De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    De bovenste Challange is altijd open en de Challenge's die daar onderstaan die beginnen met ''de ... Competitie'' zijn gesloten.

Ik zal der dan nog bijzetten dat ze zijn gesloten.

Pff je blijft bezig :{ Maargoed ik hoop dat je het begrijpt dat ze gesloten zijn, Ik heb namelijk geen zin om elke keer 10 Competitie bij te gaan houden, En dat word ook telkens meer omdat iedere week der een nieuwe Challenge bij komt.

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    o ja sorry maar ik begreep het niet. Zal me vanaf nu aleen maar op die 7e competitie gaan richten ( sorry voor mijn geseur ;))

3. Sovryn

Sovryn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    schrijf mij maar op voor 1:08.437 Metal Mark, comp. 7. Mijn respect trouwens voor fred kroket, das een bijzonder snelle tijd die je daar hebt neegezet

4. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd voor comp. 7. heb er aardig lang over gedaan maar hier is de tijd:1.04.356 :)
    ben er zelf aardig trots op :)

Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  5. Sovryn

Sovryn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jezus, 1.04 is ontzettend snel, ik ga dat echt nooit halen, rijden jullie trouwens handgeschakeld of met een automaat?

6. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik rij zelf Automaat. maar met conechallenge rij ik altijd handgeschakeld (i.v.m. de slides enz...) 1.04 is opzich natuurlijk wel een vette tijd maar als je lang oefent lukt het denk ik wel. gewoon concentreren op de game veel succes ;)

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij ALTIJD automatisch anders kan ik me niet concentreren, maarja ieder zijn eigen rijstijl. :)

8. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ok maar ff un paar rondjes gereden en ik haal een tijd van 1:06.849 #151 op live ranking. Kan natuurlijk wel wat vanaf maar dat later in de week

Baan is top, auto is top

9. mr_xbox

mr_xbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn tijd voor competietie 7 is 1.07.430
    ik heb hier 2 uur voor gezeten en heb de race met de jaguar ongeveer 40 x over gedaan.

mr_xbox

ps. hoe hebben jullie het spel op platinum uitgespeeld ik kan alle cone challenges niet halen.

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0

Met de cone challenges moet je op HANDMATIG schakelen zodat je goed kan sliden door de bochten en zorgen dat je veel GOOD LINES hebt en andere punten en natuurlijk een CLEAN RACE halen en voor de tijd krijg je meestal ook punten. veel succes ! ;)
    Ik sta nu met comp. 7 op de eerste plek en eb daar egt vaak over gedaan. maar als je het eenmaal hebt gehaald voel je je egt DA MASTER :)

11. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hehe :D je blijft maar op me hielen zitten.
    Mijn tijd is 1:06:832 en een plaats 145 op xbox live. :D
    Eens kijken of ik nog tijd heb deze week om me tijd te verbeteren.

12. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het kut dat ik geen xbox-live heb kon ik zien hoe hoog ik stond :mad:

13. mr_xbox

mr_xbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt en ik hoop dat ik het toch echt snel voor elkaar kan krijgen

dan voel ik me hopelijk DA MASTER

14. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    01:08:867 Hierna was ik erg blij maar ik ga mijn tijd nog verbeteren en het is beter als je er geen top3 van maakt maar alle tijden neerzet dan wordt de lijst wel lang maar anders staat iedere keer dezelfde mensen erin.

15. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    als er een top 5 is dan blijft he spannender om mee te doen, want dan blijf je het proberen totdat het je eindelijk lukt, en dan komt het leukste, dan voel je je pas egt goed:) als alle tijden er stonden dan was het niet meer leuk om mee te doen

EDIT: jammer dat mijn tijd nog niet is verwerkt (ik sta namelijk eerste :))

Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja srry ik ben niet 24/7 online :p, ik zal wel weer alles bijwerken :)

Vet der is alweer een Top 9. Ik zal vanmiddag ook ff gaan rijden, Maar ik wil eerst GT4 spelen :cool:

Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  17. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar al speel je op platinum, en dan cone challenge dan lukt het mij niet op automatisch, ik rij dan altijd met de auto met de meeste powerslides en dan rij ik met 2 door de bocht en lekker slippen, en dan lukt het mij makkelijk om het op platinum te halen. Maar zoals je al zei ''ieder zijn eigen stijl'' ;)

18. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo haal je ze ook gemakkelijk voor mij dan nog op goud maar ik ben bezig.

19. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    thaBomb heb je ook alles op platinum gehaald?
    Arcade ook? :)

Ik heb btw alles op automatisch gehaald. Misschien moet ik het maar eens over doen en dan op manual ^^. Ik merk de voordelen van manual op het moment behoorlijk. Vooral in bochten kan het veel tijd schelen om zelf te schakelen.

20. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij de ULTIMAT series op platuinum. Op arcade alleen de street races op Platinum gehaald, ben hard bezig om alles te halen op platinum. En idd Manual heeft heeel veel voordelen vooral qua kudos punten halen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina