1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet Time Attack selecteren, dan Car Challenge en dan de M3... en je mag tot maandag zo vaak proberen als je wilt inderdaad :)
     
  2. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch niet zo'n car challenge waar de top10 de muur gebruikt om sneller te zijn hè?
     
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat de muur sneller is, sowieso bij geen enkele challenge. Ik ga het nu ook maar weer eens proberen...
     
  4. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Muur is alleen sneller met de radical. Dus wees gerust, je hoeft de muren niet aan te raken :+
     
  5. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ook meer te maken met welk circuit je kiest, kan me de nodige circuits voor de geest halen waar je na een lang recht stuk een scherpe bocht krijgt, wanneer je de auto dan in de bosch gooit kom je zelfs nog met redelijke snelheid de bocht ook, ook met minder snelle auto's. Maar deze race moet je het idd vermijden.
     
  6. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Fred, heb je nog wat schakeltips, want op automatic lukt het niet zo.
    Mijn tijd: 1.01.641

    EDIT: @ Metal Mark Kan je mn plaats op !live! van de laatste challenge nog ff opzoeke?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voorlopige tijd: 1.03.604

    Er kan nog aardig wat vanaf, het is wel een superrelaxe baan en auto trouwens...
    Iedereen gaat hier handgeschakeld rijden, daar kan ik dus echt niks van 8)
    Ik ging het laatst bij een Time Challenge in de KWS ook proberen, omdat ik niet verder kwam. Het is echt irritant moeilijk...
     
  8. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry nog geen tips :'-(

    Ben zelf nog beetje aan het uitproberen op sommige stukken. Maar woensdag heb ik alles wel op een rijtje denk ik :+
     
  9. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook semi automatisch schakelen, door wel voor automatisch schakelen te kiezen, maar door wel op/omlaag te schakelen wanneer dit moet. Heb ook een schurft aan zelf schakelen omdat ik me er nog nooit mee bezig heb gehouden. Weet alleen niet of je er echt veel tijd mee wint.
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Het begint wel tijd te worden voor een Deel 2, vinden jullie niet ? :)
     
  11. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een goeie keus in je leven om PGR2 te ruilen ;) Het is het handigste om eerst even de allereerste post te lezen, daar staat flink wat informatie in. In PGR2 moet je naar time attack en dan de CAR challenge van de BMW M3 selecteren. Die heeft altijd de catalan challenge als baan. We doen overigens altijd een carchallenge, dus rijdt ook iedereen altijd op de goeie baan. Daarna is het leuk als je na iedere race-sessie je tijd post, zodat iedereen per keer kan zien hoe je voorruit bent gegaan. Je kunt verder zoveel rijden als je wilt, en iedere zondag avond eindigt de challenge en kun je de dagen daarvoor een PM naar Metal Mark of mij toe sturen voor je eigen idee van voor de volgende car challenge. Wij zoeken dan iemand uit die op zondag avond of maandag z.s.m. zijn idee kan posten.

    Veel succes en als je vragen hebt, gewoon ff hier stellen... _0/

    @ Xboxmod: Je plaats op Live van de laatste challenge is plekkie 3. Ga het zo allemaal ff doorsturen naar Metal Mark...inclusief de gegevens van de nieuwe challenge.
    @ ThaBomb: Je plaats op Live van de laatste challenge is plekkie 4.
    @ Feodor: Deel 2 hebben Metal Mark en ik het toevallig vandaag over gehad...we willen kijken of we de competitie toch nog iets aantrekkelijker kunnen maken. Hoe we dat gaan doen zullen jullie toch echt nog ff op moeten wachtten...maar als er ideen zijn..laat het weten!!!

    Overigens is mijn tijd op de nieuwe challenge: 1.04.816
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  12. Mijn tijd voor de nieuwe challenge:

    1.05.470 (Manual)

    ken nog wel wat vanaf...
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooizo. Maak er wat boeiends van. Zodra ik ideeén heb zie je ze verschijnen. ;)
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    wow ! vorige challenge in de top 5 van de wereld geeindigd :) (plekje 4)
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb vanmiddag even voor het eerst geschakeld en dat ging super, Ik trok mijn ghost gewoon voorbij :cool:. Mijn tijd dat der uit kwam is:.

    1.02.368

    en dat gaat deze week nog wel beter worden...hoop ik :eek:

    Hoe ik het doe is:

    Als je net over de finish bent ga je direct na de 4 versnelling als je dan bij die bocht komt ga je weer na de 3 zodat je net nog ff dat stoepje mee pakt. daarna vlieg je weer na de 4 versnelling en blijf je daar hangen (ik kwam bij de eerste checkpoint bij (0.25.2xx) Als je dan aan het einde bent van de lange weg ga je net voordat je bocht ingaat naar de 3de versnelling (nu ga je slippen met je bak, ik slip vaak de goeie kant op naar de linkerkant), verder doe ik de rest van de baan alles in de 3de.

    Hoe doe jij dit Fred? Ik doe het zo het snelste...
     
  16. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunnen jullie in deel 2 ook een top 10 neerzetten en daarna om de 10 een tijd vermelden, dus eerst rank 1-10, 20, dan 30 enz. de meeste tijden zitten toch wel in de top 50. Dan kun je zien hoeveel je er nog af moet krijgen om een volgende rank te krijgen, ik snap ook wel dat het een beetje veel moeite is, maar misschien willen jullie dat doen.
     
  17. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf schakelen pwnt ^^. Maar ik doe veel hetzelfde als jou mark. Alleen na het eerste meetpunt ( lange rechte stuk ) neem ik die bocht gewoon in de 4. Dat is sneller, want je slipt minder en je gaat sneller in de 4. Die links, rechts daarna goed nemen, dus ook gebruik maken van die kerbstones. Daarna op dat rechte stukje moet ik nog even naar de 4 schakelen. Rest gewoon in 3 idd. Kzal ook nog wel tussentijden posten.
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het ook eens geprobeerd voor enkele ronden, maar mijn tijd wilde niet boven de 1:10:796 komen. Ik reed wel zonder echt tegen muren aan te knallen

    Je kan toch geen auto's upgraden of dat ze na het uitspelen van de Kudos world series sneller worden? Ook als ik naar die speed camera's kijk, dan heb ik de snelste auto in een klasse, rij ik de bochten nagenoeg foutloos en heb ik altijd een topsnelheid die constant 5 km/h of minder onder de platinum-snelheid blijft steken.

    Maar goed, nu eens even doortrekken en mijn tijd onder de 1:10:000 krijgen, dat is voor mij mogelijk. Ik kan wel eens manual schakelen proberen, alhoewel dat erg moeilijk word voor mij.
     
  19. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Is misschien wel een idee...het enige probleem is dat er ook voldoende mensen op een ranking van hoger dan 1000 uitkomen..en dan wordt de lijst wel erg lang. Wat misschien wel een optie zou kunnen zijn is dat ik in eerste instantie bij de eerste 5 rijders van het klassement de tijd doorgeef om 1 plaats omhoog te gaan. Bij tijden boven ranking 100 zijn de verschillen over het algemeen toch al wat groter, dus dan zou ik het bij tijden kunnen doen die in een ranking van binnen de 100 vallen....een idee??

    Tis niet voor iedereen beschikbaar dit..maar als er een andere oplossing is dan moet iedereen dit even laten weten. Maar ik denk dat degene die binnen de top 100 zitten er ook wel meer waarde aan hechten dan dat je van 1291 naar 1290 gaat....
     
  20. mr_xbox

    mr_xbox Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina