1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Xboxmod

    Eerste bocht blijf ik gewoon in de 5. Hou die wagen boven of op de 180 km/h door de 1e bocht. Naar de 4 schakelen kost tijd en je gaat net te langzaam.
    Daarna hard in de ankers en trug naar de 3. ( NIET NAAR DE 2 SCHAKELEN! ). Dan die links->rechts door ( ook in de 3 ). Pak links ff die kerbstone, zodat je harder naar rechts gaat. Daarna de bocht naar rechts gewoon in de 3 houden. Nu ben je op het 1e meetpunt en zit je bijna gegarandeerd onder de 20 seconden :D. Daarna gewoon rechte stukje afrijden en krijg je die kutbocht naar links. Recht aanremmen en net voordat je instuurt naar de 3 schakelen ( Bij deze bocht mag je een btje slippen ). Daarna kleine rechte stukje en vlak voordat je die snelle linkerbocht ingaat naar de 4 schakelen. Ook handig is om deze bocht een tikje vroeg in te sturen. Daarna gewoon in de 4 door die links rechts links knallen en bij 205 km/h naar de 5 toe. Laatste bocht kun je heel veel tijd winnen. Helemaal rechts houden en vlak voordat je instuurt naar de 4 toe schakelen en gelijk naar de binnenkant van de bocht duiken. Blijf aan de binnenkant en hou um op 160-170 km/h. En daarna volgas naar start/finish.

    Wat een verhaal :p. Maar zo rijd ik het rondje. Ik schakel btw van de 3 naar de 4 bij 162 km/h en van de 4 naar de 5 bij 205 km/h.

    @ Metal Mark

    Ik sta nog 2e :'-(
     
  2. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, ik zie dat ik bij een paar bochten wat te enthousiast was. Bij die eerste bocht kan je beter naar zn 4, want je kan 'm niet vol gas in zn 5 nemen, ik kom dan precies over de kerbs.
    Ik kwam er net achter dat er ook een 5 op zit :D . Die gebruik je op deze track niet één keer.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  3. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    tijd van NDW
    0:51:367, manual, rank 28 op xbox live
     
  4. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik de 5 twee keer :{. Vlak voor de laatste bocht en aan het eind van het rechte stuk. Want aan het eind van het rechte stuk rijd ik 230+ km/h.
     
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Srry ik bedoelde de 6de.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik zal ook ff een keer handgeschakeld gaan rijden. Wat is een makkelijke baan om op te oefenen of maakt dat niks uit? ik was blij met een tijd van onder de 52 maar sommige (fredkroket) zitten bij onder de 50 8). Echt knap hoor...
     
  7. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind princess street east ( Edinburgh ) een fijne baan voor zelf schakelen. Daar heb ik het ook als eerst geoefend. Maar met een paar rondjes heb je het door. Je moet vooral op snelheid letten met het schakelen en niet op het aantal toeren.

    @ Xboxmod

    De 6e versnelling gebruik ik niet idd :9

    Nu niet verder gekomen dan 0:50.300. Dat eerste stuk onder de 19,5 komen is nie makkelijk :'-(
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  8. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx FredKroket! Het lag er toch aan dat ik de S-bocht en die bocht erna in zn 2 nam, want mn tijd is nu: 0.50.700 (lkkr rond getal).
    Ik ga er denk ik maar een s mee stoppen want hoe meer ik het doe, hoe meer ik tegen de wand knal. Mijn record had ik in het 3de rondje (na de tips) gereden en nu lukt het echt niet meer! Morge maar weer proberen dan.
     
  9. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker gereden Xboxmod *)

    Probeer het ook eens mensen :+
     
  10. 0.54.732 manual

    764 op live!

    EDIT:

    0.54.381 manual

    628 op live!

    EDIT:

    0.53.801 manual

    435 op live!

    EDIT:

    ik heb lompe vingers ofzo want hoe ik het ook probeer stuur ik die 1e bocht altijd te scherp in en gaat de ghost van fredkroket ervandoor zegmaar... kom ook absoluut niet verder dan mijn laatst gepostte tijd... ik ben het verleerd denk ik... |:-

    nu sta ik constant laatste :mad:

    @xboxmod: nee hoor ik volgde de 'trend' van anderen en die zetten het er ook bij :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2005
  11. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je er ook bij vermelden dat je manueel riijdt? In dat geval was mijn laatste tijd ook manueel.
     
  12. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn eerste tijd: 51.238 :) heb de tips van fredkroket opgevolgd en dat lukt GE-WEL-DIG !!! thnx fred ;)
     
  13. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    @ speedy: Neej hoor, ik sta dit keer helemaal onderaan O-) ...maar ik vind het ook een kutbak om mee te rijden, en ik volg de tips van fred op..maar dat ging bij mij net weer ff niet. Overigens heb ik me tijd wel al verbeterd die er staat, maar ben hem ff vergeten, ergens onderin de 0.54.....maar het blijft slecht.

    Oh ja, en fred....zorg dat je nu 24/7 achter die box zit...want dit gaat je eerste WR worden man...kan je misschien ook net als quadra en keertje naar die wereldkampioenschappen ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm ik zal dat ook maar is proberen handmatig schakelen. Iedereen is der zo positief op :) Alleen fred jij kijkt gewoon naar de Kilometer stand? want racen zonder muziek is namelijk niks aan ;)
     
  15. Tja ik heb zo het idee bij de porsche dat er enorm veel overstuur zit in lange bochten en in korte bochten enorm veel onderstuur (mijn beleving) mischien ligt het in de versnelling waar ik in rij maar die tip van fred werkte een beetje bij mij, maar ik heb het idee dat ik gewoon te graag te hard ga... :)

    Botsauto's zijn mij favoriet op de kermis als je begrijpt wat ik bedoel. (dat vindt ik van deze baan op sommige punten)

    Bots Bots en nog eens Bots... 8)

    +

    Go Fred Go !! _O_
     
  16. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjees wel heel dicht bij elkaar allemaal...

    Momenteel moet ik het doen met een 53.632, rank 385.
    Ik rijd met gears op manual en bumpercam hoog, ook leuk om te weten ;)
     
  17. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik race ook zonder muziek, moet eigelijk wel want ik schakel op het gehoor (ik weet niet goed hoe ik het anders moet uitleggen).

    @ FredKroket Volgens mij wordt dit je wereldrecord! Wat is eigenlijk het wereldrecord? Dan ga ik daar ook voor :+ .
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het niet zo dat als je de auto wat hoger in toeren laat optrekken hij wat meer trekkracht krijgt.:confused:(in het echt iig wél)
     
  19. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeps, maar bij sommige auto's ( Lancia delta bijv ) had het weer nut om eerder te schakelen, omdat zijn top-trekkracht rond de 5000 toeren lag. Bij deze porsche moet je um gewoon in de begrenzer gooien, maar niet te lang, want dan verlies je weer tijd natuurlijk.

    Ik rijd trouwens niet met bumpercam enzo. Mijn camerastand is gewoon achter de auto. Heb je het meeste overzicht vind ik. En Metalmark, mijn snelste tijd is 0:50.267, niet 0:50.300.

    Snelste op deze baan is Dr Velocity met 0:50.169.

    En als laatste wou ik nog ff zeggen dat ik gewoon met muziek aan rij. Ik heb al sinds Pgr1 dezelfde soundtrack en die heb ik egt al duizenden keren gehoord onderhand :+. Zonder die muziek ben ik vast niet zo snel :9.

    Donderdag of vrijdag heb ik pas weer tijd btw om dat record proberen te pakken. Morgen hek theorie-examen voor mun rijbewijs _0/
     
  20. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Suc6 dan! Ik heb weer iets van mn tijd afgekregen: 0.50.466
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina