De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je het ook een keer manual proberen, miss krijg je er dan nog meer af.

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Weer een inimienie beetje eraf gereden: 1.02.635 :) vooral in die S-bocht veel tijdwinst :) nog maar 0.00.002 agter FRED :eek:

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je waarom ik niet met manual rijd, nou hierom: Als ik met automatic probeer zo snel mogelijk te gaan, moet ik elke bocht met uiterste precisie nemen, elke keer weer, want proberen jullie met automatic maar es in de 1:02 te rijden }:]
    Als ik dan met manual ga, moet ik ook een beetje op de versnellingen letten en gaat er een beetje van die precisie af en rijd ik meestal in de 1:04 :'-(
    Je hebt nog maar een anderhalve dag. Is dit btw één van de eerste keren dat iemand zo dicht achter Fred zit, want ik doe nu voor de 2de keer mee, en als ik terug lees, hij heeft ongeveer alles gewonnen. _O_

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ey spinnen jullie altijd een beetje bij die eerste s-bocht (de lekker ruime)?. Heb het nu heel vaak geprobeerd om de auto lekker recht door het midden te krijgen. Niet gespinned, heb meteen paar hondersten eraf gehaald (kan ook aan iets anders liggen, maar is wel merkwaardig.) Dus een tip; ga zo recht mogelijk, zonder spin, door die s-bocht! (Klinkt harstikke logish maar lukt mij in ieder geval niet altijd).
    Nieuwe tijd (jammer, nog steeds 3e plaats ;)): 1:02.637

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    wat een top 3 jongens 8), Echt Geweldig..

De rankings kloppen volgens mij ook dan niet helemaal. :eek:

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij ook niet. Kan iemand misschien die tijden/ranks controleren?

7. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de volgende paar challenges moeten we ook circuits uitkiezen waarin (zoals nu) de tijden dicht bij elkaar liggen. Oke, mee eens???

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Weer iets van mn tijd af, maar nog niet in de top 3. 1.02.694
    Ik kom jullie halen }:]

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Daar doen wij al een hele tijd aan ;), We doen de challange's die onder 1 min liggen of der net boven.

De volgende challange zal jullie helemaal bevallen *) Jaja, lekker kort en het word volgende week een echte strijd om de eerste plek.

Blurr..had vanmiddag een tijd gereden in Grand Touring. Moest in Moskou 2.21.500 halen. Ik dacht doe hem eerst op goud om een mooie ghost te krijgen rijd ik 2.21.365 |:- Tis mij nog steeds niet gelukt om Platina tehalen....

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de challenge met de jaguar gewonnen :) :cool: en toen stond ik voor fredkroket :+

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    HoHo....jaja ik heb weer 2 platina's gehaald, moet nu nog 10 :). Heb die baan van hier boven echt PERFECT gereden. kwam op een 2.19.092 uit :cool: terwijl je 2.21.500 moest halen, Fred ik ben wellis benieuwd wat jij hier hebt gereden?.

Super!. Kheb echt zin in volgende week....Fred pas maar op! :+

Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  12. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    @ Metal Mark -> 2:17.027 :+

Red Square 1 is egt een 1 van mijn beste banen :). Ff kijken of ik onder de 2:17 kan komen :9. Btw, ga die TVR halen Mark! Egt prachtwagen ^^. En daarna natuurlijk verder om alles van arcade op platinum te halen _0/

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    :{ Is dat mogelijk.....:eek: Ja kga hem zeker halen :p, Arcade heb ik al 29 platina, rest goud.

Kerel dat dat echt mogelijk is met die klasse. OM ff 2 sec onder mijn tijd terijden. Kzou jou ghost wellis willen zien. Maar Ontopic jongens. :9

14. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mogelijk :9. Automatisch geschakeld! Maar ff ontopic :p.

Tijd verbeterd \o/ -> 1:02.566 ( Rank 4 op Xbox Live ). Hopelijk de 1e plek weer btje veilig gesteld 8)

edit : Tijd nog verder verbeterd -> 1:02.517 ( Rank 3 op Xbox Live ). Die laatste S-bocht ging echt goddelijk _O_

edit2 : Weer iets eraf geknabbeld -> 1:02.500 ( Rank 3 op Xbox Live ). Eerste stuk nu 18.864. Keb al 0.100 Sec onder het wereldrecord gezeten, maar helaas verloor ik dat in de laatste s-bocht :mad:. Morgen misschien nog ff proberen :).

Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  15. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien niet helemaal eerlijk, maar ik ging net ff die nieuwe challenge testen, aangezien ik met de bak waar nu mee gereden wordt echt voor geen meter vooruit kom :+ Komt er hierna weer een bak die niet te besturen is |:-
    Maarja, gelukkig ben ik niet de enige die moet rijden en zal er vast wel iemand zijn die weer richting toptijd gaat.

Offtopic: Toen ik hoorde dat Metal Mark bezig was met zn platinum reeks, heb ik besloten om mn gouden reeks af te breken en opnieuw te beginnen met platinum, en net de eerste klasse uitgespeeld *trots* *) Ik kan natuurlijk neit achter blijven, en misschien dat mn tijden tijdens de challenge dan ook weer is een stukje lager kunnen zodat ik me na die ene magische keer (46 op Live) nog een keertje in de top 50 kan rijden O-)

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Mwaah, kheb net ook ff die baan gedaan want ik werd aardig kwaad toen mij een challange in KWS mode niet lukte (Controller weer een heerlijke mep gegeven, doet het gelukkig nog wel :+). Auto valt op zich wel mee, slipt wel lekkerder. Hij is beter dan de Honda S2000. En die baan is echt telijp want je slipt heletijd met die auto en dan flikker je weer tegen een muur aan. Volgende week gaat het der echt om Wie kan zijn auto het beste manouvreren door de straten van....

17. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe en denk mijn laatste tijd : 1.02.589 :) ben morgen vrij dus mis. de openings tijd:)

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk Edinburgh, dat past het beste bij je beschrijving O-)

19. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om het in de stijl van de gamem8ker te zeggen: De keuze is de keuze niet :cool:
    Tis idd heeel erg lastig om die auto in bedwang te houden, maar het voordeel is dat de baan niet lang is, dus je hem gerust 20-30 keer achter elkaar kan rijden zonder 12 uur achter je boxje te zitten O-)

Oh ja, 'Peanutbutter' alias pindakaas...kom maar op met die challenge }:]

20. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Weinig tijd gehad en geschonken aan deze challenge, ik vond hem kut. Ik kwam niet verder dan 1:10:632. Ik ga ook niet verder want ik heb een hekel aan deze bak.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina