het een beetje uit is gesteld maar wat is nu 1 dag op een volle week :p. Hoe denken jullie over: Challenge's ander halve (1 1/2)week in plaats van 1 week ?

18. Sovryn

Sovryn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit wel een vet initiatief en zou graag meedoen. Moet ik wachten tot de nieuwe challenge of zijn de oude ook nog steeds open?

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Die zijn gesloten, Je kunt iedere week aan een nieuwe challange meedoen en je kunt doen Altijd meedoen aan de Test Track, Garage MiniGame en Nurburing Competities

20. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh..Ik snap het ff niet meer gaat deze challenges nou dicht en komt er een nieuwe ? :confused:
    Sorry ben 2 dagen niet meer in deze thread geweest. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina