De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    YES! Weer wat van mn tijd afgensnoept. Kan nou eindelijk die lastige S bocht een beetje! 43;856

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke verbetering van de topic weer :) Kan iemand trouwens eens opzoeken welke ranking ik met mijn tijd (44.434) zou hebben op L!ve? Ik denk dat we voorlopig nog wel wat Car Challenges hebben inderdaad. Check m'n handtekening trouwens :p

3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Amen...

Sorry ik wist niet dat je rest ook nog ging doen. Maar dat van die top 5 is voor mij niet nodig of er moeten veel mensen zijn die dit wel nodig vinden.
    Keep up the good work!! _O_

4. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Mochten we ooit alle car challenges gehad hebben, kunnen we altijd nog overgaan op circuit challenges. Of met bepaalde auto's op bepaalde banen. Je kunt egt meer dan 10,000 challenges maken :)

Nog bedankt voor de tussentijden Xboxmod. Ik zie nu dus dat ik bij de kronkel S al mun tijd door de plee spoel :p. Ik zal je taktiek eens proberen. Kad zelf ook een leuke, maar die lukt maar 1x in de miljoen keer. Kging er egt snoeihard doorheen en in de 2e bocht van de kronkel kwam ik heel goed op de kerbstone waardoor de auto naar rechts sloeg. Maar dat lukt me denk ik niet ff nog een keer :p.

Verder vind ik dat het een prachtig competitie-topic is.

Amen :p

5. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar de circuit challenges kun je toch niet regristeren op !LIVE! ?

Ja bij die kronkel S schiet mn ghost dr vandoor, meestal heb ik voor die bochten un voorsprong van 0.200 en dan nog gaat di er voorbij! :confused:

Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen volgens mij zijn die niet geregistreerd op Xbox Live, Laten we eerst maar al deze Challenges doen en dan kijken we verder.

Bij die kronkel moet je gewoon net een beetje geluk hebben dat je er goed door heen gaat. Soms lijkt het dat je der zo door heen schiet en de andere keer raak weer zo'n muurtje.

'k zal vanmiddag ook weer ff gaan rijden. Moet toch wel wat beter want bijna meer dan helft van de gasten die meedoen zit al onder de 45 sec

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het niveau wordt steeds hoger :) Zou iemand eens willen kijken welke plek op L!ve 44.434 had opgeleverd?

8. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoor, die staan er ook gewoon allemaal op, alleen het vervelende is dan dat er in ieder geval geen rankings meer bij zullen staan bij deze competitie aangezien er eerst altijd 5 minuten lang bladzijdes met een TVR 12 staat aangezien die vaak de snelste tijd heeft staan. Maar voorlopig hebben we nog zo een 100 niet gespeelde car challenges, dus geen probleem :p

Ik heb trouwens net weer een berg gegevens naar Metal Mark verstuurd waarin alle Wereld Records staan, alle rankings incl Nurnburgring alleen bij die eerste baan (Speedfreak) is er volgens mij geen car challenge gedaan...weet iemand daar wat meer van :confused: Heb het al aan Metal gevraagd, die weet het sowieso wel :) Maar ff wachtten tot vanavond wanneer alles is bijgewerkt...kunnen jullie jezelf ook is echt met de rest van de wereld meten *)

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Update: We hebben nu alle Competities bijgewerkt op het Xboxworld ScoreBoard van PGR 2 der neergezet(behalve de eerste Competitie omdat dat een CircuitChallenge was) behalve de Test Track's en de Mini Game in de Garage :) De Wereld Recorden staan der ook bij genoteerd

Wij hopen dat jullie het leuk vinden :). En ideeen zijn altijd welkom!

10. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ga zo door!

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd ga zo door!
    Ik heb mn tijd wat verbetert naar 0.43.250

12. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook weer een nieuwe tijd :):

45.881
    Nr. 362 op Live

13. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Xboxmod , eikel :9. Ik ben nu egt keihard bezig en heb 0:43.413 en ik kan er nog 4 tiende afhalen. Alleen die kronkel + een snel begin bij elkaar en ik heb een lage 43'er. Maarja daar kan nog wel een dag overheen gaan :9.

In het eerste stuk ben ik btw 2 tienden sneller dan Dr Velocity :confused:. Daarna ongeveer gelijk en op het end vliegt ie als een gek door die kronkel. Ik ga maar nog meer oefenen, keb al 400+ km in die catherham gereden nu :9.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Echt grappig, in de 'zone' waar ik in rijd, betekent 4 tienden verschil 20 plekken, helemaal bovenin betekent 7 tienden verschil maar 5 plekken verschil...
    Die DR Velocity is trouwens goed!
    Moet je het verschil zien bij de Ferrari 360 Spider tussen de beste tijd hier op het forum en DR Velocity's tijd... 2,5 seconden op een tijd van krap 55 seconden!
    Wel leuk om te zien waar je staat op de L!ve-list. Keep up the good work!

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb mijn tijd ook goed verbeterd naar mijn zeggen.

0.44.528 :cool:. Alleen op dat laatste stuk rijd ik altijd bagger :mad: Als ik bijvoorbeeld dan een keer 1 sec achter op mijn record rijdt, rijd ik dat stukje altijd super goed en rij ik der voor schans ik overal tegen aan. :'-(, maargoed de 43 sec zal ik wel nooit halen, maar ik ben al goed op weg :)

Aah pindakaas staat nog steeds boven mij...

16. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk door hoe je die kronkel moet nemen, maar nu gaat het eerste stuk bij mij elke keer weer mis! |:- |:-
    Als je de beste tijden van de 3 stukken opteld heeft iedereen wel een snelle tijd. Ik had bij het eerste stuk een keer 0.15.5xx en als ik dan de rest erbij optel zit ik redelijk in de buurt van het wereldrecord. Maar ja dat zal wel nooit in 1 rondje lukken. Jij hebt trouwens wel erg veel kilometers in de caterham, ik zit nog maar aan de 150...

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Wow! 15.5xx hoe heb je dat wel niet ooit gereden kerel. Ik haal bij dat stukje in die bocht telkens 16.xxx of hoger maar ik heb echt nooit in de 15 gereden. En dat terwijl ik toch wel het gas ingedrukt houd. Mijn rij stijl zal wel anders zijn dan die van jullie. Trouwens wel weer leuk dat iedereen dicht opelkaar zit met de tijden. Toen ik voor het eerst onder de 45 sec reed dacht ik van ''Vet! dit zullen der maar weinig halen'' maar als ik dit nu zie denk ik van ''is iedereen opeens beter geworden ofso''. Wel leuk want zo rijdt je toch meer want je wil je voor ganger echt wel inhalen. Ik zit nu op Pindakaas teloeren :cool: Ik heb net 100 kilometer staan op de teller, en dat zal de komende week naar 200 kilometer lopen :9

18. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Woehoe \o/. 0:43.215 -> Rank 4 op Xbox Live.

Btw, Xboxmod zou 5e staan op Live met die tijd :).

19. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je bent sneller dan ik kerel! :)

44.550 (69 @ live).

20. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Nieuwe tijd, 45.333 *) en mijn Live ranking is 200, kom weer een beetje in de buurt van mijn vaste stek, zo rond de 150ste plaats :+

Edit: even opgezocht op XBL O-)
    Metal Mark: 44.528, je zou de plaats van Cole overnemen :+. De 68ste tijd is namelijk 44.518 en daarna komt Cole met 44.550, dus je staat 69ste.
    Xboxmod: 43.250, de 6de tijd op Live.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina