1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb zelf mijn tijd helaas niet meer verbeterd vandaag, mss morgen nog ff.

    Over die gemodde Xbox, het enige wat je kunt bereiken is dat je NTSC-games kunt spelen en games op je HD kopiëren en nog een paar dingen, maar games manipuleren is echt dikke bullshit, dus de eerste tijd van de eerste competitie is gewoon legitiem.
    Het kan natuurlijk wel op een andere manier gemanipuleerd zijn, maar daar ben je nooit zeker van _0/
     
  2. Sovryn

    Sovryn Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat achter mijn naam in de ranglijst een Live-rank staat, wat is daar de betekenis van en hoe kom je daaraan? Ik ben namelijk nog nooit op Live geweest. Leidt je de rank soms af van de gereden tijd ofzo?

    Edit: Aha, owkee, leuk om te weten
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja dat leiden wij af van de gereden tijden :), zodat je kunt zien wat je zou kunnen staan als je op XboxLive je tijd liet zien :)
     
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er wordt gewoon gekeken welke ranking je ZOU hebben als je wel L!ve had. Dus er wordt gewoon naar de tijden 'om je heen' gekeken...

    Edit: @Metal Mark: In dezelfde minuut hetzelfde antwoord :p Ik ga vanmiddag wel weer ff racen...
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  5. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook de amerikaanse versie zijn hoor. Bij bv hallo loop je dar mee sneller en gooi je de granaten met een mindere boog. Ik denk dat het daardoor komt.
     
  6. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik vertel U met grote trots: 0.44.244 8) Nr. 46 op Live :9 ...na een voor mij bijna perfecte ronde tot deze tijd gekomen en stijg ik met stip in de competitie...Maar eigenlijk ben ik er nog niet eens tevreden mee, want een 0.43.xxx is nu wel heel aantrekkelijk geworden.....

    en over die NTSC versie..lijkt me sterk, aangezien ik niet aanneem dat hij de enige in de wereld is met de US versie O-) ...maar als Darth Piwi een duidelijke aanwijzing daarvoor kan geven dan zullen we hem weg halen, maar voorlopig staat die daar nog wel prima ;)
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je het wil zien, moet je even zijn ghost downloaden. Ik meen me te herinneren dat ie de auto op het eerste rechterstuk in de vangrail knalt, omdraait, veel tegen de rail aanrijdt, finish over, weer omdraaien en finishen. De gozer heeft misschien alles bij elkaar een 300 m gereden ;).
     
  8. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging net idd is tegen die kerel zn ghost rijden...ben ik net 100m verder, lig ik gewoon voor op die ghost O-) ....zie ik dat zn ghost stil staat :{ ...oftewel, ik heb gezien wat er mis is, hij loopt idd gewoon een beetje te beuken en langs de kant te gaan, en hij heeft nuttig gebruik gemaakt van een bug in het spel. Maar om dat deze competitie altijd rechtvaardig is heb ik Metal Mark de nieuwe eerste tijd doorgemaild en zal het strax veranderd zijn
     
  9. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha 0:43.016 _O_ ( Nog wel plekje 4 op het scoreboard ).

    Dit was echt een keilekker rondje, helaas net geen 42'er. Maar wel voor Xboxmod _0/
     
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 43.957 :):):) ben ff een paar daagjes niet op het forum geweest (comp. was stuk) en er zijn weer heel wat nieuwe tijden. Ik ben zelf wel heel trots op mijn tijd :):)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij een beetje hetzelfde, maar dan naar Metal Mark. Net wél een 43'er, 43.981. Echt superrelax. Dus voor Metal Mark _0/ ;)
    Haha, dat is close. Spannende competitie, iemand 6 duizendsten achter me :cool:

    Die tijd komt echter doordat ik eindelijk een aardig rondje kon combineren met een goede 'kronkel'. Ik reed op een gegeven moment 0.667 sec voor m'n ghost bij het checkpoint voor de kronkel, ging het nog mis |:- Maar goed, nu dus *trots*:

    Barcelona
    Barri Gotic
    Caterham 7 Classics (Roadster)
    43.981


    Edit: Nee he, heeft tha Bomb weer sneller :{ Ik ga weer rijden zo :p
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  12. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Na veel bloed zweet en tranen heb ik er met mijn stuurtje 00:46:530 uitgeperst eindelijk.
     
  13. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^, Wist niet dat er mensen met stuurtje reden. Keb dat ding 2 dagen gehad en vond het een gigantisch onding.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Moiiuh lekker gereden kerel. Dat haal ik nooit meer in en Superbol haal ik vast ook niet meer :'-(

    Maar wat bedoel je met dat laatste? Hij heeft 0.43.987 en jij 0.43.981...of zie ik dat nu verkeerd...
     
  15. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt... hij had eerst 43.987 gepost en toen ik mijn post aan het typen was had 'ie ge-edit en had ie blijkbaar zijn tijd naar 43.957 verbeterd.. of hij had het verkeerd ingetypt... (er staat nu in zijn post dat hij 43.957 heeft gereden namelijk...)

    Edit: Ga je het weer bijwerken? O-) :) Ik ben echt benieuwd wat voor plekkie ik nu op L!ve heb... Misschien krijg ik wel L!ve trouwens deze week, ff kijken of het kan...
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Owja srry :eek: Wat voor Live plekje je nu hebt weet ik niet omdat Superbol momenteel niet Online is. Als hij strax of morgen weer online komt zal hij het weer aan mij doorgeven ;). Ik heb geen Live dus ik kan het dan ook niet bijwerken met die Live Ranks :)

    Update: Der is nu ook weer iets nieuws bijgekomen :0 Ja wij zitten bordevol ideeen alleen raken die al aardig op :9 Je kunt nu ook zien hoeveel personen er in totaal hun tijd hebben neer gezet op de banen.

    Morgen is zoiezo alles bijgewerkt incl. Live Ranks :)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  17. Ik doe ook mee :D

    Barcelona
    Barri Gotic

    Caterham 7 Classic (Roadster)

    Mijn tijd: 0.46.865 (Live Rank: 696 )

    Edit: nu 0.46.849 (Live Rank: 688 )

    *

    De Test Track Download Content Competitie

    Radical SR3 Turbo: 0.49.548
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2005
  18. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er gewoon aan wennen de time attacks doe ik altijd met een stuurtje.
     
  19. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle nieuwe tijden en rankings doorgestuurd, dus morgen zal er weer een update volgen. Als jullie trouwens allemaal Live zouden hebben gehad, dan had Nederland in de challenge weer gedomineert _O_

    We willen jullie deze keer vragen om jezelf op te geven voor het mogen uitkiezen van een nieuwe carchallenge van volgende week. Stuur Metal Mark of mij via een PM (om het toch als verassing te laten komen) je idee voor de challenge, en wij sturen je morgen avond een PM terug als je maandag (of zondag avond heeeel laat als het niet anders kan) of je de baan mag posten die je zo graag wilt racen. Zorg dus wel dat je morgen avond of zondag tijd hebt om je PM te checken.....
    Dit is misschien weer is een leuke variant ipv de keuze die wij maken om er iemand uit te pikken. Doen we nu alsnog, maar met een leuke motivatie en een deelnemer die altijd mee doet aan de competitie maak je verruit de meeste kans...
    Dus laat maar komen die ideën _0/
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Srry De Test Track ''Download Content'' Competitie bestaat uit maar een top 5, je valt net buiten de ring :eek:

    Deze 8ste Competitie is de eerste die met een top 15 is...

    *ik kan jammer genoeg niet echt meer mee doen met deze competitie, Vanmiddag werken, en morgen is m'n moeder jarig :) Taart!. Dus ik zie jullie weer terug bij de 9ste Competitie :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina