1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    racen jullie met stuur of controller?

ik nog gewoon met de controller

2. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Controller. Met dat Xbox-stuur bak ik er egt nix van. En met de controller kun je veel sneller reageren dan met een stuurtje.

Ik gebruik gewoon die platte knop en gas en rem. En daar kom je een heel end mee ^^. Owja en x en b voor schakelen O-)

3. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, ik kwam erachter dat ik langzamer was met een stuur toen ik het goede oude Need for speed road challenge op de pc speelde een aantal jaren geleden.
    heeft iemand dat toen trouwens nog online gedaan? :p

doordat een controller digitaal is kun je idd sneller reageren het stuur is in 1 keer naar links ipv de tijd die je moet nemen op de draai met het stuur te maken

4. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het gewoon met een ('S) controller, voor gas en remmen gebruik ik de 2 triggers. Je kan dan ook de hoeveelheid gas of hoe hard je remt regelen. Schakelen met de X & B. Sturen met het joystickje. Dit werkt voor mij het beste.

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    zo doe ik het ook :) dat is voor mij wel de beste manier.

6. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ik ben weer apart :9. Ik race met de grote controller ( Alleen met pgr2 :{ ). En ik stuur met die platte knop. Met dat pookje kan ik absoluut niet doseren. Die platte knop kun je ook harder induwen dan tegen dat pookje aan volgens mij :p. En mijn controller krijgt er tijdens zo'n tijdrondje egt van langs :+. Tikje te gespannen bezig dan denk ik.

7. mr_xbox

mr_xbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn tijd voor de challenge van de porche 911 turbo ( super car) = 00.54.563

kunnen mensen zoals ik ook een baan en challenge kiezen

MR_XBOX

8. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, uiteraard! Stuur een PM met je idee voor een car challenge naar Metal Mark of mij toe, en wij besluiten dan wie zijn baan+car op zondag avond of maandag z.s.m. mag posten. Overigens gaat het hier wel zoals gezegd om de car challenge (die bestaat uit een auto met een vaste baan) en niet uit een losse baan met een losse auto (circuit challenge).

succes! _0/

Overigens gebruik ik gewoon de standaard, controller 's' crystal, trickers voor remmen en gas en pookje om te sturen. Dit keer beetje slecht maar ik denk nog altijd terug aan die magische 46ste tijd van een paar challenges geleden O-)

9. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    He laat ik me ook maar weer eens in mengen, moet troch weer oefenen voordat ik aan gt4 en forza mag beginnen :), geef maar een challenge op en ik ga hem rijden :)

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Barcelona
    Passeig de Colom

Porsche 911 Turbo (996) (Super Car)

Of zie eerste post ;), Die word nu momenteel gereden die hier boven staat :)

11. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees voordat je begint ff de eerste post. Daar staat alle informatie in en ook welke car challenge er op dit moment bezig is. Verder vind je daar de ranglijst die Metal Mark en ik bijhouden wat betreft de lopende competitie en zijn er de nodige stats van Xbox-Live te vinden.

Dus ff checken, PGR2 erin gooien, en racen maar.... *)

EDIT: iets te laat :eek: ...hoor je niet gewoon lekker op school te zitten Metal ;)

EDIT 2: Als er iemand nog een idee heeft voor een nieuwe baan, PM die dan naar Metal Mark of mij. De eerste die een carchallenge in onze PM gooit, die wordt het ook. De tweede etc. zullen we aan denken voor volgende week en de weken daarna. Maar eerst voor aankomende week :)

Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hey, heb mijn tijd weer beetje verbeterd. Handgeschakeld deze keer, werkt echt goed, mede dankzij de tips van FredKroket (die naam :D). 51;682. Word nou wel heel moeilijk om nog wat af te snoepen. Erg leuk dit, zo verslavend. Ben voor deze tijd een uur wezen racen :D

13. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd is: 00:54:238

14. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog maar 1 tijd gepost, komend weekend maar weer eens aan een nieuwe poging beginnen, wil iig in de top 3 eindigen

(8)..een bericht waar niemand op zit te wachten(8) ;)

15. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, de mensen uit de top3 zullen misschien iets alerter zijn :9. Ik ga ook nog een poging of 2 doen. Mocht dat wereldrecord niet lukken in deze challenge, blijf ik het erna nog wel proberen. Die tiende kan er makkelijk vanaf :mad:.

16. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt frusterend! Elke keer bij de eerste meting 0.00.250 eraf en ja hoor knal ik weer tegen de kant! |:- |:- |:- |:-
    Heeft iemand al een nieuwe competitie gestuurd naar Metal Mark of Superbol?

17. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, we hebben er eentje binnen gehad van Blanqua, maar hij heeft zelf geen tijd om te racen deze week...niet eens om zij post te plaatsen :+ ....dus het idee is eigenlijk dat we zijn optie doorschuiven naar volgende week, mits we wel een nieuw PM krijgen met een idee...dus als iemand er nog eentje heeft... O-)

18. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik PGR2 maar weer 's uit de Kast pak en maar weer 's ga Competeren. O-) Alleen heb ik dat Level/die Map niet die nu bezig is niet. :mad: Heb me nooit echt serieus beziggehouden met de Single Player. :{

19. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Doe dat! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! 8)

EDIT: Ik zit net naar mn oude tijden te kijken, maar ik denk dat ik die met manueel schakelen allemaal wel verbreek. Balen dat ik daar pas bij deze challenge mee ben begonnen. |:-

Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  20. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff..als je mij Manual laat Schakelen dan rij ik de Auto meteen de Prak in..nee doe mij maar Automatisch..:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina