1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Welke wordt het dan? Die ik naar jou gestuurd heb of was iemand me nog voor?

2. mr_xbox

mr_xbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb effe een tijd neergezet:

lancia delta challenge==> 00.58.918

mr_xbox

ps. ik ben net terug van 40 minuten hardlopen dus ik ben niet in vorm!!!!!!!!!!!!!!!

3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe challenge

Ik hoop niet dat het erg is maar ik zet alvast de nieuwe challenge neer.
    Hier komt ie: Porsche 911 Turbo (996) Super car
    Barcelona
    Passeig de Colom

Mijn voorlopige tijd (maar 5 rondjes gereden dus ik zou het niet als richt-tijd gebruiken): 0.51.917

Suc6 mensen! :)

4. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook ff snel 5 rondjes gereden...
    0.54.766 - Nr 779 op Live

Auto slipt de eerste paar rondes wel heel erg veel...en weer die vervelende s-bocht :eek: ...maar voorruit, als ik hem deze week onder de 0.52.xxx kan brengen ben ik tevreden :p

5. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook ffe snel een paar rondjes gereden: 00.52.168 148ste op het livescoreboard.
    Zeer relaxte auto zeg!

6. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste tijd voor moi -> 0:51.234. Plek 21 op Live. Heerlijke auto en pittig baantje :).

7. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Na maar eens een poging met zelf schakelen te hebben gedaan kwam ik op een tijd van 0:50.666 -> Plaats 8 op Live. Nog 2 tiende eraf en ik sta op plek 3 O-)

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ga zo door! Ik denk dat ik zo ook maar weer eens ga proberen want deze tijd staat er al een poosje. Ik ga ook ff oefenen met manueel schakelen, want aan jou tijd te zien scheelt dat nogal wat.

9. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    0:50.500 -> Plaats 4 op Xbox live. Zelf schakelen is op deze baan erg handig *)

Edit: WTF plek 2 op Xbox Live met 0:50.267. Misschien nu tog eindelijk plek 1? O-)

Laatst bewerkt: 28 mrt 2005
  10. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een klein beetje van mn tijd afgekregen: 0.51.401
    @ FredKroket Kun je ff je tussentijden posten?
    Kan ik zien waar het bij mij 'fout' gaat.

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, moet je niet een keer mee gaan doen aan kampioenschappen enzo _O_ Ik ga vrijdag wel ff oefenen met manual, ik heb weer eens een drukke week :mad: Ik hoop trouwens wel dat ik die auto al heb... Er moeten wel meer mensen mee gaan doen, kom op! Het is natuurlijk wel pas maandag :D

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm, heb ook wat geprobeerd... Na 15 rondjes met Automaat kom ik op 52;239. Vanmiddag nog op Manual proberen, hoop dat ik dan in de 51 sec. kom :D

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jaja, lekkere tijd Fred ;), Ik heb gisteren ook ff een lekker rondje gereden net onder 52 sec :D Vooral dat punt waar je uit die S bocht komt, daarna dat bochtje heb ik wel zo meesterlijk genomen als ik nu telkens met m'n auto daar rijd vliegt tie ghost direct zo'n 0.00.300 bij me weg...Trouwens Fred wat is je eerste Checkpoint? Dat is bij dat punt dat je net uit die bocht komt (na de S bocht)

0.51.970 O-)

14. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan hem ook selecteren als ghost, wellicht wat makkelijker als tussentijden

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Xboxmod heeft geen XboxLive net zoals ik. Daarom is het ook leuk om zijn tussen tijden te weten want dan kan je ook makkelijker zien in welke punten hij nou sneller is en in welke punten hij langzamer is :)

16. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Kzit nu op school, maar het snelste wat ik gehaald heb bij het 1e checkpoint is 19.474 ongeveer. Met automatisch schakelen haalde ik maar 20.1. Vanmiddag post ik ze ff.

17. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal even mijn tussentijden posten ( Van het snelste rondje ) ->

1e meetpunt -> 0:19.707
    2e meetpunt -> 0:37.023

En als laatste 0:50.267 ^^

Bij het 1e meetpunt kan ik nog cker 2 tiende sneller en bij het 2e meetpunt 1 tiende. Dus ik moet die 1e plek kunnen halen |:-

18. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het handschakelen ook eindelijk door. Dat gaat echt veel sneller, ik raad iedereen aan om het ook eens te proberen. Ik zal zo ff mijn tussentijden posten. Ik weet zeker dat er nog best veel vanaf kan (dat is natuurlijk ook aan de tijd van FredKroket te zien :) ), maar elke keer ben ik in het eerste gedeelte iets sneller als mn ghost en daarna knal ik weer volaan tegen de wand aan |:- |:- |:- |:- .
    Misschien een beetje overdreven maar in welke versnelling neem jij de bochten? Dat maakt echt heel veel uit heb ik gezien, soms wel een halve seconde. Die van mij: Net voor de eerste bocht in zn 4 (dan kom je de bocht precies door, want de auto trekt naar links), de S-bocht in zn 2 en gelijk naar de bocht in zn 3. De derde bocht weer in zn 2, de vierde in zn 3. En dan loop ik vast, moet je nou net voor de bocht of in de bocht naar zn 4?? Net voor de laatste weer in zn 4 (auto trekt weer naar links). :{

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    :eek: onder de 20 sec..ik zit der net telkens boven. Is dat nou de 1ste plek op Live fred? of is die van de 2de plek op Live? want in een paar posten hier boven heb je die tijd der ook neergezet en toen wassie 2de :p

20. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nog meedoen maar ik heb het heel erg druk want we hebben een nieuwe hond vandaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina