De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer Mark en ik er de tijd voor hebben :cool: . Ik heb een drukke periode met school (en Mark volgens mij ook) maar ga vanavond alle nieuwe tijden opnemen en de rankings erbij halen, en waarschijnlijk zal Mark ze morgen erop zetten.

    Daarnaast heb ik ook weer ff 5 rondjes gereden, en kwam uit op 1.15.xxx....niet al te goed, maar het zijn pas 5 rondjes O-) ...wel een lekkere auto en baan, alleen die s-bochten...pfff ;)

    Succes weer deze competitie en de update zal waarschijnlijk morgen ergens in de loop van de dag plaats vinden. Laterz _0/
     
  2. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets van mn tijd af gekregen: 1.09.583
    Maar daar kan zo te zien nogal wat vanaf...
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb ook nog ff van mijn tijd afgefietst :cool:

    1.10.434 :D
     
  4. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff een 1:16.1 haal ik...

    Wat is de "truuk" om snel te rijden in PGR2.
    Om er nog eens 10sec af te halen met mijn rijstijl lijkt me lastig.
    Ik rijd denk ik te netjes... maar dat krijg je met een PC sim achtergrond :)
     
  5. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Red, zou je de volledige tijd kunnen vermelden zodat we dat mee kunnen nemen voor je tijd op Live en de ranglijst hier in de thread.

    Je moet vooral veel oefenen, en veel Km maken, anders komen de meeste van ons niet in de buurt van de 1.10.xxx Ik zie ook dat je Live hebt, dus zou je tegen een ghost uit de top 10 kunnen racen om te kijken hoe zei bepaalde bochten aansnijden en met welke snelheid ze er doorheen gaan. En wat bedoel je precies met een PC sim achtergrond :confused:

    Succes *)
     
  6. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 1:16.135 (rank 1032)
    En deze tijd was met behulp van de Ghost
    Bij de eerste intersectie lig ik al 1.5 sec achter... :p

    Met PC sim achtergrond bedoel ik dat ik voornamelijk PC sims ben gewend (met stuur), PGR2 is dan heel wat anders, ik heb hier het idee dat je veel aggressiever moet rijden en meer moet smijten met de auto.
     
  7. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral niet aggresief gaan gooien met je auto als je in de top 1000 wil komen :D. Je moet juist strak rijden en totaal niet slippen. Dan gaan je rondetijden al stukken beter denk ik.
     
  8. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat al beter, rank 653 met een 1:14.617

    Ik rij meestal met de bumper camera (hoog) maar nadat ik met de externe camera ging rijden gingen sommige bochten een stuk beter.
     
  9. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hbe nu 1.14.002 het gaat steeds met een paar tiende vooruit mijjn tijd maar ik hoop deze week onder de 1.10.00 te komen, maar ik weet niet of dat gaat lukken. Ik vind die S-bochten juist geen probleem ik maak daar altijd tijd winst, hoewel dat bij de vorige comp. we andersom was. |:-


    EDIT: tijd weer verbeterd naar 1.13.300
    EDIT: tijd weer verbetert naar 1.12.283
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  10. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn tijd wat verbetert naar: 1.08.723
    Ik vind dit niet zo'n leuke competitie, omdat deze auto echt zooooooo langzaam is. Dat vind ik gewoon niet lekker rijden, hij reageert ook niet zo snel. Volgende keer een wat snellere auto dan! Dat maakt het wat leuker en ik heb dan ook wat meer zin om veel rondjes te rijden, nu heb ik er nog maar 20 ofzo gereden. Bij die vorige iets van honderd, dus dat scheelt nogal wat.
     
  11. mr_xbox

    mr_xbox Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor de porsche 911 rs 2.7 challenge de tijd van 1.15.367 gehaald.
    ik reed er 10 rondjes over en ieder rondje snoepte ik weer een beetje van mijn tijd af.

    mr_XBOX
     
  12. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn tijd ook verbeterd, het is nu een 1:11.967 (rank 202).
    Heb wel lamme klauwen gekregen van die rumble, gelijk maar uit gezet :D
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja dan had je maar ff een PM moeten sturen voor een baan + auto :) dat hadden alleen Floris.sp en Speedy gedaan. Volgende Week zal het waarschijnlijk een auto zijn van de Super Car's zijn :)
     
  14. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt het juist leuker. Je kunt namelijk OVERAL een foutje maken. Omdat het zo langzaam is wordt ALLES nog belangrijker en moet je veel preciezer zijn. Goed gedaan hoor speedy
     
  15. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze auto langzaam?? Probeer um maar eens bij te houden op je fietsje :9. Gewoon niet nuilen en lekker rondjes rijden. Het enige wat misschien niet echt leuk is, is de baan. Met deze auto op Barcelona was misschien leuker geweest :).
     
  16. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de catalan challenge
     
  17. Graag gedaan hoor !

    Alleen baal ik wel ff ik was van plan een veel betere tijd neer te zetten, alleen is het zo dat mijn kamer verbouwt word en ik mijn xbox niet ff beneden kan neerzetten :mad: ik hoop dat ik in de volgende competitie wel actief kan meedoen

    @xboxmod: net wat Metal Mark zegt: je eigen suggestie insturen als daarom gevraagt word.

    @fredkroket: tja wat die baan betreft kan ik je wel gelijk geven... al vind ik wel een uitdagende baan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2005
  18. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nieuwe tijd is: 01:16:168

    En de klasse zal zijn Compact sports klasse. Dat doe ik want op die baan die ik heb gekozen liggen denk ik de tijden dichterbij elkaar dus zal de competitie spannender zijn.
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij toch dat je met een snelle auto meer kans hebt op fouten. Alles gaat sneller, je moet precies op het goede moment remme, met deze auto zie je het rempunt al heel lang aankomen. Maarja is mijn mening...

    @ Metal Mark Ik wilde er wel één voorstellen, maar ik dacht dat er iemand anders aan de beurt was. Is nu toch ook weer zo? Je wachtte toch nog op PM?
     
  20. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er vorige week een foutje was gemaakt is floris.sp nu aan de beurt. Daarna staan we weer gewoon open voor alle ideën O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina