1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Sow lekker voor een eerste tijd. Ik probeer vandaag ook ff weer te rijden, met de nieuwe tips van fred. Maar fred na die lange stuk ga je met de 4 die bocht en in voor die bocht ga je na z'n 3, Maar wat ik dan niet snap is waarom ga je na die soort van S bocht nog in z'n 4? Tis wel makkelijk te doen maar het remd je auto wel af. want als ik in dat stukje na z'n 4 ga rijd mijn ghost me sloom voorbij...Maarja jij rijdt ook beter he :9
     
  2. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0

    ik bedoel niet dat ik in het eerste rondje al gelijk zon goede tijd had, heb er egt wel rondje of 15 over gedaan :p
     
  3. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak genoeg snelheid uit die die links-rechts om nog naar de 4 te moeten O-). Als ik in de 3 blijf hangen, hang ik daar een beetje in de toerenteller :9. Die rechts-links-rechts die daarna komt is egt klote..pffff. Mijn record is om die met als uitgangssnelheid 112 km/h doorheen te gassen. Maar dat lukt niet egt vaak. Meestal is het zo'n 105 waarmee ik erdoorheen rij. En owja, als je voor de finishlijn al naar de 4 kan schakelen heb je een mooie aanloop en heb je de laatste bocht lekker genomen :D.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  4. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijd -> 1:00.491 ( Rank 5 op Xbox live ). En daar kan nog wel wat vanaf :). Zou het dan misschien nog een keer? 8)

    Mensen die nog problemen hebben met bepaalde bochten. Ik heb nog wel tips, just ask.

    _0/
     
  5. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe tijd, 1.01.031, automatisch, plek 20 live

    wel klote dat ik manueel schakelen niet onder de knie heb, kan blijkbaar geen twee dingen tegelijk.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijd: 1.02.353
    Ik heb elke bocht al een keer briljant genomen, maar nu nog in 1 race :cool:

    Over die bochten, Fred, ff doorlopen...

    Eerste bocht strak in z'n 4, klein slingertje geen probleem... Vervolgens grote bocht bijna helemaal op de kerbstone, in z'n 4... rechte stuk in 4 blijven... Bocht daarop in z'n 4 blijven en die kronkel die dan komt vind ik kut... daar gaat het vaak mis, wat doe je precies? :) Dan klein recht stukje, eventueel opschakelen naar 4 nog... ga je daar gewoon hard in, hard remmen, weinig sturen? dan de volgende bocht.. redelijk ruim nemen toch? en dan de laatste gaat wel, gewoon strak pakken...

    Het gaat opzich wel aardig, maar het is zo irritant dat ik geen ghost kan downloaden :mad: Dat zou wel relax zijn... Maar ja, morgen maar weer proberen...

    Edit btw @ Metal Mark, we zitten weer dicht bij elkaar :9 Het wordt weer een leuke strijd O-)
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    :9 Lekker...Ik vertel wel ff hoe ik de baan helemaal rijdt, kan Fredkroket der nog wat aan verbeteren :)

    Over de finish: Je zit in z'n 3de versnelling ongeveer bij 157 km/p ga je naar z'n 4 toe. als je dan de bocht ingaat, Schakel je naar de 3de. Je pakt een stukje kerbstone en als je daar net van af bent ga je naar z'n 4 toe. Je neemt die kleine S bocht gewoon relaxt door langs het randje tegaan rijden en dan komt je uit de kleine S bocht net langs de linkerkant van de vangrail uit. Nu kom je bij de grote bocht, je auto laat je in z'n 4 hangen. Hoe ik deze bocht neem is gewoon van buiten naar binnen en dan kom je nog net langs een vangrail aan de rechterkant als je uit de grote bocht komt. Nu ga je wat snelheid maken. (ik kom daar meestal aan bij de eerste checkpoint in (0.25.2xx). Het einde van het rechte stuk komt nu inzicht en je blijft in z'n 4 hangen, geweldig tip van Fred want hier pak ik der toch zo'n 0.00.200 af :). De grote bocht neem je van buiten naar binnen en dan kom je nog net langs een kerbstone. Hier schakel je nog net voordat je de S bocht ingaat naar de 3. en pak je weer een kerbstone mee, Nu kom je uit aan de linkerkant van het Rechtestuk. In het lange stuk kan je dan nog net in het midden naar de 4 schakelen. Nu kom je bij een Irritante bochtje. Schakel terug naar de 3de versnelling. Ik rij hier meestal via de rechterkant in want dan kan je net goed uitkomen dat als je dan in het midden zit van dat lastige stukje direct naar rechts kan bewegen. Als je hier uitkomt kom je bij een half rondje terecht. Hier neem pak je stuurknuppel en duw je hem naar de linkerkant, net op dit laatst stukje van deze bocht even remmen (of gas terug nemen) en je kan hem goed pakken. Nu rij je die heuvel op, en neem je de bocht van buiten naar binnen en je kan nog net voor de Finish lijn schakelen naar de 4...

    Zo moet het, als het goed is. Alleen mij lukt het nooit :'-(
     
  8. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Yesssss! Onder de 1.01.000!!!!
    Met manueel schakelen: 1.00.847
     
  9. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Grote posts zijn in tegenwoordig, dus ik zal het nu ff helemaal erop zetten zoals ik het doe. Op deze manier reed ik de 1:00.4xx. Komt ie dan he.

    Start/finish gewoon bij 157 naar zun 4. Eerste bocht vroeg insturen, zodat je strak langs die kerb aan de binnenkant van de bocht gaat. Gewoon nog in de 4e versnelling deze bocht! 3e kost teveel tijd. Richtsnelheid uit deze bocht ( 142-147 ). Daarna kronkelbochtje. Daarna die lange bocht, die je op 1000 manieren kan nemen. Ik probeer um altijd boven de 155 km/h te houden in die bocht en er met zo'n 160 uit te blerren. Gewoon het goede instuurmoment vinden en dan ga je mooi en hard langs de binnenkant. Rechte stuk over en eerste checkpoint. Mijn record -> 24.7xx. Daarna die bocht naar links in de 4. Die gaat heel goed als je um boven de 170 houdt. Daarna krijg je die links -> rechts. Daarvoor moet je vroeg insturen en ook gelijk bij het zwarte of al eerder remmen. Dan kom je mooi over die linkerkerb en kun je je auto zo naar rechts gooien. Vlak voor het insturen idd naar de 3. Uitgangssnelheid na de links-rechts ( 100-110 ). Daarna rechte stuk op en naar de 4 schakelen. Bij de rechts - links - rechts rem ik net voor de bocht en ga naar de 3 en ga dan vlak langs de rechtervangrail de bocht in. Als je goed genoeg geremd hebt glij je niet door in de linkerbocht en kun je vrij vlot weer gas geven midden in die linkerbocht. Uitgangssnelheid ( 105 - 112 ). Die 180 graden bocht naar links is vooral btje met gas spelen en zorgen dat je mooi langs die bocht voor het heuveltje ingaat. Allemaal nog in zun 3. Laatste bocht gaat lekker boven de 125 km/h. Je kunt ook vrij vroeg insturen bij de laatste bocht. Daarna naar start-finish =].

    Zow dit is wel lang genoeg denk ik. Goeie beschrijving metal :)
     
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe tijd: 1.00.985 :):) dankzij jou tips fredje _O_
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    En ik....:'-(

    Heb gisteren weer 2 platina's gehaald in KWS mode :D moet der nu nog 14 *)
     
  12. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn poging: 1.03.486

    Edit: Nu is het 1.02.903
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  13. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd 1.02.420
    126@live als ik het juist heb.
     
  14. mr_xbox

    mr_xbox Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn tijd ietsje aangescherpt:

    01.05.019

    ik hoop dat ik nu de slechtste niet meer ben

    Mr_xbox
     
  15. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren heb ik een tijd van 1:06:188 geklokt, dat komt al in de buurt. Nu heb ik de Kudos world series uitgespeeld en kan ik me veel op de challenge richten.
     
  16. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    in welke klasse zit jij nu dan ?? Ik moet er zelf nog een stuk of 15 ofzo :) , de meeste van de laatste klasse moet ik nog, en een paar van andere klasses (vooral cone challenges)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik zit in heel veel klasses nog. In de 3de klasse moet ik nog een cone challange halen. En in de een na laatste klasse moet ik der nog 2 en nog wat in die Americaanse bakken (die hele lompe waar je totaal niet mee kan rijden). En nog wat in andere klasses...

    Trouwens met mijn nieuwe account ben ik ook al bijna klaar. Moet nog iets van 7 challanges en dan heb ik het spel uitgespeeld. Heb iets in de 70 platina en de rest goud, in minder dan 12.30.xx uur :cool: Probeer hem onder de 13.30 uur uittespelen want ik moet ook nog nurburging op het laatst die wel zo'n 15 min duurt ongeveer...Owja en heb 410 kudos _O_ Heb in elke klasse 1 auto gekocht, behalve in de laatste doe ik alles met de Salleen (krijg toch die Porsche zoiezo als mij het niet lukt op goud, Zilver kan ik wel met wat vingers in mijn neus :+)
    Maar wel handig zo'n account als je dan een keer naar iemand gaat die nog niet alle auto's heeft kan je hem zo unlocken...Hmm kan ik net zogoed mijn andere account meenemen met alle auto's geunlocked behalve de TVR Cebera Speed 12 |:- Maargoed tis wel grappig :9...Kdenk dat ik hem dan maar ga gebruiken voor deze competitie's...Komen daar alle toptijden ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Zow, ik heb de KWS ineen keer in bronze gehaald, met hier en daar silver en af en toe goud. Slechts twee platinum heb ik nog maar. Mijn huidige status in de KWS:

    STEEL: 0
    BRONZE: 108
    SILVER: 46
    GOLD: 16
    PLATINUM: 2

    Ik kan bijna alle bronze wel wegwerken tot silver, alhoewel ik bij sommige cone challenges mijn twijfels heb. Die Cone Challenge in de ultimate in Florence had ik al veel moeite mee om hem in steel te halen, na vele malen opnieuw en veel frustratie haalde ik hem op bronze. De eerste serie heb ik helemaal op goud en de eerste platina. Ik denk dat ik die hele serie wel op platina kan krijgen op de Cone Challenge na.

    Kent er btw iemand een of andere site met filmpjes/ghosts van PGR2, vooral voor de Cone Challenges? Ik heb geen Xbox L!ve, dus ghosts downloaden kan ik niet :mad:.

    Over de huidige challenge, ik had mijn tijd verkeerd doorgegeven, er staat 1:06:115. Maar maakt nog weinig uit, is nog niet het beste.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Die eerste serie is BTW wel super moeilijk...Vooral die laatste street Race. Man daar moet je wel zo super goed rijden, hebben wel gehaald maar dat was echt 1 van mijn moeilijkste street races. Die Cone valt opzich wel mee :)
     
  20. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben gewoon een halve middag bezig geweest met het halen van die challenge op hard. Op Platinum moet je een combo behouden voor het hele rondje. Is niet onmogelijk, maar er zitten twee kritieke punten in. De tweede bocht en de laatste bocht. Die laatste gaat zo nu en dan wel goed door tussen de cones te sliden, maar die tweede haal ik nooit. Misschien als ik veel oefen op die aansluiting.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina