1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Competitie 6 is nu gesloten en we gaan nu verder met 7. Easy toch?

De nieuwe competitie voor deze week is de car challenge met de Jaguar XKR ( Sports Coupe ). Deze wordt verreden op de "Princess Street Loop" in "Edinburgh".

Veel suc6 met competitie 7!

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan, cool. Maar zou dat ook ff bij de beginpost geschreven willen worden ? THANQ. :)

3. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had maar 15 minuutjes, dus ff een begin tijd neer gezet, dan is er ff een richtlijn om over heen te gaan :cool:

Mijn tijd met The Jag: 1.08.643

Leuke auto, leuke track dus die tijd gaat nog wel dik naar beneden deze week :)

4. Pifuzok

Pifuzok TIBIA IS COOL :D

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: Ik heb nu 2 maanden gratis Xbox-Live en ik wil weten of ik de rondes die we nu rijden alleen Offline kunnen rijden of dat je ook de car challanges online kan doen ?

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Kan ik ook gewoon meedoen of moet ik me ergens bij inschrijven? Heb ik weer eens een reden om PGR2 er bij te pakken :)

6. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Pakken die handel en meespelen :). Gewoon je snelste tijd hier posten ( En geen bull ). Dus veel suc6 ^^.

@ Pifuzok :

Gewoon bij single player the car challenge doen. Als je dan stopt wordt je tijd automatisch op het xbox live scoreboard gezet. Die tijd kun je hier dus posten.

Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf, nieuwe competitie :) Ik zal morgen eens kijken. Maar doen we hem nou 1,5 week? Ben ik wel voor eigenlijk... Vet dat er steeds meer mensen bijkomen!

8. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben trouwens in voor gewoon 1 week per challenge. Dat vind ik meer dan voldoende en zorgt wat mij betreft voor voldoende afwisseling. Ik merk nu dat ik de eerste dagen veel speel, daarna wat minder en dan in het weekend weer veel. Een extra maandag, dinsdag en woensdag zou voor mij niks toevoegen....maar nu gaan we weer lekker strijden om die bovenste plaatsen...veel succes *)

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zit ook weer wat in. Dan doen we gewoon na een week een nieuwe, maar dan blijft de oude nog een week actief. Zodat 2 challenges elkaar zeg maar overlappen... Misschien ook wel leuk voor mensen die de car van de ene challenge nog niet unlockt hebben... Maar ja, het is maar een id, het is wel weer meer werk voor Metal Mark mssn!

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm ik denk eigenlijk niet dat er veel behoeft aan is om 2 challenge open te houden omdat je toch voor een nieuwe challange gaat. En het is vaak lastig om te weten of het nou om welke challange gaat omdat de meeste er gewoon een tijd neer zetten en dan kan ik alles weer lekker uitzoeken.

Over dat met Challange van meer dan 1 week dan doen we maar niet, Dat argument van Superbol daar ligt mijn mening ook wel namelijk :)

Tuurlijk mag je meedoen iedereen mag dat :)

Onderaan de Eerste Post staat alle Informatie aangegeven, ik hoop nu dat het wat beter te begrijpen is :)

Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de 1e keer dat ik deze thread lees zie ik de 1e race SPEEDFREAK staat er op eens op de 3e plaats: THA BOMB. Ik denk o ja dat had ik een keer gepost in zon threat over of die 1.27. ofzo een top tijd was en toen had ik mijn toptijd gepost en die is hier toen in verwerkt. nou ga ik ook weer volop PGR2en :)

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    in deze thread :) 9de post

O-) Trouwens leuk dat je weer mee doet :)

13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook leuk :) Wist niet eens dat deze thread bestond. (ik ga weer ff een poginkje wagen:))

14. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mun best gedaan vanochtend en ik kwam tot 1:04.633. Moet nog wel paar tienden vanaf kunnen ^^.

15. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, anders sta ik gewoon op nummer 1!!....ben ik wel de enige tijd natuurlijk..maarja :cool:

@ Metal Mark: Ik ging je uitleg ff doorlezen en het klopt niet helemaal. Je zegt namelijk dat alles waar !!...competitie..!! voor staat dicht is, behalve de bovenste. Maar dat zou op de manier zoals jij het hebt neergezet betekenen dat de test-track en arcade competitie ook dicht zijn. :) ....misschien dat het handig is voor de nieuwe mensen in de competitie om dit iets beter te formuleren. Alhoewel je met een beetje nadenken er zelf ook wel achter kan komen vind ik... *)

16. U Black Emperor

U Black Emperor Obscured

Leuk Bevonden:
    0
    Competitie 7: 1:10:452

& een scherpere tijd voor de Nurburgring Competitie
    7:08: 900 Koenigsegg CC V8S

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ok thnx ik zal het wel ff aanpassen, Nederlands is niet mijn beste vak op school :)

U Black Emperor De Nurburing is een Top 5 competitie dus je staat er jammer genoeg niet in.

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    YES YES YES @METAL MARK je kunt je lijst weer ff aanpassen heb op SPEED FREAK een tijd gehaald van 1:24:689 dus mijn 3e plaats is vergaan :)

edit: kom er net achter dat ik dan 1e sta op SPEED FREAK :) :) :) cool

Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Lees 1ste post onderaan de 1ste pagina :) Deze Challenges zijn gesloten :)

20. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    wacht ff hoor maar SPEED FREAK is nog niet gesloten hoor :confused: . Dat staat er nergens |:- . Want SPEED FREAK staat bij de nieuwe competities :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina