1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd 59.576. :) Ben er trots op.
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee, meen je dat echt? Ajoh, gewoon tien rondjes achter elkaar rijden. Dat went echt goed!
     
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo supah goed. :p
     
  4. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah kut! Nouja, zal ik ut nog eens proberen...
    Ik denk dat als alle stukken in 1 rondje eindelijk eens un keer goed gaan (en dat moet gewoon een keer lukken!!!) ik een rondje in de 42 heb. :)
     
  5. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Daag me niet uit he :9. Wel spannende competitie dit btw :). Komt denk ik ook door het korte baantje.
     
  6. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is weer lekker geraced zie ik vandaag *) ...en zelfs de eerste mod heeft zich in de competitie gemeld, werd ook wel eens tijd _0/
    Ik zal mn eigen tijd zometeen nog is ff proberen te verbeteren, want ik zie dat er nogal wat mensen me voorbij zijn gegaan. :'-(
    Grappig trouwens dat jullie het net over het aantal gereden KM hebben...aangezien Metal Mark en ik het er vanmiddag nog over hadden om dat ook bij een select groepje te gaan vermelden om te kijken wie er echt verslaafd aan zijn geraakt }:] ...alleen zal het geregeld voor gaan komen dat er al in de auto gereden is, en het gaat dan natuurlijk puur om de aantal gereden KM in deze challenge, en dan zou iedereen eerst zelf zn begin hoeveelheid op moeten schrijven en vervolgens telkens bij elke verbetering van zijn tijd een simpel sommetje maken om het aantal van de challenge te krijgen. Aangezien we niet aannemen dat iedereen hier zin in heeft zijn we van dit (goeie) idee afgestapt maar als er betere oplossingen voor te bedenken zijn, geef het dan ff door!!! :9

    Het is zeker spannend dit keer, en dat zal ook idd door de korte baan komen...wat mijzelf trouwens ook erg goed bevalt want het houdt zeker de competitie erin en je kan lekker veel rondjes rijen 8)

    Ik heb alle tijden weer genoteerd en zal ze ff doorgeven aan Metal Mark, kan hij weer ff lekker gaan updaten.... }:]

    Edit: Ohh ja, feodor...leuk dat je zelf ook mee doet aan de competitie *) ...maar zou je het erg vinden als ik jou tijd niet ga controlleren op Live, anders ben ik nog wel een uurtje bezig om daar aan te komen ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  7. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals iedereen kan zien is de naam van de thread veranderd *) Dit om wat duidelijker weer te geven wat er in deze thread gebeurd. Mocht iemand het niet meer kunnen vinden, PM me dan ff ;)
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tof gedaan Superbol, en dank aan de Mod die die titel heeft verandert. :cool:. Ik zal vanmiddag weer is in mijn autootje gaan rijden want ik moet toch echt wel voor Pindakaas uitkomen :9

    Gheghe die tijd had ik ook een keer gereden en daarna kreeg ik der 0.00.022 af waardoor ik op een 44.528 uitkwam :p. Tsja ik had vast en zeker net iets eerder het gas ingedrukt :)
     
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Metal Mark: Mooie nieuwe Avatar. ;)

    Sorry voor de Offtopic, als ik de volgende x post edit ik wel ff. ;)
     
  10. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Yesss! Mn tijd weer wat verbetert: 0.43.167
     
  11. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey gasten,

    ik ben er een tijdje niet geweest, ik kon niet eens de volgende competitie aankondigen. S*O*R*R*Y. Maar die challenge op Uffizi in Florence - Ferrari 360 Spide is een hack. Eigenlijk zou je die KronikbUdSm0KeR er uit moeten halen. En de volgende als 1 neerzetten. Hij is een klootzak, die Brede. En respecteren met zo'n gegeven al helemaal niet. Ik ga nu ff die Caterham proberen.

    GrrrrrrrreetzZ
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ej niet schelden he...Leuk dat je weer terug bent in deze competitie :)

    Ik heb trouwens weer een heerlijk tochtje gemaakt vandaag, zat eerst op 100 km op de teller en nu staat die ruim boven de 200, En ik ben der ook nog nix mee opgeschoten ook :'-(. Ik was telkens zodicht bij en dan kom ik bij die kronkel en weg is je tijd. Had 1 keer zelf 0.00.297 voorsprong op mijn ghost en nog verkl**t ik het |:-, dit kwam der toen uit: 0.44.576 gereden, maarjah dat is dus 0.00.048 slomer :'-(. Ik had nog wel een zeer mooi getimed rondje al zeg ik het zelf, had precies 45.000 gereden *) niet dat ik der veel aan heb maargoed.

    Morgen maar weer is ff proberen.

    Netjes, ik heb geen idee hoe jullie het doen maarjah.
     
  13. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ej niet schelden eh
     
  14. Sovryn

    Sovryn Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag genoteerd worden voor 47.513, t is nie snel maar k ben ook ni zo goed lijdt ik uit de andere tijden af, maar k sta daarmee in elk geval niet laatste :D
     
  15. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de nummer 2 tijd dan?
     
  16. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof 1 seconde later, van Baldheadbasher. Hij gebruikt een gemodde XBOX waardoor zen auto sneller accelereert en minder slide. Wat een n00b
     
  17. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey maar Mark, we moeten echt die Carrera uit Sports Coupe nemen, In the Loop Chicago. DIe is zo vet.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wie zien wel wat we nemen eerst nog ff in overleg met Superbol. Alles bijgewerkt en Darth Piwi je kon dit ook best editten, dan houden we dit Topic ook schoner :).

    Woei! We hebben al een Top 14 :) Ga zo door iedereen..
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft nix met een gemodde xbox te maken or. Dat zou dan toch aant spel liggen. :'-(
     
  20. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Superbol zit met een probleem :D ....de 3e tijd op Xbox Live is sneller dan Xboxmod zijn 0.43.167. De 4e tijd is die van FredKroket met 0.43.215. Nou kunnen we Xboxmod gewoon de 3e tijd geven op Live...of heeft er iemand een betere oplossing?? :9

    Daarnaast heb ik ook even naar de ranking van Feodor gekeken...je hebt een welgetelde plaats van 3208 veroverd op Xbox Live _O_ ...je was trouwens nog lang niet de langzaamste...dat was namelijk 51.00.411 8) ...maar de slechtste serieus gereden tijd is 1.33.484...dus daar zit je nog lang niet aan }:]

    sovryn heeft trouwens een plaats van 987 bereikt op Live, maar heb dit uiteraard aan Metal Mark doorgegeven en hij zal het verwerken. Daarnaast heb ik hem ook het aantal deelnemers dat op Live aan een challenge mee heeft gedaan doorgegeven. Het is namelijk nogal een verschil of je bijv. nr 100 van de 3000 bent of nr 100 van de 20.000 (nurnburgring).

    @Darth Piwi: Weet je zeker dat hij een gemodde xbox gebruikt, want waarom zou hij anders maar op één baan zo een tijd neerzetten? En ik betwijfel of het wel mogelijk is om zo met je Xbox te sjoemelen. Maar als je er zeker van bent zal ik de 2e tijd noteren op die baan. En ik denk dat de challenge deze keer gewoon weer door iemand anders gekozen zal gaan worden...misschien dat je vast kan beginnen met wat kleine omkoopjes... O-)

    En als laatste heb ik mn eigen tijd ook weer verbeterd: 0.44.749 met een plek van 104 op Live. Ten eerste schiet ik er niets mee op in de competitie...en ten tweede zit ik weer net buiten de top 100 :{ ....maar ik zal terugkomen _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina