1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    1.03.335, eerste tijd (automatisch) ik vindt het niet zon lekkere auto :confused: maar het zal wel gaan wennen :)

2. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien al leuk om te posten. Jullie snelste tijd in de 1e sector. Ik kwam tot 0:18.974. Je kunt vooral veel tijd winnen in de eerste bocht volgens mij. Voor het 1e stuk dan. En de eennalaatste bocht is weer zo'n moeilijke s-geval :9. Je komt egt niet van die s-bochten af :{

3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heya,
    Oke, bedankt dat je hem gepost hebt Metal Mark! Zo te horen vind niet iedereen het"een lekkere auto :confused: Zal ook even mijn tijd posten; 1:02;769 met handgeschakeld. Heb sinds zaterdag (kon toen weer online komen/ xboxen :D) heel vaak deze baan gereden. Denk dat het er wel een stuk of 50 zijn geweest. Weet iemand misschien welke positie dit zou zijn op live?

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damnz, wat zijn jullie sneller dan mijn tijd zeg. :'-( (1.04.264)
    Doe ik iets verkeerd dan ofzo, ik rijd deze baan namelijk zo (op automatic):

De eerste bocht zo strak mogelijk doorheen komen, niet vroeg en ook niet laat remmen. Gewoon zo strak mogelijk. Dan vanzelfsprekend de rechterkant in de tunnel pakken en vervolgens de volgende linker volgas.
    Dan ga je naar beneden en volgas naar rechts en het rechte stuk op. (het gaat flauw naar rechts maar toch:9)
    Dan komt een wat langzamere bocht naar links waarbij ik vroeg rem en zo strak mogelijk probeer te nemen. Ik kom er zo snel mogelijk uit en ga volgas de volgende linker in op weg naar weer een snel stuk. Dan komt een best lastig S-bocht waarvan de eerste bocht wat nijpt dus ik rem vroeg en stuur laat in. Ik kom dan aan de binnenkant uit en kan de bocht naar rechts bijna volgas. (even liften)
    Dan de laatste bocht laat remmen en vroeg insturen aangezien de baan wijder wordt. Dan vanzelfsprekend naar de finish.

Voor mijn gevoel is dit het snelst, maar jullie gaan nóg sneller (óók op automatic) dus wat doen jullie anders???:confused:

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm, ik doe het eigenlijk hetzelfde, enige verschil is dat ik op handgeschakeld rijd. Gaat na een hele tijd oefenen toch wel een paar hondertsten schelen denk ik. Ook de hoeveelheid rondjes die je rijdt. Ik heb zeker wel 50 rondes gereden (daarvoor nog meer om het manual goed onder de knie te krijgen.). Tja, veel succes (1.04.264 is toch ook geen slechte tijd?)

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Tis een tijd in de Top 15, zie Fred zijn tijd :). Ennuh Superbol was zo attent om de baan teposten ;) Hmm, ik ben slecht met deze bak, niet normaal ik zit nu nog ergens in de 1.05 8)...

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha oke, even ter verbetering: DANKU O GOEDE SUPERBOL!! ;) Hm even dooroefenen denk ik (hoeveel ronden heb je gereden?)

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    2 :+ Toen was ik der flauw van. Vind deze baan persoonlijk niet veel aan, en de auto ligt me niet, Slipte teveel....Maar omdat jij het bent probeer ik onder de 1.05.xxx terijden :p. Maar On the Topic maar weer...

Trouwens met dit autootje is het echt super moeilijk om Handgeschakeld tedoen. Man dit karretje moet je eerst maar is met Automatisch onderhanden proberen tekrijgen. Dan fietsen we wel weer naar de Manual over

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik had daar 19.221. JA die rot S-bochten |:- ;)

10. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Die 180 graden bocht is echt f*cking moeilijk! Daar ga ik echt altijd de mist in, maar die ene keer (misschien iets meer ;)) dat het wel goed ging heb ik er 1.03.128 uitgesleept. Dit lijkt me toch wel een spannende competitie te worden (we zitten bijna allemaal in de top 20 _O_ _O_ ).

11. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie nou Live hadden, konden we heel xboxworld in die top20 pleuren :+

* Help dubbelpost. Wil 1 of andere moddereter deze post doodmaken. Dit bericht werd pas een minuut later ineens geplaatst :confused:

Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  12. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie nou Live hadden, hadden we heel Xboxworld in de top20 kunnen pleuren :+

Btw de Honda s2000 stuurt heerlijk hoor. :) Als je maar zorgt dat je recht aanremt, anders wordt het egt een zooitje :9.

13. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik kan er ook niet aan doen, ik had ook liever !Live gehad, maar mn ouder hebben geen cc.

14. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    mijnes ook nie :'-( ik zou anders wel live hebben gehad |:-

15. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, jullie zijn offline ook wel gezellig hoor :)

Keb mun eerste manual tijd paraat -> 1:02.700 ( Rank 7 op Xbox Live ). Nog ff btje doorracen en dan miss top 3.

@ blanqua :

Je zou 9e staan met die tijd :)

16. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt manual dan zoveel uit???:confused: Als je in een paar bochten en andere versnelling neemt voor meer trekkracht en je schakelt wat later voor óók wat meer trekkracht, dan kan dat toch nooit meer dan 0,1 sec. uitmaken:confused:

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha, oke dankje wel! Zal vanmiddag nog proberen om er iets van af te snoepen (kan denk die s-bocht net iets later insturen waardoor je er harder uitkomt, kurbstones zijn daar breder dan ze lijken :+ )

18. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Manual maakt zeker veel uit. Als je het schakelen een btje onder de knie hebt, moet je eigenlijk op een baan een snelle tijd met automatisch schakelen rijden. Daarna manual gaan rijden en de ghost van je "automatische ronde" laden. Dan merk ik dat ik in sommige bochten die ghost helemaal aan flarden rij. Even een andere versnelling kan vooral voor een lang recht stuk heel veel tijd schelen. Op sommige banen wel een seconde. En als je zelf schakelt heb je de auto ook wat lekkerder in de hand vind ik.

Ik kan ook nog tijd winnen in die s-bocht, ik ging net wat wijd tijdens mijn snelle rondje :'-(. Owja de allerlaatste bocht..nemen jullie die in de 3 of de 4? Als ik um in de 4 neem ben ik net wat sneller, maar dan is die bocht wel moeilijker te nemen.

19. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    In zn 4, want anders verlies je echt teveel tijd. En hoe neem jij die 180 graden bocht ergens in het midden? Ik neem die in zn 4, moet net kunnen.

Ik zal mn complete lap ff uitleggen: Rechte stuk+ eerste 2 bochten in zn 4, dan net voor het stukje naar zn 5, naar zn zes en dan bij die 180 graden bocht naar zn vier. Dan naar zn 5 en die s-bochten in zn 3, op het rechte stukje naar zn 4 en dan de bocht ook in zn 4 en dan over de finish. *)

20. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Naar zun 6?? Jij bent gek :9. Ik heb 1x geprobeerd om naar de 6 te gaan, maar dat kost je wel tijd. Ik laat dat ding vol in de 5 janken tot aan die 180 graden bocht die idd in de 4 kan :). Voor de rest doe ik hetzelfde qua versnellingen jah.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina