1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Shit, na de eerste 5 rondjes kan ik er niks beter uit persen dan 46:099
    Vanmiddag toch nog maar eens goed proberen!
     
  2. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er 45.130 van gemaakt, nog niet egt goed maar ik heb nog een hele week :)
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb mijne verbeterd! Na 20 rondjes is er 45;276 uitgekomen.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Superbol hoort nu ook tot het PGR 2 challange Team O-) hij houd alles een bij wat met XboxLive temaken heeft. Dus wat is de ''Record op een Baan'' En op welke rank staat hij nu met zijn tijd :)
     
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hierboven mn post veranderd, mn tijd is nu: 0.43.349
    Je hebt het nog niet verbeterd dus vandaar.
    Ik denk dat er nog wel iets af kan, maar het wordt steeds moeilijker.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2005
  6. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    0:43.631 -> Rank 13 op Xobx Live. En Xboxmod ik ben heel benieuwd naar jouw tussentijden. Zou je die alsjebliefffft kunnen posten? Snelste wat ik in de 1e sector heb gehaald is 0:15.730 ( 3 tienden sneller dan de nummer 1 | Dr. Velocity | ), maar daarna schiet die gast als een speer weg.
     
  7. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil wel, maar dat kan ik niet zien! Ik heb geen live...
     
  8. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon je profile ghost laden. Je begint gewoon met rijden en na de autostart druk je op start. Ga je naar options / ghost manager en dan show profile ghost. Zie je je eigen rijden en kun je ook de tussentijden zien.
     
  9. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah kzi um wel rijden, maar ik kan de tussentijden toch niet zien?! Of moet je het dan gaan uitrekenen? Ik heb de ghost altijd aanstaan, maar zal het ff uitrekenen dan.
     
  10. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste: 0.15.848 Tweede: 0.28.485 en dan 0.43.349
    Ik weet niet helemaal zeker of ze kloppen, maar wat heb je er eigenlijk aan?
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk kan 'ie dan kijken waar hij moet verbeteren... Ik heb nu 44.434, het gaat steeds beter :) Vooral op het laatste stuk kan ik nog behoorlijk inhalen, die combinatie van drie bochten zeg maar loopt nog niet echt briljant...

    Barcelona
    Barri Gotic
    Caterham 7 Classics
    44.434
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2005
  12. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die drie kleine achter een volgende bochten bedoeel je ?? want daar verlies ik ook meestal tijd. |:-
     
  13. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mn tijd weer verbeterd: Was eerst 0.45.660. Nu is het:

    0.44.959 *)
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn tijd ook weer verbeterd met een paar tienden naar 44.589 !!!
     
  15. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon eerst gas loslaten, dan insturen en dan net voor de derde even remmen, op die manier kom je er volgens mij het snelst doorheen. Je moet daar dus vooral niet met de bochten gaan meesturen, maar gewoon rechtdoor. Ik denk dat de meeste dit al door hadden, maar toch voor degenen die hier tijd verliezen. :)
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Update/News: We hebben nu in de Eerste post gezet de Ranking van jullie tijden. We doen dit alleen van de Top 3. Dus als je een keer in de Top 3 staat kun je zien hoeveelste jullie dan zouden staan op XboxLive :)

    Hebben jullie nog ideeen voor dit Topic, PM dan naar Superbol of Metal Mark
     
  17. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Is egt un goede actie! Metal Mark & Superbol! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

    Kun je miss de rankings van de eerdere competities ook erbij zetten?

    Ik kan verder niet veel meer verbeteringen bedenken, maar wat doen we als we al de car challenges gehad hebben? Want in het eerste deel hebben we er ook aardig wat gehad, all1 jammer dat ik pgr2 toen nog niet had! |:- |:- |:- |:- Maarja wat zeur ik ook, dat is voorlopig nog niet het geval...
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je miss de rankings van de eerdere competities ook erbij zetten?

    Ja dat zou hartsikke handig zijn !! En anders maak een speciaal Topic voor de rankings van de vorige Competitie..
     
  19. mr_xbox

    mr_xbox Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een tijd voor de caterham challenge:
    00.46.517

    leuk trouwens die lijst van xbox live niet dat ik er oot in kom te staan bij de eerste 3.

    MR_XBOX
     
  20. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    @ XboxMod, Feodor

    Ik neem aan dat jullie de eerdere competities binnen deze thread bedoelen..?? Zo ja, dan had je vast al gezien dat competitie 6+7+8 al gedaan waren, en de rest zal deze week uiteraard volgen. Net zoals dat we de WR erbij gaan plaatsen zodat die alsnog vergeleken kunnen worden.
    Zo niet, dan zul je pech hebben, want ik ga toch echt niet die hele vorige thread door zitten te spitten en dan lekker half PGR2 omploegen om die rankings uit te gaan zoeken ;)


    @ feodor

    Leuk dat je overal een beetje aan het posten bent binnen het gehele forum, maar als ik het goed heb ben ik je nog nergens tegen gekomen in een enkele raceuitslag....als ik het fout heb dan mijn excuses, maar anders de volgende keer ff nuttig posten ipv deze thread te spammen :p ...of nog beter...gooi je PGR2 er weer is in en join the PGR2 competitie!!!!!


    @ XboxMod en iedereen

    We zijn sowieso van plan om dit waarschijnlijk ietsjes uit te breiden, en de top 5 van zo een ranking op Live te voorzien. Als nou blijkt dat er meer mensen zijn die dit graag willen weten maar die nooit bij de top 5 in de buurt zouden komen kunnen we eventueel kijken of we niet de hele huidige lopende competitie hiervan kunnen voorzien. Maar als meer dan de helft hier niet zoveel waarde aan hecht gaan we onze tijd uiteraard beter besteden :cool:


    Naast dat we graag willen dat iedereen meedenkt over het verbeteren van de competitie zou het ook een leuk idee zijn als jullie je vrienden of forum-members zouden willen vragen om ook mee te doen aan de competitie. Hoe meer mensen er mee doen, hoe groter de competitie wordt, hoe leuker het natuurlijk is O-)

    Als laatste nieuwtje gaan we kijken of we de naam van de thread kunnen veranderen omdat het nu lijkt alsof iedereen hier alleen zijn tijden noteert ipv dat er hier een scherpe competitie bezig is }:] Dus als je hem niet meer kan vinden binnenkort dan weet je dat de naam veranderd is, maar dat spreekt allemaal voor zich.

    Korte en leuke introductie ;) en nu weer lekker racen

    Laterz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina