Eindelijk een goeie keus in je leven om PGR2 te ruilen Het is het handigste om eerst even de allereerste post te lezen, daar staat flink wat informatie in. In PGR2 moet je naar time attack en dan de CAR challenge van de BMW M3 selecteren. Die heeft altijd de catalan challenge als baan. We doen overigens altijd een carchallenge, dus rijdt ook iedereen altijd op de goeie baan. Daarna is het leuk als je na iedere race-sessie je tijd post, zodat iedereen per keer kan zien hoe je voorruit bent gegaan. Je kunt verder zoveel rijden als je wilt, en iedere zondag avond eindigt de challenge en kun je de dagen daarvoor een PM naar Metal Mark of mij toe sturen voor je eigen idee van voor de volgende car challenge. Wij zoeken dan iemand uit die op zondag avond of maandag z.s.m. zijn idee kan posten.
Veel succes en als je vragen hebt, gewoon ff hier stellen... _0/
@ Xboxmod: Je plaats op Live van de laatste challenge is plekkie 3. Ga het zo allemaal ff doorsturen naar Metal Mark...inclusief de gegevens van de nieuwe challenge.
@ ThaBomb: Je plaats op Live van de laatste challenge is plekkie 4.
@ Feodor: Deel 2 hebben Metal Mark en ik het toevallig vandaag over gehad...we willen kijken of we de competitie toch nog iets aantrekkelijker kunnen maken. Hoe we dat gaan doen zullen jullie toch echt nog ff op moeten wachtten...maar als er ideen zijn..laat het weten!!!
Overigens is mijn tijd op de nieuwe challenge: 1.04.816
Laatst bewerkt: 4 apr 2005