1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    @fredkroket, dat doe ik ook gewoon die 180 graden in zijn 4 kan best.

Dus nieuwe tijd (maual) 1.02.981. met eerste doorkomst van 18.673. Wat had jij bij de eerste doorkomst FREDKROKET >??<

2. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    0:18.987... Hoe kom jij aan 0:18.6 dan?? Uitleg graag ;). Dr Velocity heeft 0:18.993 ofzo.

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    de eerste bocht strak indraaien, gassen, strak de bocht uit, in die kleien S-bocht veel vaart maken en der ook strak door heen gaan, gewoon heel veel vaart hebben vanaf het begin ;) , maar al begin je je race in het eerste rondje kan het niet, want dan rij je te sloom. mij lukte het in het 7e rondje ofzo 8)

4. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm...... is wel erg snel ja, ik zit in de begin 19 :{

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zit in de 0.19.5xx Kzal vanmiddag ff weer oefenen...

6. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Strak indraaien is ook over de kerb gaan??

Btw Mark wil je ff mijn 1:02.700 in de 1e post noteren O-) ( Rank 7 )

Nouw, dan ga ik maar een 18.6 proberen te doen :p.

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bij mij betekent strak een bocht ingaan; via de ideale lijn. Maar soms bij mij ook zo dicht langs de vangrail (jup, over de kurb). Dus weet niet wat die ander bedoelt ;) Yes, heb weer wat kleine cijfertjes van mijn tijd kunnen snoepen ;) Staat nu op 1:02;751 Hoe doen ze dat? 18,6?? Ik had daar denk ik iets van 18,890 ofzoiets :confused: Verderop maak ik dat wat meer goed bij de laatste s-bocht, verder probeer ik deze keer ff lekker FredKroket in zijn nek te hijgen met deze baan ;)

8. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff...zware weken zijn het ook, nauwelijks tijd om te racen. Daarom sluit ik ook netjes achteraan in de rij met: 1.06.165 (rank 599 op Live)

Ik hoop het van de weeknog te kunnen verbeteren want ben er uiteraard niet tevreden mee |:-

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    de openings tijd 18.6xx is bij mij egt het snels, daarna gaat het bij mij steeds slechter :confused:, ik had een hele goede openings tijd maar mijn eindtijd is tog de 3e plek op dit forum. Bij die S-bocht gaat het bij mij slechter

10. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het me egt een keer uitleggen tha bomb. Ik heb die 1e bocht op de kop, overdwars, ubersnel genomen, maar ik kom egt niet verder dan 18.9, net als de rest van de wereld. Weet je miss je snelheid als je uit de bocht komt, snelheid over start/finish, snelheid over het 1e meetpunt?

Snelste wat ik heb is 151 km/h over de finish. 138 km/h uit de 1e bocht en met 191 over het 1e meetpunt. Goed voor een hoge 18.9. Hoe je daar in godsnaam nog 3 tienden af moet halen weet ik ook niet :confused:. Al zou ik volgas door de 1e bocht gaan dan haal ik nog net een 18.7 ofzo. Me needs uitleg.....

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n tijd iets verbeterd: 1:04.213. (automatic)
    Ik snap het écht niet hoe jullie zo snel kunnen gaan. Ik doe voor mijn gevoel heel het rondje op de limiet. Ik rijd super strak met een auto die snel glijdt. Ik weet het niet meer:confused: Ojah, mijn tijd bij m'n eerste meting is 0:19,5xx, en bij de 2de meting zit ik in de 0:45.xxx sec.

Ik heb ook tijden voor het Test Track en voor de Nurburgring.
    Test Track - Porsche 911 GT1 - Automatic - 0:49.217
    N-Ring - Porsche 911 GT1 - Automatic - 6:36.098

Ik heb geen L!VE dus mijn tijden zijn niet voor die DC's.

Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  12. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Weer een nieuwe competitie, weer nieuwe kansen, alleen die dure S2000 maar even unlocken :p.

Kun je trouwens altijd meedoen aan die challenge met de Test Track en Nurnburgring? (mits je snel genoeg bent :D)Dus als ik straks mijn box met PGR2 aanzet en ik rij een toptijd, dan kan hij gewoon bijgezet worden?

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Honda kost iets van 8 kudos geloof ik :9

Ja. Die competitie staan altijd open, genaamd: Test track, N-ring en de mini game in de garage :).

Dus probeer maar is in de Top 5 tekomen.

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer een snellere tijd op de Challenge van deze week:

1:03.766 (automatic)
    aangezien we nu de tijd van de eerste meting vertellen 0:19.105

Ook op het Test Track ben ik sneller en eindelijk in de top 5:)
    0:49.068 - Porsche 911 GT1 - automatic

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oja! De test track kan ik nog aan mee doen :D. Had die helemaal niet gezien. Aangezien ik de TVR speed 12 nog niet heb kan ik nog niet meedoen met de N-Ring.
    Zal zo mijn Test track tijd posten (maakt het uit met welke auto>?

16. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Nopes, maar er zijn wel 2 verschillende he. 1 voor de gedownloade auto's en 1 met de normale auto's standaard uit het spel. ALsj e de top5 haalt wordt je erbij geschreven :).

**Wauw, ik heb ff avatar gefixt :9

17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Heel ff offtopic tussendoor:9

Is dat een Ferrari F40 op Laguna Seca? (iig wél mooi, want er zijn weinig foto's van of het net:'-()

18. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic - jazeker, ben nogal Ferrari-fan en vooral van de F40 _O_
    Keb sowieso ff hele profiel ingevuld hier en alles. Had 1x hier aangemeld om ff op een topic te rageren, maar zit hier nu een uur per dag ofzo :p. Egt goeie lui hier :D

ontopic : Zijn er al meer mensen die ver onder de 19 sec zijn gekomen bij het 1e meetpunt!?

Edit : Mochten er mensen foto's van bepaalde auto's ofwat zoeken...Ik verdrink in de foto's van auto's ;). Dus ask maar, als je er wat wil hebben.

Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm mijn beste tijd bij eerste meetpunt ligt rond de 18;895 ofziets. Weet niet exact meer. *WIL OOK 18;600* daar halen! Als dat lukt heb ik betere tijd dan onze Freddo Kroketo (respect haha;))

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, bij m'n snelle ronde had ik 19,1 sec. O-)
    Hoe doen jullie dat eigenlijk aangezien er in de 1ste sectie maar één bocht zit waarvoor (ookal is het maar weinig) moet remmen. :confused:
    Ik kom vaak met 140+ de finish, een beetje in het midden. Bij het aansnijden voor de linkerbocht zit dan rechts een verbreding. Aangezien ik via het midden kom kan ik daar mooi induiken om vervolgens vroeg te remmen en voorzichtig in te sturen. Is dat eenmaal gelukt dan gaat zelfs deze auto niet glijden en kan ik er met volle tractie uitkomen. De volgende linker neem ik (vanzelfsprekend) volgas op weg naar de rechter. Óók die is volgas en daar probeer ik aan de binnenkant te blijven. (zo min mogelijk meters maken)
    Dan is het het einde van de sectie en staat er vaak 19.xxx op de klok.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina