1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is er vanavond of morgen weer een nieuwe challenge...dus zoveel mis je gelukkig niet O-)

Offtopic: @Metal Mark: Heb je nog een tip voor overtake op platinum. Ik zit nu in de tweede klasse en de enige die ik daar nog moet is de overtake..maar 7 auto's is wel errug veel....tipje??

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me maar weinig met deze challenge bemoeit, omdat de auto me niet zo kon boeien. Hier is dan officieel de volgende challenge....

Roadster Series
    AC 427 MKIII
    Barcelona
    Place de Jaume

De auto is uit dezelfde klasse als de Caterham die ik vorige had gekozen, het lijkt me wel een vette challenge. Lekker kort vooral :cool:

Succes ermee, jullie horen nog van mij ;) _0/

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tog liever de honda S2000 mar goed, openingstijd ff een paar rondjes ingereden (het is nog niet zon toptijd) 34.003, denk dat ik na het eten nog wel ff wat eraf ga rijden.

EDIT: 32.141.

Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  4. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd: 0.33.311 (Rank 367 op Live)
    Streven naar een 0.32.xxx :cool:

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    haha :p, ja ik zal zometeen ook ff een tijd rijden, heb der al een 32.5xx staan weet niet prcs hoeveel. Maar dat kan makkelijk onder de 32 :+.

Edit: Heb 32.584 :D

Die 2de auto (een witte) moet je al ingehaald hebben voor die soort van S bocht. hier na krijg je een lange bocht en dan moet je weer rechts en dan krijg je dat lange stuk. Je moet eigenlijk mazzel hebben want toen ik hem haalde reed ik helemaal niet zogoed en haalde ik Platina en 'kreed een keer super goed (kzag die auto al bijna bij de Finish lijn. Maar toen ramde ik een muur |:- verder moet je gewoon goed rijden :+

6. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    okee een 31.xxx doen dan ?! vooruit dan maar: 31.542 :)

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Pff, hoe is dat mogelijk. Krij al bijna perfect (misschien die laatste bochten niet helemaal top maar goed. Wat heb jij als Checkpoint tijden?...

8. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Twee rondjes bagger gereden: 0:41:900, kan makkelijk een stuk sneller.

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee, weet alleen die eerste nog dat was: 7.809 de rest weet ik niet

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    :{ kan dat? ik rij 7.6xx |:- ... en dan rij ik al perfect. nieuwe tijd:0.32.447

7 sec is onmogelijk...

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    o ja sorry verkeerde tijd (geloof me) het moest 7.809 zijn :{

12. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan er nog heel wat van je tijd af want mijn tijd daar is 7.617
    Owja, mn totale tijd: 0.32.274

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    :eek: Tkan sneller die begin tijd. Ik had 7.602 (dat is toch ff 0.015 sneller 8))

Damn jullie 2 zitten alweer onder mijn tijd :'-(. Kga weer aan de slag *)

14. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Dit nieuwtje vind ik best grappig, ik heb gewoon precies dezelfde tijd gereden :+ mar dan met een openingstijd van 7.612 :)

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd: 0:32.745 op automatic, maar wat een k*tchallenge zeg. De auto vind ik nog geeneens zo erg, maar wat een saai circuit. Ik denk dat een een lage 32 moet kunnen rijden, maar een 0:31.xxx haal ik iig niet:'-(

Hier is m'n walktrough: 145+ over de finish en dan aan de linkerkant blijven.
    Laat remmen en de auto tijdens het insturen en beetje laten slippen om nóg scherper te kunnen sturen. Dan volgas door de volgende dubbele S-bocht (lukt niet altijd, maar het moet wel:9) en vervolgens bij het rubber remmen voor de volgende rechterbocht. Weer een beetje laten slippen om scherper te sturen en dan door naar weer een dubbele S-bocht. Al remmen voor het insturen aangezien slippen in die 3-dubbele bocht niet echt handig is en er zo strak en rechtdoor mogelijk doorheen gaan. Niet te vroeg op het gas want je schiet op het eind naar buiten door de hoge curbs. Voor de laatste bocht laat remmen en weer een beetje laten slippen tijdens het insturen, maar dan op het gas, de auto rechttrekken en naar de finish.

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopige tijd: 33.450
    Er kan wel aardig wat vanaf nog, misschien kom ik weer in de buurt bij Metal later in de week :p Ik vind het wel een grappige challenge eigenlijk :) Als FredKroket nou even wegblijft, kan ik misschien een keer in de top drie blijven staan hier :+

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    gheghe, we zeggen gewoon dat de competitie is afgelopen en dan gaan we stiekem (in Underground Mode verder 8))...ff sneaky ;)

Kwam vanavond nog lekker bij een snelle tijd bij de 2de checkpoint was 0.064 sneller :D alleen de S bocht geen niet helemaal top :mad:, kwam zo'n 1 sec langzamer uit |:-

18. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nieuwe tijd: 0.33.159 (Rank 311 op Live)

Godver, die 0.32.xxx zal er komen :mad: :+

19. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga maar weer eens vervelend doen. Mun vorige snelste tijd die ik een keer had gereden was 32.0. Maar nu hek een 0:31.130 ( Rank 8 op Xbox Live ) :). En een 30'er is absoluut mogelijk. Ik ben al sneller geweest dan z man 08. In alle stukken, maja ff aan elkaar knopen he :mad:.

Owja ook wel lucky. 30 seconden nadat ik mun tijd upgeload had, vloog mun internet eruit |:-

En mijn snelste tijd in de eerste sector is 7.472 ( niet in dat rondje ).

Edit * Tijd verbeterd naar 0:31.035, maar niet ge-upload, omdat mun internet er half uit ligt :mad:. Maja als dit mun snelste tijd is wil ik best ff fotootje online zetten. Verder had ik in de 1e sector een keer -> 7.453 :D

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hé, heb je hem weer :+ Haha, nette tijd hoor ;) Zeker mazzel met je Internet, en succes met een WR rijden hé :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina