@ XboxMod, Feodor
Ik neem aan dat jullie de eerdere competities binnen deze thread bedoelen..?? Zo ja, dan had je vast al gezien dat competitie 6+7+8 al gedaan waren, en de rest zal deze week uiteraard volgen. Net zoals dat we de WR erbij gaan plaatsen zodat die alsnog vergeleken kunnen worden.
Zo niet, dan zul je pech hebben, want ik ga toch echt niet die hele vorige thread door zitten te spitten en dan lekker half PGR2 omploegen om die rankings uit te gaan zoeken
@ feodor
Leuk dat je overal een beetje aan het posten bent binnen het gehele forum, maar als ik het goed heb ben ik je nog nergens tegen gekomen in een enkele raceuitslag....als ik het fout heb dan mijn excuses, maar anders de volgende keer ff nuttig posten ipv deze thread te spammen
...of nog beter...gooi je PGR2 er weer is in en join the PGR2 competitie!!!!!
@ XboxMod en iedereen
We zijn sowieso van plan om dit waarschijnlijk ietsjes uit te breiden, en de top 5 van zo een ranking op Live te voorzien. Als nou blijkt dat er meer mensen zijn die dit graag willen weten maar die nooit bij de top 5 in de buurt zouden komen kunnen we eventueel kijken of we niet de hele huidige lopende competitie hiervan kunnen voorzien. Maar als meer dan de helft hier niet zoveel waarde aan hecht gaan we onze tijd uiteraard beter besteden
Naast dat we graag willen dat iedereen meedenkt over het verbeteren van de competitie zou het ook een leuk idee zijn als jullie je vrienden of forum-members zouden willen vragen om ook mee te doen aan de competitie. Hoe meer mensen er mee doen, hoe groter de competitie wordt, hoe leuker het natuurlijk is
Als laatste nieuwtje gaan we kijken of we de naam van de thread kunnen veranderen omdat het nu lijkt alsof iedereen hier alleen zijn tijden noteert ipv dat er hier een scherpe competitie bezig is
Dus als je hem niet meer kan vinden binnenkort dan weet je dat de naam veranderd is, maar dat spreekt allemaal voor zich.
Korte en leuke introductie
en nu weer lekker racen
Laterz
Klik om te vergroten...